Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Skrzynia SHL m11 S32

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Skrzynia SHL m11 S32 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
darcioww
PostWysłany: Sob 12:45, 15 Wrz 2018 Temat postu: Skrzynia SHL m11 S32


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lip 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Złożyłem silnik od shlki lecz po przykręceniu zębatki zdawczej bardzo ciężko się kręci. Bez zębatki tryb kręci sie lekko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 14:01, 15 Wrz 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

W shl można wyjąć tryb zdawczy po zdjęciu blachy podtrzymującej simmering, więc tarcie trybu o karter można wykluczyć. Najprostsza rzecz to wytarta tuleja pod zębatką. Bo mocny. Dokręceniu zebatka trze o blachę utrzymującą simmering.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcioww
PostWysłany: Sob 14:59, 15 Wrz 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lip 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wielkie dzięki sprawdze to i napisze czy pomogło .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcioww
PostWysłany: Nie 13:03, 16 Wrz 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lip 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sprawdziłem i zębatka nie trze o tą blache. Tulejka ma 20mm. Mam taką dużą podklade wielkosci łożyska w którym miejscu powinna ona być? Z tego co mi wiadomo to pomiedzy lozsykiem a trybem zdawczym. Czy brak jej moze powodowac takie dolegliwości? Wymieniłem uszczelniacz i jest duzo lepiej, ale i tak tryb nie kręci sie bardzo lekko.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darcioww dnia Nie 16:04, 16 Wrz 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 16:30, 16 Wrz 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ta podkładka to forma uszczelki, ale większość osób ma ją porwaną i nie do końca spełnia swoje zadanie. Dodatkowo jeśli jest taka potrzeba służy do dystansowania. Jak duży jest to opór. Może blokując tulejke o której wspomniałem zaczynasz dopiero odczuwać jej tarcie o simmering? Przed dokręceniem tulejka ślizgać się po trybie a stoi nieruchomo względem simmeringu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcioww
PostWysłany: Nie 17:00, 16 Wrz 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lip 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Tak to było własnie tarcie o simmering. Po wymianie na nowy jest duzo lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Skrzynia SHL m11 S32
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group