Autor |
Wiadomość
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 7:43, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
drogo ale byla po remoncie gdzies mam nawet jej foty zaodaj maila to ci wysle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 15:24, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Adres wyślę ci na priva.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:52, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
|
Ja moją dostałem za 50zł i to z papierami tyle że głowica jest z m17 lub WSK 175 kobuz (to samo) to sie nazywa biznes
A tak przy okazji to mam problem z licznikiem:/ mianowicie:
źle wskazuje szybkość przemieszczania się pojazdu:
gdy prowadzę motor to wskaźnik skacze do 20km/h (śmieszne tak szybko to napewno nie chodzę) a w trakcie jazdy więcej jak 40-45 nie pokarze;/
da sie coś z tym zrobić czy niezabardzo? czy może to być wina krzywej końcówki wałka napędowego licznika?(w co wątpię)
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 22:07, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Czw 22:32, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
nasmaruj linke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pią 6:32, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Spróbuj nasmarować linkę ale myślę ,że nie wiele to da ,najczęstsza przyczyna w tych licznikach to - sprężyna wskazówki.
Po prostu te typy tak mają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 17:11, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
|
co do sprezynki to tak też się domyślałem;) dzieki wielkie panowie:]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 8:22, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
a wracając do łozysk i simeryngów to są takie same w silniku 175cm3 na zwykłym zapłonie shl 11m
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Nie 12:05, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
To jest pytanie czy stwierdzenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_M_M
|
Wysłany: Nie 12:34, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poręba Górna
|
Zostaje jeszcze łożysko na wałku zdawczym. Z tego co wiem w W2A jest chyba igiełkowe. Ktoś wie jakie i gdzie dostać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:43, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 22:02, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Łożysko albo na allegro - ostatnio kupiłem takie dwa w dobrym stanie , lub Skuter Dębica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 12:03, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
wiedz te łozyska są takie same w m11???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:10, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
|
Odkopuje
Pytanko odnośnie łożysk na wał, jakie najlepsze? Oczywiście czekam na Wasze subiektywne oceny co do marki i wypełnienia (koszyczka, wianka jak zwał tak zwał).
No i jeszcze pytanko odnośnie tego igiełkowego, jakie są jego wymiary(średnica bieżni, szpilek i wszystko co potrzebne do wymiany) i czy w ogóle się je wymienia i jak skomplikowana jest ta operacja.
|
|
Powrót do góry |
|
|
barył
|
Wysłany: Wto 19:48, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Mały odkop
Mam pytanie odnośnie łożysk stosowanych w silniku W2a.
Dlaczego większość osób piszę że wszystkie łożyska w tym silniku powinny być z luzem C3??
Ani w katalogu części, ani w książkach "Naprawa motocykli SHL" J. Panacewicz, B. Przybylski WKŁ 1969, "motocykle SHL" J. Panacewicz WKŁ 2007 w tabelach wykaz łożysk stosowanych w motocyklach SHL M11W i M11W-lux nie ma żadnej wzmianki o luzie C3 dla łożysk do tego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 7:25, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Też się kiedyś zastanawiałem, czy oprócz wału potrzebne są C3. Temat wałkowałem, ale może na innym forum. Wniosek był taki, że silnik się grzeje, więc C3 być powinny. W MZ na wał zalecane są nawet C4. Przy wyborze łożysk ważne jest też z czego zbudowany jest sam koszyczek, ale to może doczytasz.
Dlaczego gdzieś tego nie podają? Nie wiem, może dla osoby która to pisała była to sprawa oczywista. Pisząc taką książkę przecież bym nie napisał, że po wymianie dętki w oponie koło należy napompować, a nakrętkę zakręcić na wentyl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|