Autor |
Wiadomość
|
karol82
|
Wysłany: Wto 22:01, 09 Maj 2017 Temat postu: motor cięrzko pali |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Witam własnie skończylem remont mojej shlki . silnik przeszedł generalny remont . Jak już odpali to nie chce wejść na obroty a jak już uda sie go wkrecić to dostaje bardzo wysokich obrotów i gasnie.co moze byc przyczyną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 7:26, 10 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Regulacja gaźnika lub lewe powietrze. A pali dobrze, czy też są problemy? Na ile ustawiłeś poziom paliwa? Zapłon OK?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol82
|
Wysłany: Pią 11:26, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
zapłon ustawiałem już z dziesieć razy ale dzisiaj zauważyłem ze iskra jest dopiero jak mocno kopne a przy słabszym kopaniu iskra znika . Gaznik jest raczej ok bo przed remontem silnik pracował na nim bez problemu. Jedyne co zauważyłem to ze paliwo kapie od strony filtra powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 11:33, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Świeca, fajka, kabel, cewka zapłonowa. To musisz sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol82
|
Wysłany: Pią 14:01, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
awiece fajke i kabel potrafie sprawdzić ale jak sprawdzić cewke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 14:10, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Te elementy trzeba podmienić, a nie sprawdzać. Jeśli chodzi o cewkę to sprawdzisz mierząc oporność uzwojenia pierwotnego i wtórnego. A jakie mają być wartości ... poszukaj, nie pamiętam (koło 300 Ohm?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol82
|
Wysłany: Pią 18:35, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
mam jeszcze takie pytanie jakie są obiawy nieszczelnej komory wału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 21:02, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zależy nieszczelności z czym, ze skrzynią biegów, czy powietrzem. Przy pierwszym motor bardzo by kopcił i ubywało by oleju. A z powietrzem grzanie się silnika, wysokie obroty, specyficzna praca po odpuszczeniu manetki gazu. Często możliwa jazda tylko na ssaniu.
Ustawiłeś poziom paliwa? Sprawdziłeś zaworek iglicy?
Wyjmij przepustnicę, nalej trochę paliwa do króćca i kopnij, odpala? Spróbuj też nalać bezpośrednio na tłok. Jeśli nie to najpierw ogarnij zapłon, czyli elementy jakie Ci wymieniłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol82
|
Wysłany: Pią 21:36, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
ok dzieki jutro rano biore sie do roboty dam znać o postępach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol82
|
Wysłany: Nie 8:23, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Witam wczoraj znalazłem przyczyne złej pracy silnika okazało sie że komora wału jest nieszczelna i kompresja ucieka do skrzyni biegów a że skrzynia nie była zalana jeszcze olejem to kompresja uciekała korkiem od spustu oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 23:24, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
To na co skladałeś silnik, na samą papierową? Pamiętaj, że skrzynia biegów ma też swoje odpowietrzenie, a jeśli rzeczywiście masz nieszczelności w korku spustu oleju to musisz zmienić podejście. Chyba że piszesz o śrubie spustu mieszanki z przestrzeni korbowej, czyli przód silnika.
Dalej nie wiem jak mogłoby to wpłynąć na wysokie obroty, ale może gaźnika jeszcze nie regulowałeś. Daj znać jak już będzie wszystko ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|