Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:38, 23 Cze 2006 Temat postu: [M11] Nie chce zapalić. |
|
|
|
mam problem z silnikiem, mam systematyczna iskre tak jak powinna byc, paliwo idzie do gaznika jesdnak wedlug mnie nie dochodzi wogole do cylindra przez co nie moze siobnik odpalic. kiedy jednak wleje troche mieszanki do cylindra za pomoca strzykawki widze ze silnik ma checi odpalic ( z rory idzie ogien ) ale na tym sie konczy co mam robic?? :cry:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
barteq
|
Wysłany: Pią 22:35, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
zbyt późny zapłon lub za uboga mieszanka (zbyt mały poziom paliwa w pływaku) ewentualnie padnięta świeca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:50, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
|
ehhhhhhhh wlasnie chodzi o to ze swieca jest dobra, zaplon tez tylko ze paliwo nie dochodzi mi do cylindra ale za to wlewa sie filtra powietrza mam amiar teraz sprawdzic czy komora plywakowa jest ok a jak to nie pomorze to chyba dam sobie juz spokoj z Shlka ;(
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:17, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
|
Witam
Sprawdz czy nie masz dziurawego pływaka w komorze pływakowej(w miejscu lutowania) wyrególuj odpowiednio poziom paliwa na plywaku,przeczysc wszystkie dysze sprezonym powietrzem,umyj caly gaznik i filtr powietrza,poskladaj go wyrególuj mieszanke paliwowo powietrzna(sruba regulacyjna,sprawdz czy nie zasysa falszywego powietrza przed gaznikiem(jak tak to mozliwe uszczelka do wymiany,przykrec dobrze i rownomiernie sroby do krócca).Pozatym sprawdz czy działa dobrze dzwigienka zamykajaca doplyw powietrza przy rozruchu w gazniku("ssanie")bo jesli silnik bedzie zimny a ona sie nie zamknie to bedziesz miec klopot by silnik odpalił...(wyreguluj sruba regulacyjna)POZDRAWIAM- PS- jak co to pisz bedziemy ja poddawac "terapi innymi metodami i sposobami...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:41, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
|
acha- pozatym sprawdz czy linka tej dzwigienki sie nie zablokowala z powodu urwania jednego z ogniw tej linki lub wymaga ona nasmarowania
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 13:44, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
|
wszystko sprawdzilem i nic w gazniku jest odpowiedni poziom paliwa wszystko leci tak jak powino byc jednak wydaje mi sie ze silnik jakby nie mial sily zassac paliwo mimo iz nie dostaje sie do niego obce powietrze czyzby mogla to byc winna simmeringow w silniku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Czw 16:34, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
a sprawdź czy nie masz poluzowanej śruby do spuszczania nadmiaru mieszanki z kartera, ta z przodu silnika poniżej śruby mocowania do ramy, bo może ci uciekać kompresja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:09, 07 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
|
a moze ta przekladka miedzy cylindrem a kroccem idacym do gaznika robi duzy prog i jest problem z zabraniem paliwa. chociaz raczej watpie zeby ktos takie polaczenie zrobil.
przyczyn tyle ile fachowcow.[;
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 14:53, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
|
hej bareq to chyba wlasnie to co mowiles z ta sroba bo ja jej wogole nie mam czy ten otwor w ktory wchodzi sroba trzeba jakos uszczelnic?? bo chyba tak tylko jezeli tak to czym dokladnie bo to taka zwykla uszczelka chyba sie nie nadaje bo silnik sie nagrzeje i gowno z niej bedzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Czw 22:56, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
normalnie na karterach silnika jest uszczelka, a ta śruba jak jest dokręcona to powoduje że jest wszystko szczelne, jeśli będzie tam nieszczelnośc to moto będzie słabe albo wogóle nie odpali bo cała mieszanka bedzie uciekała przez ten spust i nic nie będzie trafiało do cylindra :?
ps. ta śruba wyglada tak jak pozostałe które skręcają kartery silnika, śruba 8 przykręcona z drugiej strony nakrętką i niczym nie da sie jej zastąpić ponieważ to najlepsze rozwiązanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:17, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
|
Dość długo nie było mnie na forum bo moje chęci co do pracy nad shlka opadły ale teraz znów przy niej majdrowałem, jest coraz lepiej bo teraz jak próbuje ja odpalić widze ze ma spore chęci nie to co wcześniej, jest kupa dymu i jak ma już załapać to nie może ( tak jakby chciała a nie mogła ) silnik jest w 100% dobry bo go rozbierałem, uszczelniałem na nowo, wymieniałem simmeringi na nowe i cylinder tez jest wporządku.
Iskra tez jest taka jaka być powinna i zapłon tez bo ustawiałem go za pomocą miernika, natomiast radziłem się mojego starszego ( pomaga mi jak coś nie wiem ) i on stwierdził że ciągle nie pasuje mu coś z gaźnikiem a dokładnie z paliwem żę jakoś nie tak idzie ale poziom w komorze pływakowej jest ok także sam już nie wiem co mam zrobić ale cały czas jestem do przodu (jeszcze tak blisko nie bylem ) takze jeżeli macie jakiś pomysł to proszę o rade
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pią 21:00, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
a jak ją odpalasz?? bo najpierw trzeba przelać gaźnik
ale spróbuj tak, odkręć paliwo niech sie gaźnik napełni, weź strzykawke i wpuśc do cylindra 2 cm3 i spróbuj odpalić,
świeca mam nadzieje nowa? i odstęp na elektrodach 0,6mm
aha jeszcze jedno jak jest z klinem na wale? bo jak magneto źle siedzi to też nie odpalisz,
co do kopcenia jaki dym biały czy czarny? piszesz rozbierałeś, czy przedtem kopciła? bo jeśli olej przekładniowy będzie dostawał sie do ukladu ssącego to też nie odpali, ale może również zalewać silnik, aby to sprawdzić odkręć właśnie te śrube do spuszczania nadmiaru mieszanki z karteru co o niej ci pisałem, jeśli coś wyleci to bęzie już coś więcej wiadomo.
dobra 3 raz edytuje bo jeszcze jedna rzecz
masz dobrze założony tłok? strzałka na wydech?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pią 21:22, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
zdejmij filtr powietrza bo moze dawac za duzy opor i zalewa silnik albo jak kolega pisal wyczysc komore korbowa z oleju i innych cieczy. a jak nie pomoze to spusc olej ze skrzyni biegow i wtedy sprobuj odpalic jak odpali znczy ze olej sie przedostaje ze zkrzyni biegow do korbowej. a na co skladales silnik ???? sylikon ; hermetyk czy jeszcze cos innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:43, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
|
silnik byl klejony na hermetyk, a dym jest taki ciemny
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pią 23:13, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
nie ale zalezy na co bo np sylikony niektóre rozpuszcza benzyna znaczy ja na hermetyk skladam i jest ok.
a dym jest ciemny bo olej pali a z kads ten olej musi sie brac prawda moze ze skrzyni biegow a moze przy skladaniu byl zalany wal albo jeszcze jest za bogata mieszanka powodow moze byc wiele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|