Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:03, 18 Wrz 2009 Temat postu: [M11] Wałek zdawczy |
|
|
|
Jestem w trakcie składania silnika. Za wzór mam katalog części i mam pytanie przy składaniu wałka zdawczego. Są w schemacie dwie podkładki:
1. W tablicy 7 nr części 8 podkładka
2. W tablicy 14 nr częci 65 podkładka oporowa
Jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć jak te podkładki wyglądają.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:30, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
Odgrzeję kotleta, bo też mnie te podkładki zaciekawiły gdy przy składaniu okazało się, że chyba niczego takiego nie mam. Tej podkładki nr 65 już zakładał nie będę, chyba się bez niej obejdzie ale mam jeszcze takie małe pytanie, czy na zdjęciu na dole są to wszystkie części jakie trzeba założyć na wałek (fot. górna)?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 18:31, 01 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 19:32, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Tak to wszystkie części jakie jeszcze trzeba wsadzić na wałek bo do środka jeszcze pozostaje wsadzić popychacze sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:42, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
dzięki mruty, więc składam dalej :-)
|
|
Powrót do góry |
|
|
gazownik
|
Wysłany: Nie 22:46, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Mam pytanie odnosinie tulejki trybu zdawczego. Chodzi mi o dopuszczelny luz tej tulejki. Bo podczes składania silnika jakoś to przeoczyłem:/, gdy miałem części luzem wyglądało to ok. Luz na tej tulejce wydawał mi się bardzo znikomy więc to zostawiłem, a po złożeniu silnika jest jest bardziej wyczuwalny. Dodam że sporo czasu poświęciłem na zdystansowanie skrzyni biegów ( dorabianie podkładek ) i praktyczie usunołem luzy osiowe, a tu taki bubel. Poradzcie co z tym zrobić, przymknąć oko i przejeżdzić sezon ( jak oczywiście wyjade w tym sezonie bo remont powoli mi idzie ), czy odrazu rozbierać i poprawiać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToBy
|
Wysłany: Pon 1:03, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Przyłączam się do prośby kolegi wyżej. Też mam luz na tej tulejce, ale nie wiem jaki jest dopuszczalny. W ogóle fajnie by było mieć wymiary takiej tulejki, w celu dorobienia i wymiany starej. Ale do tego raczej należy mieć nową, a jeszcze lepiej nową oryginalną. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 7:33, 15 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A nie można po prostu wytoczyć tej tulejki, zmierzyć suwmiarką zębatki zdawczej i wałka zdawczego. Z tych pomiarów będziecie od razu mieli wewnętrzną i zewnętrzną średnicę tulejki mosiężnej. Na pewno luz w tym miejscu będzie przyczyną szybszego zużycia współpracującego trybu- w końcu łańcuch będzie szarpał trybem zdawczym lekko na boki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|