Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Wał korbowy - ścina klin.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny
[M11] Wał korbowy - ścina klin. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 10:36, 20 Sty 2007 Temat postu: [M11] Wał korbowy - ścina klin.







Witam

Pytanie - jak w temacie, macie jakieś patenty?

Pozdrawiam Valdi
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Sob 10:50, 20 Sty 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

możliwe że masz wyrobione gniazdo na klin albo kliny masz nieodpowiednie, takie rzeczy nie powinny się dziać Kwasny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Sob 23:08, 20 Sty 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

wiesz co mialem podobny problem to jest spowodowane tym ze stozek walu nie przylega cala powiezchnia do magneta albo wyslizgal ten otwor w magnecie i zrobila ci sie taka fazka i nie wiem jak mocno nie dokrecisz to zrywa klin jesli jest taka fazka to ja spiluj. a jesli to nie to to po prostu przy skladaniu polej otwor magneta woda i posmaruj kreda ale licz sie ze jesli zrobisz cos takiego to ciezko pozniej sciagnac to magneto
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 9:19, 21 Sty 2007 Temat postu:







Spróbuję dotrzeć to na pastę ścierną. Nie wiecie od czego wytrzasnąć dobry klin o podobnym kształcie?
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Nie 9:33, 21 Sty 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

tuyaj inny klin nie pomoze ja kupuje zawsze standard do wsk 125 i pasuje bo klin jest tylko po to zeby zalozyc magneto w odpowiednim miejscu znaczy zeby zaplon sie dalo ustawic rownie dobrze moglo by go nie byc(jesli magneto idealnie wejdzie na wal to po chwili ciezko sciagaczem sciagnac). a z ta pasta to bym uwazal bo pozniej magneto ci za gleboko wejdzie i brdzie orac po cewkach i przerywaczu.


najlepiej to tak jak pisalem wez okragly pilnik i w magnecie od strony wezszej czesci spiluj troszke fazke i koncowke ale znow jesli jast wal i magneto juz wyslizgane to po tej operacjii moze juz za gleboko wejsc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 22:01, 25 Sty 2007 Temat postu:







Witam
Prawdopodobnie jest tak jak mówią moi przedmówcy, problemem jest stożek, a dokładniej powierzchnie stożka w magnecie. Przeważnie to miejsce ulega zużyciu, o wiele rzadziej wał, ze względu na twardość materiału z jakiego jest zrobiony. Powierzchnie stożka na wale warto lekko przetrzeć papierkiem, a następnie pomazać pisakiem, po nasadzeniu magneta i recznym dociśnięciu bedzie widać w któym miejscu powierzchnie sie stykaja a gdzie nie. Ratunek - przeszlifowanie papierem lub pilnikiem stożka na magnecie, lub w przypadku zbyt dużego zużycia, wymiana calego magneta. Można jeszcze probować regenerować stożek, ale może to być dość karkołomne i nie dać porzadanego efektu, zwłaszcza jeżeli nie mamy dojścia do odpowiednich maszyn.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 0:04, 26 Sty 2007 Temat postu:







Zamiast wymieniać magneto można wymienić samą krzywkę dostępną za 23,- na: /www.skuterdebica.hg.pl/

Pozdrowienia dla wszystkich SHL-kowiczów
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Pią 10:20, 26 Sty 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Dokładnie Mieciu Wesoly A z moim wałem robiłem dokładnie to samo o czym pisze Tyglus... tyle ze krzywka w srodku byla brudna i nie musiałem stozka niczym mazac Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 17:49, 26 Sty 2007 Temat postu:







I jak sie sprawuje krzywka po wymianie?? Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 20:59, 26 Sty 2007 Temat postu:







nie wiem jeszcze paczka nie przyszła :-)
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 19:44, 07 Lut 2007 Temat postu:







Można stożekwału posmarować klejem typu loctite do śrub.
Najpierw jednak proponowałbym wyrównanie obu powierzchni i mocno nabić
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Śro 19:49, 07 Lut 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Pawe86 i Michu proponujecie rozwiązanie ktore jest prakttcznie jednorazowe.... bo pozniej bedzie duuuuuuuuuuuuuzo większy problem ze zciągnięciem magneta ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Nie 0:45, 11 Lut 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Jestem tu nowy ale wtrace swoje 3 slowa na ten temat.

mianowicie - wymiana krzywki to najlepsze wyjscie bo oszczedzi czas i nerwy przy naprawie starej i ewentualnych dlaszych usterkach. Przy kupnie krzywki nalezy zwrocic uwage na polozenie wybrzuszenia krzywki wzgledem wpustu na klin. Zdarzylo mi sie zmienic krzywke a moto nie odpalil na niej. Po dlugich poszukiwaniach odnalazlem wlasnie taki problem z tym wzglednym polozeniem. do tego po zalozeniu krzywki na magneto , otwarcie stykow nie pokrywalo sie z przejsciem magnesow nad biegunami cewki i to tez podobno bylo powodem.

Zwroc uwage na odpowiednie wymiary nitow i ich material przy zakladaniu nowej krzywki. W ksiazce powinno byc cos na ten temat.
Jesli magneto zerwie sie z krzywki podczas pracy silnika to wpsolczuje.....widzialem katapultacje magneta w Komarze i przerazilem sie...wyladowalo ok.30 metrow dalej....i nikogo nie trafilo na szczescie.

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:58, 19 Mar 2008 Temat postu:







Ja wlasnie mam taki problem ze mi kolo magnesowe lata i je dociram pastą do zaworów 3. Moze kiedys krzywke i ściagacz koła kupie... przewala oczami
Powrót do góry
ToX
PostWysłany: Czw 17:42, 20 Mar 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Uważajcie żeby przy zakładaniu krzywki nie pogiąć magneta i uważajcie aby nie pękło bo o to nie trudno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny Strona 1 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Wał korbowy - ścina klin.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group