Najlepiej zacząć strojenie od standardowych ustawień, na fabrycznym zestawie dysz w gaźniku i wyregulowanym poziomie paliwa w komorze pływakowej. Analogi mają to do siebie, że kąt wyprzedzenia zapłonu jest wyliczony do prędkości turystycznej, dlatego na wolnych obrotach zawsze będzie przyśpieszony. W skrajnych przypadkach motocykl który wyjeżdżał z fabryki potrafił jeździć do tyłu. Kiedyś mój ojciec zaliczył tak glebę przy szerokim audytorium. Osobiście przestawiałbym iglicę dopiero wtedy gdy „wkręt regulacyjny biegu jałowego” odbiega od standardu w swoich ustawieniach i ew. przy docieraniu motocykla.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group