Autor |
Wiadomość
|
Piekarz
|
Wysłany: Wto 23:28, 13 Paź 2015 Temat postu: [SHL M11]Cylinder->Kruciec->Gaźnik->Obudowa filtra |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Witam serdecznie.
W związku z faktem, że nie udało mi się znaleźć w szukajce odpowiedzi na moje nurtujące pytania chciałbym je teraz zadać i liczę na Waszą pomoc.
1) kołnierz wylotu gaźnika nie jest na wprost kołnierza obudowy filtra powietrza.
Poniżej prezentuję zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy tak powinno być?
2) dotyczy powyższego - czy taka guma powinna łączyć gaźnik z obudową? Czy przy takim przesunięciu uda się założyć poniższą gumę?
[link widoczny dla zalogowanych]
3) Co powinno być między cylindrem a krućcem gaźnika?
U mnie jest coś takiego (nie wiem co to) w dodatku oblepione silikonem:
[link widoczny dla zalogowanych]
4) dotyczy powyższego - czy wyszczerbienie zaznaczone na zdjęciu może być powodem łapania lewego powietrza i nierównej pracy silnika?
Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 9:36, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
1/Chyba masz przekrzywioną puchę filtra.
Mała różnica w osiowości jest, ale nie tak wielka.
2/To jest ta guma.
3/Masz dobrą podkładkę pod króciec, ale chyba pękniętą.
Ta podkładka izoluje termicznie gaźnik, musi być cała by nie zaciągał lewego
powietrza. Sklej ją albo kup nową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Śro 9:46, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Paweł.
Dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanko.
3)Czy między ta podkładką (pewnie z jakiegoś bakielitu czy czegoś podobnego) powinny być jeszcze po dwóch stronach dodatkowe uszczelki?
Pytam ponieważ na poniższej aukcji widzę 2 takie same uszczelki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzę też, że takie podkładkii oferowane są z korka. Czy to nadaje się do założenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 10:24, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Bez dodatkowych podkładek.
W katalogu jest tylko jedna.
Pobierz z sieci katalog shl m11 w pdf i sprawdzisz sobie.
Jakieś dziwne są te zestawy z all...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 14:16, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Może na gaźnik z membranową do Rajdoot? Ale z drugiej strony są uszczelki jak pod standardowy króciec i gaźnik, tylko jedna dziwna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 14:49, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
A silikon był pewnie dlatego, że ta podkładka była pęknięta, albo nadgryziona zębem czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Śro 17:25, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Paweł
Sprawdzę to w katalogu bo jeśli jest podkładka z twardego materiału np. bakielitu to chyba powinny być uszczelki po dwóch stronach i dlatego są one w allegrowym zestawie uszczelek cylindra.
Jeżeli kupiłbym przekładkę korkową to chyba zbędne byłyby te uszczelki.
Wnioskuję to na logikę a nie z SHLowego doświadczenia. Może się mylę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 20:38, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Korek korkowi nie równy. Czasami można go spotkać jako uszczelki kronika, ale tam się nie sprawdza. Tutaj ma trochę inne zadanie więc może
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Czw 7:10, 15 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 20:42, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Tutaj się nie zgodzę, korek sprawdza się wyśmienicie np. w kranikach przesuwnych WFM-ek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 7:16, 15 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ale to zależy jaki, mi się posypał i zaczął strzępić. Kawałki korka zapchały odpływ z kranika 2 razy, a 3 raz kranik przestał trzymać szczelność bo odłupał się kawałem z przodu. Położenia kranika nie musiałem zmieniać kombinerkami, żeby takie coś się mogło zadziać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Pon 11:58, 19 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Pochwalę się. Udało mi się zdobyć 2 nowe i co najważniejsze oryginalne uszczelki krućca ;-).
Kolega, który posiada 2 SHLki i zbiera takie rzeczy od 20 lat poratował mnie :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|