Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[SHL M11]Cylinder->Kruciec->Gaźnik->Obudowa filtra

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[SHL M11]Cylinder->Kruciec->Gaźnik->Obudowa filtra <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Piekarz
PostWysłany: Wto 23:28, 13 Paź 2015 Temat postu: [SHL M11]Cylinder->Kruciec->Gaźnik->Obudowa filtra


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Witam serdecznie.

W związku z faktem, że nie udało mi się znaleźć w szukajce odpowiedzi na moje nurtujące pytania chciałbym je teraz zadać i liczę na Waszą pomoc.
1) kołnierz wylotu gaźnika nie jest na wprost kołnierza obudowy filtra powietrza.
Poniżej prezentuję zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy tak powinno być?
2) dotyczy powyższego - czy taka guma powinna łączyć gaźnik z obudową? Czy przy takim przesunięciu uda się założyć poniższą gumę?
[link widoczny dla zalogowanych]
3) Co powinno być między cylindrem a krućcem gaźnika?
U mnie jest coś takiego (nie wiem co to) w dodatku oblepione silikonem:
[link widoczny dla zalogowanych]
4) dotyczy powyższego - czy wyszczerbienie zaznaczone na zdjęciu może być powodem łapania lewego powietrza i nierównej pracy silnika?

Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 9:36, 14 Paź 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

1/Chyba masz przekrzywioną puchę filtra.
Mała różnica w osiowości jest, ale nie tak wielka.
2/To jest ta guma.
3/Masz dobrą podkładkę pod króciec, ale chyba pękniętą.
Ta podkładka izoluje termicznie gaźnik, musi być cała by nie zaciągał lewego
powietrza. Sklej ją albo kup nową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piekarz
PostWysłany: Śro 9:46, 14 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Paweł.

Dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanko.

3)Czy między ta podkładką (pewnie z jakiegoś bakielitu czy czegoś podobnego) powinny być jeszcze po dwóch stronach dodatkowe uszczelki?
Pytam ponieważ na poniższej aukcji widzę 2 takie same uszczelki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzę też, że takie podkładkii oferowane są z korka. Czy to nadaje się do założenia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 10:24, 14 Paź 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Bez dodatkowych podkładek.
W katalogu jest tylko jedna.
Pobierz z sieci katalog shl m11 w pdf i sprawdzisz sobie.
Jakieś dziwne są te zestawy z all...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 14:16, 14 Paź 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Może na gaźnik z membranową do Rajdoot? Ale z drugiej strony są uszczelki jak pod standardowy króciec i gaźnik, tylko jedna dziwna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 14:49, 14 Paź 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

A silikon był pewnie dlatego, że ta podkładka była pęknięta, albo nadgryziona zębem czasu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piekarz
PostWysłany: Śro 17:25, 14 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Paweł

Sprawdzę to w katalogu bo jeśli jest podkładka z twardego materiału np. bakielitu to chyba powinny być uszczelki po dwóch stronach i dlatego są one w allegrowym zestawie uszczelek cylindra.
Jeżeli kupiłbym przekładkę korkową to chyba zbędne byłyby te uszczelki.
Wnioskuję to na logikę a nie z SHLowego doświadczenia. Może się mylę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 20:38, 14 Paź 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Korek korkowi nie równy. Czasami można go spotkać jako uszczelki kronika, ale tam się nie sprawdza. Tutaj ma trochę inne zadanie więc może

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Czw 7:10, 15 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 20:42, 14 Paź 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Tutaj się nie zgodzę, korek sprawdza się wyśmienicie np. w kranikach przesuwnych WFM-ek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 7:16, 15 Paź 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ale to zależy jaki, mi się posypał i zaczął strzępić. Kawałki korka zapchały odpływ z kranika 2 razy, a 3 raz kranik przestał trzymać szczelność bo odłupał się kawałem z przodu. Położenia kranika nie musiałem zmieniać kombinerkami, żeby takie coś się mogło zadziać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piekarz
PostWysłany: Pon 11:58, 19 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Pochwalę się. Udało mi się zdobyć 2 nowe i co najważniejsze oryginalne uszczelki krućca ;-).
Kolega, który posiada 2 SHLki i zbiera takie rzeczy od 20 lat poratował mnie :-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[SHL M11]Cylinder->Kruciec->Gaźnik->Obudowa filtra
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group