Autor |
Wiadomość
|
szczesk
|
Wysłany: Czw 20:52, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Używał ktoś takich blach? Nadaje się to do czegokolwiek? Bo moje już są trochę sfatygowane
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ruszi
|
Wysłany: Czw 20:55, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Moze lekki offtop... Ale... Po H komus numer telefonu na tych blachach i to jeszcze za dodatkowa oplata!?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majster
|
Wysłany: Sob 9:44, 19 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Maj 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Mam pytanie koledzy na co zwrócić uwagę przy remoncie silnika jeśli chodzi o wał? Jak go sprawdzić w domowych warunkach.
Korbowod na wale odgina się w górnej części o jakies 0.5cm. Rozumiem że łożysko igiełkowe do wymiany i korbowód, a jesli chodzi o wał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 13:42, 19 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Korowód to część wału. To co zostaje po jego zdjęciu to przeciwwagi i czopy. Jeśli nie masz przyrządu do sprawdzania bicia to jedyne co możesz zrobić to zweryfikować stan miejsca na klin i wielowypustu. Po regeneracji warto sprawdzić pasowanie sworznia i zadbać o dystansowanie w karterach, a po montażu teoretycznie niż a sprawdzić osiowość łożysk podtrzymujących wał i stan korby czy nie jest krzywa lub źle wykonana lub regenerowana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|