Autor |
Wiadomość
|
picek
|
Wysłany: Czw 9:07, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
jak by miał silnik jak nowy to by nie miał problemów z wkręcaniem śrub - a skoro je ma to znaczy że silnik mógł mieć różną przeszłość i może leżał 2 lata rozpołowiony i był przerzucany z kąta w kąt. Wiertło nie zawsze wystarczy bo musisz użyć je sporo mniejsze by gwintu nie uszkodzić, a w zwojach gwintu brud zostaje. więc po wyczyszczeniu zgrubnym nalej trochę oleju napędowego w otwory niech trochę cały ten syf zmięknie. potem ( najwcześniej na drugi dzień) kilka razy wkręć i wykręć śrubę wydłub co tam jeszcze się da, a jak możliwość to przedmuchaj powietrzem. Jeśli nadal będzie potrzeba to dopasuj długość śrub, przy skręcaniu posmaruj śruby olejem i będzie się trzymać.
Jeśli chcesz koniecznie mieć długość śruby jak w oryginale a brud nie wyłazi to musisz zrobić ze śruby taki mały przyrząd coś jak gwintownik- żeby mógł się wkręcać po gwincie a jednocześnie by brud miał jak wyłazić na zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
irek
|
Wysłany: Czw 11:52, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
picek napisał: |
Jeśli chcesz koniecznie mieć długość śruby jak w oryginale a brud nie wyłazi to musisz zrobić ze śruby taki mały przyrząd coś jak gwintownik- żeby mógł się wkręcać po gwincie a jednocześnie by brud miał jak wyłazić na zewnątrz. |
A nie wystarczy po prostu zrobić to gwintownikiem, jak to robiła fabryka .
Ja to robię zwykle tak. Wiertełko w samej oprawce (futerku) , potem zalać ropą/naftą aż zmięknie, potem gwintownik (trzeci, wykańczający). Ew przedmuchać powietrzem na koniec. I nie ma bata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 18:04, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Witam
Zgadzam sie z Irkiem to bardzo dobra metoda
Pozdrawiam Czeslaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 7:58, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
Cytat: |
jak by miał silnik jak nowy to by nie miał problemów z wkręcaniem śrub - a skoro je ma to znaczy że silnik mógł mieć różną przeszłość i może leżał 2 lata rozpołowiony i był przerzucany z kąta w kąt. |
Silnik był tylko raz rozbierany przez mojego dziadka, od samego początku w jednych rękach więc nigdy nie było takiej historii jak "picek" napisał. I silnik ładnie społowiłem, po prostu zapomniałem o jednej podstawowej zasadzie, zakręcać śruby na skrzysz, dzięki wielkie za przypomnienie
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 9:11, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
pomysł irka jest bardzo dobry pod warunkiem że się ma gwintownik - założyłem ze golommbek go nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Pią 16:36, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
A nie lepiej to zniszczyć np. naostrzoną szprychą? Wydłubiesz wszystko, jak wykałaczką z zębów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 17:41, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
a jednak mam, już mi nie potrzebny, wyczyściłem własnym sposobem, naostrzonym drutem i sprężonym powietrzem, wszystko elegansko się zakręciło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 17:58, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
i co dużo syfu było?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pią 18:32, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
bo kto mo gowa i...........
Pozdrawiam Czeslaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 10:59, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|