Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Wał korbowy - regeneracja.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] Wał korbowy - regeneracja. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
szczesk
PostWysłany: Czw 20:52, 19 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Używał ktoś takich blach? Nadaje się to do czegokolwiek? Bo moje już są trochę sfatygowane Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Czw 20:55, 19 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

Moze lekki offtop... Ale... Po H komus numer telefonu na tych blachach i to jeszcze za dodatkowa oplata!?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majster
PostWysłany: Sob 9:44, 19 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Maj 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Mam pytanie koledzy na co zwrócić uwagę przy remoncie silnika jeśli chodzi o wał? Jak go sprawdzić w domowych warunkach.
Korbowod na wale odgina się w górnej części o jakies 0.5cm. Rozumiem że łożysko igiełkowe do wymiany i korbowód, a jesli chodzi o wał?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 13:42, 19 Maj 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Korowód to część wału. To co zostaje po jego zdjęciu to przeciwwagi i czopy. Jeśli nie masz przyrządu do sprawdzania bicia to jedyne co możesz zrobić to zweryfikować stan miejsca na klin i wielowypustu. Po regeneracji warto sprawdzić pasowanie sworznia i zadbać o dystansowanie w karterach, a po montażu teoretycznie niż a sprawdzić osiowość łożysk podtrzymujących wał i stan korby czy nie jest krzywa lub źle wykonana lub regenerowana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Wał korbowy - regeneracja.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group