Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Standardowa wys iglicy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Standardowa wys iglicy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Jaca
PostWysłany: Pon 9:20, 11 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Najlepiej zacząć strojenie od standardowych ustawień, na fabrycznym zestawie dysz w gaźniku i wyregulowanym poziomie paliwa w komorze pływakowej. Analogi mają to do siebie, że kąt wyprzedzenia zapłonu jest wyliczony do prędkości turystycznej, dlatego na wolnych obrotach zawsze będzie przyśpieszony. W skrajnych przypadkach motocykl który wyjeżdżał z fabryki potrafił jeździć do tyłu. Kiedyś mój ojciec zaliczył tak glebę przy szerokim audytorium. Osobiście przestawiałbym iglicę dopiero wtedy gdy „wkręt regulacyjny biegu jałowego”Wesoly odbiega od standardu w swoich ustawieniach i ew. przy docieraniu motocykla.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Standardowa wys iglicy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group