Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Wto 15:03, 14 Sie 2012 Temat postu: mocowanie linek gazu i powietrza w gaźniku M11 POMOCY !!! |
|
|
|
Witam może źle napisałem temat nikt sie nie odezwał ani nie przeczytał nawet szukałem po forum w Panacewiczu też nie ma jest bidowa gaźnika ale jak zamocować linki juz nie pisze metodą prób doszedłem do tego ze dwa otwory na wierzchu służą do wprowadzenia linek do komory niestety jedną da się zaczepić o przepustnice powietrza a z drugą nie wqiem co zrobic miejsce prowadzenia nie wskazuje na to jak i gdzie zamontować drugą linkę . Jesli ktoś wie jak to zrobić serdecznie proszę o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Suchy
|
Wysłany: Wto 15:37, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Tatuś, linka gazu idzie w środek, wkładasz ją , potem za tym idzie sprężyna a za nią zakładasz przepustnicę zaczepiając końcówkę linki za otwór w jej centrum. Zeby za ten otwór zacepić, to musisz wsunąć końcówkę linki rowkiem odącym do niego. Nie wiem jak to prościej napisać . :-p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:30, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
|
Super synu
ale jakbys poczytał to co napisałem to bys wiedział ze sam do tego doszedłem lepiej powiedz co z drugą linką zrobic ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 10:18, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Tatuś i tu nastąpiło nasze niezrozumienie, dla mnie przepustnica powietrza to bardziej przepustnica ssania, gdyż ona steruje tylko powietrzem podczas ssania. Wiec podłączyłeś przepustnicę główną i nie wiesz co zrobić ze ssaniem. A czy masz na składzie tą feralną przepustnicę ssania, oraz rureczkę i sprężynkę dzięki którym ona pracuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 12:08, 15 Sie 2012 Temat postu: Irek |
|
|
|
może przestaniemy sobie tatusiowac i synkować jestem Irek . a co do kompletności9 gaźnika to jak kupowałem facio mówił ze to jezdziło więc chyba kompletny wiesz ja nie za bardzo mam pojęcie co do czego w gaźniku . Więc po kolei jak odkręcam pokrywe to jest cylinderek pracujący w pionie i ja do niego zamontowałem linkę do manetki przepustnicy powietrza oczywiście przez Nakrętkę i sprężyne a nie wiem gdzie dac linke od gazu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 17:36, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Czyli wg tego opisu mniemam, że nie masz elementów odpowiadajacyh za ssanie. Więc jedyną linkę gazu montujesz centralnie, a linki ssania nie montuj, tylko zaślep ten otwór od linki ssania, żeby powietrze się nie dostawało i tyle. Z tego co zrozumiałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Śro 21:28, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Może warto zapytać czy jest to gaźnik PEGAZ czy jakiś inny wytwór wyobraźni. Widziałem ostatnio M11W z gaźnikiem od WSK 125 zamontowany przez jakieś dziwne pospawane króćce . Do tego gaźnika nawet najlepszy fachowiec nie zamontuje dwóch linek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 22:43, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ja dałem gaźnik, z M11 do junaka i latał pięknie ;-p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
scorpi
|
Wysłany: Pon 1:19, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
junak ma srednice bodajze 26 a shl 24 to troszke róznica.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 8:07, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ale Junak o tym nie wiedział, więc latał bajkowo:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Inżynier
|
Wysłany: Pon 9:24, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty koło Bielska
|
Hehe...... Junak polata na pewno na GM 24 od SHL, ale w drugą stronę to nie działa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 13:01, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
A założymy się? :-) Ja przypadkowo jeździłem 2 sezony na gm 26, bo nawet nie dociekałem jaki to model, a i cyfry są czesto tak słabo nabite, że trzeba dużej determinacji, żeby odczytać jaki to model. Hela na gm 26, paliła ok 3,5l , a z pazażerką na wakacje, manetka otwarta non stop ile fabryka dała, paliła 3,9 :-) Hela też pewnie nie wiedziała, że na tym gaźniku ma źle chodzić :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 16:41, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Ale do junaka jest gaźnik 26 U1 a do 2T takich jak Gazela 26 U3 jest różnica w kącie przepustnicy i na takim typowo junakowym gaźniku to już może być różnie ale wciąż nie mówię że musi.
Tutaj odnośnik: [link widoczny dla zalogowanych]
Zakładki: Dane naprawcze i regulacyjne
Gaźniki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Pon 16:44, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 17:31, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Mam tego 100% świadomości :-) , ale piszę jak to jest w praktyce :-p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pon 22:24, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Mój kolega cały czas jeździ SHL-ką z Junakowym gaźnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|