Autor |
Wiadomość
|
seba101626
|
Wysłany: Śro 10:16, 16 Sie 2017 Temat postu: Silnik - kilka pytań |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 434
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Witam
Panowie powiedzcie - jak na prawdę (pod względem wizualnym) wyglądał silnik S32 w motocyklach SHL M11? Czy był on bardziej świecący (jak lustro) czy taki szary?
[img]
Dodatkowo jakie zabiegi regeneracyjne są wg Was najlepsze? Ja swój silnik szkiełkowałem, teraz myślę nad czyszczeniem suchym lodem.
Pytam, ponieważ sam muszę chyba zrobić kapitalny remont swojego silnika, ponieważ zaczął mi się "pocić" - najbardziej na środkowych korpusach. Tak więc możecie mi przy okazji powiedzieć czym różnią się jedne uszczelni od drugich, albo które polecacie/odradzacie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba najgorsze:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ruszi
|
Wysłany: Śro 12:05, 16 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
ja się nie bawię w uszczelki na połówkach. dałem czarny silikon wysokotemperaturowy i nic się nie poci.
co do struktury to dokładnie pomiędzy szkiełkowaniem a polerką. odlewy z tego co wiem były raczej gładkie ale nie błyszczące. ciężko Ci będzie uzyskać taki efekt. najlepiej by było dokładnie oczyścić rozpuszczalnikami i miękką szczotką elementy utrzymane w oryginale i to założyć.
co do suchego lodu - pierwsze słyszę. coś ciekawego? jaki efekt i jak to się maluje cenowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Śro 13:09, 16 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 434
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Co do czyszczenia suchym lodem - tu masz przykładową firmę:
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu efekt:
https://www.youtube.com/watch?v=WFt7MwYijJc
Silników nawet rozkręcać nie trzeba, chociaż ja i tak muszę to zrobić, bo się rozciekł...
Niestety nie wiem nic na temat ceny i końcowego efektu (na filmie prezentuje się co najmniej dobrze) dlatego też pytam.
Powiedzcie jakie wy stosowaliście metody "upiększania" silników podczas renowacji? Co zrobić gdy mój silnik był już szkiełkowany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 13:11, 16 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2254
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Niektóre elementy był na gładko, więc oryginalnie jakiejś obróbce podlegały, ale za to kartery mają fakturę od formy w jakiej były odlewane. Ja osobiście wykonuje czyszczenie jaki opisał powyżej ruszi na każdym elemencie aluminiowym. Czasami budzi to zdziwienie u osób oglądających motocykl np na zlocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Śro 14:44, 16 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
to fakt. i mi osobiście nie podobają się silniki 100% wypolerowane. do tej pory tylko niektóre akcenty polerowałem (przetłoczenia, logo, dekielki, inne elementy charakterystyczne) a resztę szkiełkowałem. efekt bardzo fajny. kolejny silnik jednak po wyczyszczeniu zostawię jak był w oryginale. myślę, że warto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|