Autor |
Wiadomość
|
archaniol
|
Wysłany: Pon 21:37, 28 Maj 2012 Temat postu: Standardowa wys iglicy |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grupa
|
Ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie w starszych tematach zadam je tutaj: jaka jest normalna wysokość (wyjściowa) iglicy w gaźniku SHL M11
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jaca
|
Wysłany: Pon 21:50, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
3-ci rowek od góry w gaźniku GM24U1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
archaniol
|
Wysłany: Pon 22:03, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grupa
|
dziękuje za odpowiedź i przepraszam za utworzenie tak krótkiego tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Pon 22:05, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
A będziesz coś docierał? Czy chcesz po prostu zestroić gaźnik?
|
|
Powrót do góry |
|
|
archaniol
|
Wysłany: Pon 22:11, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grupa
|
brakuje mi trochę mocy i szukam gdzie się kucyki pogubiły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebaw28
|
Wysłany: Pią 17:25, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
W instrukcji obsługi, którą dostałem od dziadka razem z moto jest napisane, że normalnie trzeci rowek od góry i możliwe jest tylko przełożenie o 1 rowek w dół lub w górę. Mocy trochę uzyskasz, tylko spalanie zwiększy się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Sob 10:26, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
W okresie docierania zaleca sie ustawienie zapinki o jeden rowek niżej, czyli na 4 rowek od góry. (Pancewicz, Przybylski 1969r.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
archaniol
|
Wysłany: Sob 22:09, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grupa
|
a zwiększenie mocy to rowek w górę czy w dół?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 9:41, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
W górę. Ale to tylko teoria ponieważ to że będzie dostawać więcej paliwa nie znaczy że odczujesz wyraźną różnicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Nie 11:28, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
mruty napisał: |
W górę. Ale to tylko teoria ponieważ to że będzie dostawać więcej paliwa nie znaczy że odczujesz wyraźną różnicę. |
Mruty chciałeś powiedziec raczej w dół zapinkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Nie 14:41, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Gaźnik to się stroi Panowie pod zapłon. Takie przestawianie „na czuja” niewiele pomaga.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 15:04, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Chciałem powiedzieć że trzeba podnieść iglicę czyli tak jak mnie poprawił Zwierzu zapinka w dół. Ja w Gazeli mam iglicę opuszczoną na max w dół i tam właśnie silnik pracuje najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Nie 16:26, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Jaca napisał: |
Gaźnik to się stroi Panowie pod zapłon. Takie przestawianie „na czuja” niewiele pomaga. |
Mógłbyś rozwinąć swoją myśl z zapłonem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Pon 8:56, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Jeśli masz opóźniony zapłon to wzbogacona mieszanka na niewiele się zda, bo nie zostanie odpowiednio spalona, a jej nadmiar zostanie wypchnięty przez okno wydechowe w cylindrze. W dodatku świeca nie będzie odpowiednio przepłukiwana i prędzej czy później się „zaklei” nagarem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pon 9:02, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Dokładnie masz racje:) także jakby ktoś nie wiedział to zanim przystąpimy do regulacji gaźnika to najpierw należy:
1. Umyć i oczyścić gaźnik
2. Usunąć nagar z silnika
3. przeczyścić wylot tłumika
4. oczyścić filtr powietrza
5. oczyścić kranik paliwa
6. sprawdzić przerwę na przerywaczu, wyprzedzenie zapłonu, wartość cieplną świecy oraz przerwę między jej elektrodami
(Pancewicz, Przybylski 1969r.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|