Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Wto 10:08, 22 Sty 2008 Temat postu: [M11] Sprzęgło - ślizga się. |
|
|
|
Witam mam problem ze sprzeglem za kazdym razem co zloze sprzeglo robisie tak samo na wyszych obrotach zaczyna sie slizgac i motor nie rozwija predkosci tylko sinik wyje. Co moze byc przyczyna takiego zachowania : dodam jeszcze ze zalozylem nowe tarcze sprzegla, moze mi ktos jeszcze podac wymiary sprezyny w sprzegle , a i moze jakis schemacik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
barteq
|
Wysłany: Wto 16:06, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
słabo dokręcona sprężyna lub po prostu ci się odkręca
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barteq dnia Wto 16:08, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Wto 17:41, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
To wszystko musi się ułożyć jak jest nowe, daj trochę czasu aby się wszystko ładnie dopasowało i nie szalej na razie, po ok. 100-200KM powinno już się wszystko dopasować i wtedy wyreguluj tak jak ma być. Bynajmniej ja bym tak zrobił .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Demmli
|
Wysłany: Śro 15:20, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łuków
|
Znowu będzi, że się czepiam ale KM (wg układu MKS) oznacza konie mechaniczne a km (wg układu SI) to kilometry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:41, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
ToX napisał: |
To wszystko musi się ułożyć jak jest nowe, daj trochę czasu aby się wszystko ładnie dopasowało i nie szalej na razie, po ok. 100-200KM powinno już się wszystko dopasować i wtedy wyreguluj tak jak ma być. Bynajmniej ja bym tak zrobił . |
SHL-ka o mocy 100-200KM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Demmli
|
Wysłany: Śro 15:42, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łuków
|
Któz by nie chciał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Nie 15:48, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Hehe, fakt takowa SHLka miałaby na pewno wzięcie .
PS. Demmli czepiasz się .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Demmli
|
Wysłany: Pon 13:45, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łuków
|
Zwracam poprostu uwage na dość istotne szczegóły . Kiedyś zawalił sie most bo panowie inzynierowie uzyli planów z Anglii. Zapomnieli o przeliczeniu cali na cm. To dość znacząco wpływa na konstrukcję jesli zamiast 25mm mamy 10mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Sob 12:17, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wiadomo że to duża różnica... Ale tutaj raczej każdy wie o co chodzi .
PS. Dobra, dość OT bo nas moderatorzy i admin za bałagan ukarają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lehoom
|
Wysłany: Nie 21:33, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Jak twoja SHL ma 200KM to się nie dziw ze sprzęgło siada. Nawet minimalne zwiekszenie mocy powoduje spadek trwałości sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:53, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
|
siemka. jak mocno albo slabo powinna byc dokrecona sprezyna aby przy poprawnym ustawieniu popychacza linki itd. zeby ladnie sie to wysprzeglalo? bo w tym momencie (nie wiem czy mam dobrze przykrecona, chyba zamocno) musze dwoma rekoma cisnac na ciegno a nawet dodatkowo dolozylem do popychacza jescze jedna kulke i zaczelo sie cos wysprzeglac. ale musze cisnac ma maxa obiema dlonmi i marne sa tego efekty.podejzewam ze za mocno dokrecilem ta spezyne.prosze o pomoc!
jezeli ktos napisze ze wyrazam sie nie jasno zrozumiem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:31, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
|
Hejka,
ja także mam problem w swojej gazeli ze sprzęgłem, a dokładnie siłą jaką trzeba przyłożyć do klamki żeby sprzęgło wycisnąć. Nawet zmiana linki nic nie dała. Też podejrzewałem ze klinuje się coś w koszu sprzęgłowym lub przy sprężynie, ale w zależności jak ułożyłem linkę, opór się zmieniał. Jestem jeszcze w toku wyjaśniania sprawy, ale podejrzewam ze problem znajduję sie przy wejściu linki do silnika, zaczarowane rozwiązanie wycisku sprzęgła w silnikach W2 może powodować problem. Najciekawsze jest to ze w M11 sprzęgłem mogę operować jednym palcem, i nic się nie ślizga, a sprężyna jest dokręcona maksymalnie jak mocno się da i zabezpieczona blachą.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|