Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 11:52, 10 Sie 2006 Temat postu: [M11] Cylinder - remont, regeneracja. |
|
|
|
mam problem bylem u fachowca i powiedzial mi ze moj cylinder sie nie nadaje i przez rysy ktore posiada sinik nie moze zassac paliwa :cry: w tym wypadku musze zkolowac nowy cylinder i chcialbym sie dowiedziec czy do shlki 175 bedzie pasowal jakis cylinder od wski albo od wfmki??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Czw 12:56, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
A własnie apropo cylindra... moj znajmy kupil niedawno CZ crossa 125 dwusow i mowi ze jego silnik wytrrzymuje 6 szlifow a potem tuleja i od nowa... wydaje mi sie ze skoro w jego dwu suwie tak mozna zrobic to w SHLce tez chyba mozna... wie ktos moze cos na ten temat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:36, 12 Sie 2006 Temat postu: ;] |
|
|
|
Jezeli wymiar tuleji cylindrycznej jest wstanie przyjąc szlif to nie ma problemu .Wymiar tuleji w orginale(nominał) to 61,5mm jezeli ten wymiar jest w Twoim cylindrze to mozesz smiało dać go do przeszlofowania.Dajesz tłok i według niego robi sie tą usługe.W ofercie jest równiez 6 wymiarów tłoków,wiec mozna równiez zrobic tyle szlifów co w CZ.Pozdrawiam;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:23, 23 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
|
apropo cilindra moze wiecie jak fo odnowic z zewnatrz ?? jest caly zerdzewialy i nie wyglada estetycznie :x
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:30, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
|
jest wiele sposobow.. szkielkowanie, szlifowanie i polerka albo po malowanie specjalna farba oczywiscie uprzednio trzeba go wyczyscic jak najdokladniej, no i piaskowanie ... wiecej grzechow nie pamietam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 9:02, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
|
dzieki wlasnie tak zrobie bo teraz bedzie wygladac nie ladnie bo wszystko idzie do malowania wyczyszcze go najpierw papierem sciernym puzniej oddam do szkiełkowania
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Śro 21:33, 04 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Tyle ze wydaje mi sie ze polerka cylindra nie jest dobrym pomyslem poniewaz gozej bedzie odprowadzal cieplo ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 8:41, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
a niby dla czego? ze pory sie pozamyka po nalozeniu pasty polerskiej? pytam bo sam jeszcze sie zastanawiam nad malowaniem specjalna farba a polerka i szkielkowaniem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Czw 20:57, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Jesli moj cylinder bede gdzies oddawal to tylko do szkielkowania ale tylko po to zeby go wyczyscic...
A jesli chodzi o paste polerska to spoko... bo myslalem ze bedziesz tak go robil zeby zebra byly gładkie czy cos w ten desen... takze jak tylko szkielkowanie i polerka pasta to looz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 7:43, 06 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
ee albo szkielkowanie albo polerowanie... a przed polerka to szlifowanie a poza tym to wg Ciebie gladkie żebra cylindra sa gorsze od czasami bardzo nieestetycznie pochropowacialych, kiepskich odlewow??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pią 23:46, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Zgaddza sie... poniewaz gdy sa chropowate maja wieksza powierzchnie ktora odprowadza sie cieplo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 8:17, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
nie chce byc uparty, ale wydaje mi sie, ze roznica w powierzchni jest tak znikoma ze nie ma wiekszego znaczenia. A chcialem zauwazyc ze np w chopperach czesto sie zauwaza silniki z polerowanymi cylindrami i pomimo wiekszych silnikow i wiekszych temperatur daje rade wiec... no nie wydaje mi sie aby polerowane mialby byc gorsze w odprowadzaniu ciepla a dzieki polerce upiekszymy moto!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 9:28, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Tyle ze w wiekszosci chopperow sa chlodnice Ale wiesz... to jest moje zdanie... moze nie mam racji, a moze mam. Niech sie inni wypowiedza... jesli z moim bede co kolwiek robil to szkiełkowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gawin
|
Wysłany: Pon 11:42, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
mysle, ze polerka albo szkielkowanie nie bedzie mialo duzego wplywu na odprowadzanie ciepla.
zreszta cylinder nie nagrzewa sie tak mocno jak glowica. wlasnie przez glowice uchodzi najwiecej ciepla.
mysle ze mozna spokojnie szkielkowac, bo raczej nie spotkalem sie z problemem przegrzewania. w sumie zobacznie jaki jest cylinder w jawce 50. malenki i tez sie nie przegrzewa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Pon 16:51, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Można później pomalować czarną farbą do grila i to naprawdę fajnie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|