Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->motor cięrzko pali

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
motor cięrzko pali <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
karol82
PostWysłany: Wto 22:01, 09 Maj 2017 Temat postu: motor cięrzko pali


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

Witam własnie skończylem remont mojej shlki . silnik przeszedł generalny remont . Jak już odpali to nie chce wejść na obroty a jak już uda sie go wkrecić to dostaje bardzo wysokich obrotów i gasnie.co moze byc przyczyną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 7:26, 10 Maj 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Regulacja gaźnika lub lewe powietrze. A pali dobrze, czy też są problemy? Na ile ustawiłeś poziom paliwa? Zapłon OK?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol82
PostWysłany: Pią 11:26, 12 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

zapłon ustawiałem już z dziesieć razy ale dzisiaj zauważyłem ze iskra jest dopiero jak mocno kopne a przy słabszym kopaniu iskra znika . Gaznik jest raczej ok bo przed remontem silnik pracował na nim bez problemu. Jedyne co zauważyłem to ze paliwo kapie od strony filtra powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 11:33, 12 Maj 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Świeca, fajka, kabel, cewka zapłonowa. To musisz sprawdzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol82
PostWysłany: Pią 14:01, 12 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

awiece fajke i kabel potrafie sprawdzić ale jak sprawdzić cewke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 14:10, 12 Maj 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Te elementy trzeba podmienić, a nie sprawdzać. Jeśli chodzi o cewkę to sprawdzisz mierząc oporność uzwojenia pierwotnego i wtórnego. A jakie mają być wartości ... poszukaj, nie pamiętam (koło 300 Ohm?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol82
PostWysłany: Pią 18:35, 12 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

mam jeszcze takie pytanie jakie są obiawy nieszczelnej komory wału

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 21:02, 12 Maj 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zależy nieszczelności z czym, ze skrzynią biegów, czy powietrzem. Przy pierwszym motor bardzo by kopcił i ubywało by oleju. A z powietrzem grzanie się silnika, wysokie obroty, specyficzna praca po odpuszczeniu manetki gazu. Często możliwa jazda tylko na ssaniu.
Ustawiłeś poziom paliwa? Sprawdziłeś zaworek iglicy?
Wyjmij przepustnicę, nalej trochę paliwa do króćca i kopnij, odpala? Spróbuj też nalać bezpośrednio na tłok. Jeśli nie to najpierw ogarnij zapłon, czyli elementy jakie Ci wymieniłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol82
PostWysłany: Pią 21:36, 12 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

ok dzieki jutro rano biore sie do roboty dam znać o postępach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol82
PostWysłany: Nie 8:23, 14 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

Witam wczoraj znalazłem przyczyne złej pracy silnika okazało sie że komora wału jest nieszczelna i kompresja ucieka do skrzyni biegów a że skrzynia nie była zalana jeszcze olejem to kompresja uciekała korkiem od spustu oleju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 23:24, 14 Maj 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

To na co skladałeś silnik, na samą papierową? Pamiętaj, że skrzynia biegów ma też swoje odpowietrzenie, a jeśli rzeczywiście masz nieszczelności w korku spustu oleju to musisz zmienić podejście. Chyba że piszesz o śrubie spustu mieszanki z przestrzeni korbowej, czyli przód silnika.
Dalej nie wiem jak mogłoby to wpłynąć na wysokie obroty, ale może gaźnika jeszcze nie regulowałeś. Daj znać jak już będzie wszystko ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->motor cięrzko pali
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group