Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[S32] Tłok na 4 szlif oryginalny FSO ?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[S32] Tłok na 4 szlif oryginalny FSO ? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
krzysiekM11
PostWysłany: Pon 20:24, 08 Maj 2017 Temat postu: [S32] Tłok na 4 szlif oryginalny FSO ?


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Jak w temacie, czy w ogóle w PRLu byly dostępne tłoki na 4 szlif??

Mam cylinder po 4 szlifie (była głęboka rysa i zamiast zrobić 2 szlif, szlifierz zrobił aż 4), do tego cylindra mam tłok CX Cross Impex (pier@@@one gó@@@no), który puchnie niezależnie od temp otoczenia - puchnie przy 60 km/h.

Przejechane mam 810 km od remontu, do 700 km mieszanka 1:20 STIHL, ostatnie 110 km przeechałem na mieszance 1:30 i nie ma to wpływu bo tłok puchnie na bogatej mieszance jak i na trochę uboższej, pierścienie na zamku mają 0,4 mm luzu (zwiększyłem z 0,25 na 0,4 i żadnej poprawy)


Jeśli ktoś z Was posiada oryginalny tłok FSO a 4 szlif - zdecydowanie nabęd drogą kupna.

Koledzy WSKami śmigają 60 - 70 w trasie a ja max 50 km/h a jak podkręcę do 60 km/h - tłok puchnie momentalnie i koniec jazdy na 2 - 3 minut. Po tym czasie gdy postoi, pali od pierwszego strzała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Wto 10:32, 09 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Tak były ja kiedyś cudem kupiłem taki tłok. Obecnie jeżdżę na cross impex i nic się nie dzieje, ale dużo czasu poświęciłem nad samym tłokiem by tak było -po kilka godzin dziennie każdego dnia przez dwa tygodnie- (już około 1300km czasami nawet 90km/h). Raz przyłapał ale teraz długo cisza. Ten oryginał to teraz bardzo ciężka sprawa. I jak się trafi może kosztować krocie.. Ja proponowałbym popytać u tego faceta: [link widoczny dla zalogowanych] lub to: [link widoczny dla zalogowanych] Alien poprawiał kiedyś te tłoki. Podobno nie są takie złe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Śro 14:37, 10 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Dzięki za odpowiedź Mruga

Kontaktowałem się jakiś rok temu z Allienem poprzez "zadaj pytanie sprzedającemu" i odpowiedź była, że nie posiada do S32 tłoków Smutny Po tej odpowiedzi już nie rozglądałem się z jego tłokami a tu patrzę, że jest Wesoly


Dzięki za link !!! Mruga Mruga Mruga

Zamawiam Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 21:53, 10 Maj 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Uwaga, pierwszy to tłok od m11w, a drugie to właśnie Tajwan, ale można kupować, alien je dobrze oceniał. Ale dlaczego pisze że Europa?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 21:59, 10 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Czw 15:03, 11 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Zapytałem o jakość tego tłoka i czy chociaż w połowie jest tak dobry jak z epoki tłoki FSO.... i otrzymałem taką odpowiedź od sprzedającego:

"Witam

Proszę Pana jak najbardziej tak, tłok FSO są robione ze stopu AK12 te które mam wystawione na aukcji również ten stop posiadają.
Szczerze nic poniżej AK12 nie opłaca się wkładać do tego silnika"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Czw 20:26, 11 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Jeżdżę na takim tłoku (kupionym na Skuterze, ale to chyba to samo) i można go śmiało zakładać, nic się z nim nie dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Pią 9:58, 12 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

szczesk napisał:
Jeżdżę na takim tłoku (kupionym na Skuterze, ale to chyba to samo) i można go śmiało zakładać, nic się z nim nie dzieje.


Skoro w Twojej SHL ten tłok nie puchnie to juz jestem optymistycznie nastawiony i właśnie zamawiam ten z drugiego linka Mruga

Zdam relację gdy już tłoka założę i go dotrę Wesoly

Człowieka jasna cholera zalewa gdy sobie jedzie spokojnie i nagle ni z gruszki ni z pietruszki tłok puchnie i koniec jazdy Smutny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[S32] Tłok na 4 szlif oryginalny FSO ?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group