Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Starter - naprawa.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[M11] Starter - naprawa. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
mruty
PostWysłany: Wto 17:34, 27 Mar 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Najpierw trzeba wsadzić sprężynę w miejsce należne jej w karterze a następnie przekręcając zgodnie z ruchem wskazówek zegara półksiężyc aż wskoczy całkowicie na miejsce.
P.S UŻYWAJ POLSKICH LITER !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 14:21, 28 Mar 2012 Temat postu:







okay udało mi się ale jak zwykle w tych sprzętach pojawił się drugi problem a mianowicie nie chce mi się wkręcać na obroty tylko się dusi.. zapłon jest dobrze ustawiony pali z pierwszego, gaznik czysty wyregulowany,filtr powietrza też w porządku ale nic z tego wiec co może być problemem?
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Śro 16:26, 28 Mar 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Jesteś na forum i myślisz że nie było takiego tematu, poczytaj bo jak na razie widzę że zaglądasz tylko tutaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 18:48, 28 Mar 2012 Temat postu:







Bo miałem nadzieje ze ktos kumaty mi poradzi a na innych forach ciężko coś znaleść. Juz sobie poradziłem sam i nie musze sie nikogo prosić dzięki, wiecej nie bede tu zaglądał narka
Powrót do góry
Rojek
PostWysłany: Śro 22:31, 28 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Jaki zbulwersowany Rotfl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Śro 21:57, 10 Gru 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Hej! Od czego można dopasować sprężynkę do startera do shl m11?? Chodzi mi o tę małą w dźwignii kopnika NIE W SILNIKU!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 22:07, 10 Gru 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Pewnie chodzi Ci o tą która trzyma kulkę w przegubie kopniaka? Może w jakimś sklepie metalowym coś podpasują albo będzie pasowała sprężyna od MZ tak zwana pamięci, która blokuje kulkę w mechanizmie zmiany biegów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Śro 22:26, 10 Gru 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Tak dok ladnie chodzi o tą sprężynkę,,Dopasuje coś na pewno, tylko myślałem że może ktoś już temat przerabiał i podpowie mi od razu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marqz
PostWysłany: Nie 21:30, 30 Lip 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sorki że odkopuję. Mam problem z wyciekiem S32 ja się silnik zagrzeje. Lało się z wałka biegów. Jak uszczelniłem to leje się spod kopki. Odma pewnie zaklejona przez majstra co mi silnik składał. Zamierzam dać stary typ pokrywy z wlewem oleju z góry i wywiercić mini otwór odpowietrzający w śrubie tak jak to jest w wsk 125. Jeżeli macie sprawdzone pomysły na uszczelnienie tego silnika to poproszę o info.
Z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 7:09, 31 Lip 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Dziury nie wierć bo oryginalnie i tak jest w karterze, więc po co? Uszczelnienie tego miejsca w idealnych warunkach to roztoczenie i dopasowanie tulejki oraz simmeringu. Oring choćby nowy u mnie zawsze przecieka. Zmieniając pokrywę upodabniasz silnik do starszego i robisz z motoru kundla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marqz
PostWysłany: Pon 8:29, 31 Lip 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

To i tak jest frankestein. Zasadniczo to WSK Kos z silnikiem s32. Cel był taki żeby toto jechało i nadawało się do eksploatacji w XXI wieku. I cel został osiągnięty ale są szczegóły które drażnią. Np. wycieki. Odmę mam na 99 % zaklejoną bo fachman nawet pewnie o niej nie wiedział. Widzę jak ze wzrostem temperatury, wyciek się mocno zwiększa. W silniku 051 Predom Dezamet który jest analogiczny jest korek wlewu z dziurką właśnie w celu odpowietrzenia. Planuję to samo. Jak się nie da to będziemy toczyć tulejki. Albo i jedno i drugie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 9:24, 31 Lip 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Bierzesz drucik i udrażniasz z silikonu i masz drożne odpowietrzenie. Poszukaj na aukcjach i w internecie zdjęć karterów i poszukaj na wysokości mocowania górnego otworu na boku w karterach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marqz
PostWysłany: Pon 11:35, 31 Lip 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ja byłem przekonany że odpowietrzenie znajduje się na łączeniu karterów z tyłu pomiędzy mocowaniem górnym i dolnym silnika do ramy. Taki podłużny wpust co ala na śrubokręt ale to nie to co do rozpoławiania. Tak wyczytałem chyba nawet na tym forum tutaj. Mogę się mylić. Silnik mówimy oczywiście S32. Żeby tam dojść to trzeba by silnik wyciągać. Dość problematyczne w ramie z B3.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 12:43, 31 Lip 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Mam ze 4 kartery luzem, w tym jedne od S32, jak nie zapomnę i wybiorę się do "sekretnej skrytki" to dam znać. Otwór o którym piszę widziałem na jednej parze, reszcie się nie przyglądałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marqz
PostWysłany: Pon 13:29, 31 Lip 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Będę zobowiązany :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Starter - naprawa.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group