Autor |
Wiadomość
|
endrju
|
Wysłany: Sob 23:49, 26 Lip 2014 Temat postu: SHL M11 - nie wkręca się na obroty |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieleń
|
Motór po renowacji 2 miesiące temu - od tego czasu nie mogę dojść do ładu z obrotami. Gaźnik oryginalny pegaz po regeneracji w Puszczykowie, iskra niby jest cały czas, paliwo dostaje, ale kapie z gaźnika trochę od strony gdzie zakłada się gumę łączącą z filtrem powietrza. Rozgrzana pali na kopa bez gazu i trzyma wolne obroty, więc zapłon chyba ok, ale jak się dodaje gazu to przerywa i szarpie podczas jazdy, choć nie zawsze. Co to może być? Tyle lat się z tymi sprzętami bujam, ale takiego czegoś jeszcze nie miałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 0:06, 27 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Na moje qńdensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
|
Wysłany: Pon 23:07, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieleń
|
QUŃdensejtor? Hm, wymienię go razem z cewką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 8:23, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Cewki nie trzeba jest nieśmiertelna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
|
Wysłany: Wto 10:13, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieleń
|
No nie wiem - w innych miejscach tego forum wyczytałem coś innego:) Trzeba próbować wszystkiego:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
|
Wysłany: Wto 19:03, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieleń
|
No dobra - chyba zrobiłem:) W sumie głupstwo - ludzka ułomność Za mała przerwa na przerywaczu - zwiększyłem do 0.4mm i zaraz zaczęło być lepiej, ale nadal przerywał. I wtedy skojarzyłem jeszcze jeden fakt - jak wyciągałem kluczyk ze stacyjki to motor raz gasł a raz nie gasł. Sprawdziłem połączenie przewodu z przerywacza do stacyjki i okazało się, że był poluzowany - i stąd czasami gubił iskrę. Mam nadzieję, że to wszystko. A kondensator już wcześniej był wymieniony na nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
|
Wysłany: Czw 10:29, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieleń
|
Niestety...a było już tak pięknie. Poprzykręcałem osłony, kapę na magneto, zacząłem jeździć i... zonk - dusi się jak się przyspiesza na 1, 2 i 3 biegu, a paliwo leci nawet z osłony na łańcuch A wieczorem to nawet zaskoczyć nie chciała.
Iskra jest elegancka cały czas, ale jak wykręcam świecę to mokra w cholerę, więc zalewa go chyba. Powiedzcie jak ten poziom paliwa ustawić, podginając języczek pływaka czy obracając całą komorą pływakową w lewo lub w prawo? Bo nic innego do głowy mi już nie przychodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 10:43, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
A zobacz czy przypadkiem dysza główna się nie wykręciła!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
|
Wysłany: Czw 13:46, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieleń
|
Hmm, sprawdzę - dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Sob 15:13, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Podegnij trochę do góry język na pływaku, u mnie pomogło. Dostawała za dużo paliwa. Sprawdź czy po przykręceniu osłon bocznych nie załamało wężyka paliwa przy kraniku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Sob 15:14, 02 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
|
Wysłany: Nie 15:22, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieleń
|
Jednak platynki - wymieniłem na nowe i jak ręką odjąć. Motorek pali i jeździ elegancko. Tak na marginesie jaka dysza powinna być fabrycznie w gaźniku 170? 180?
Fotki tutaj:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|