Autor |
Wiadomość
|
Jaca
|
Wysłany: Nie 11:53, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
To mogło być rozwiązanie opcjonalne, być może wprowadzane w zależności od rocznika. Taka sytuacja była np. z wałkiem zdawczym. Te katalogi to ręczna robota, naniesienie poprawek nie było takie proste. Na tablicy 14 którą zamieściłeś symeringi lewej strony są narysowane odwrotnie. Podobna jest sytuacja z uszczelkami nr 18 i 19. Widziałem silniki gdzie była montowana tylko mała uszczelka (18 ) i takie w których były montowane dwie. Błędem jest natomiast użycie tylko całościowej uszczelki nr 19.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Nie 11:54, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szczesk
|
Wysłany: Nie 11:57, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Jaca, a z którego roku masz katalog? Ten co ja mam jest z 1967.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szczesk dnia Nie 11:58, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Nie 12:03, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
’68 (chyba).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Polonez
|
Wysłany: Nie 12:06, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
szczesk montowałeś tą podkładkę? Bardzo dociska łożysko do wewnątrz? Mi się wydaje że taka podkłada falista może tylko zabezpieczac na wypadek wysunięcia się łożyska i zawadzenia o łańcuch. W s01 zębatka przed tym uchroni, ale takich silników zjeździłem już masę i nie zdarzyło mi się, aby przy rozkładaniu zewnętrzne łożysko siedziało luźno w karterze albo było wysunięte na zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Nie 12:35, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Polonez, teraz jestem w trakcie robienia sprzęgła, jak za 2-3 dni będę wszystko składał, to zwrócę na to uwagę i Ci napiszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Nie 16:55, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
-tuleja redukcyjna zmniejsza wpływ nacisku karteru pod wpływem rozszerzalności na uszczelniacz;
- duża powierzchnia uszczelniacza jest mniej odporna na siły działające wewnątrz silnika np. ciśnienie a w zasadzie różnicę ciśnień.
Teraz powiedz POLONEZ czemu nie stosować oryginalnego rozwiązania?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WojtekH dnia Nie 16:56, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Polonez
|
Wysłany: Nie 17:25, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
WojtekH nie odwracaj kota ogonem tylko powiedz czemu nie można tam zastosowac simmeringa, ja twierdzę że można tak i tak a osobiście preferuję simmering.
A skoro te dwie teorie które napisałeś są tak istotne to podaj mi drugi przykład silnika w którym tak jest uszczelniona skrzynia korbowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Nie 18:44, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Silnik S06.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WojtekH dnia Nie 19:02, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Polonez
|
Wysłany: Nie 19:26, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
hehe dobra, a coś innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Czw 12:13, 14 Lut 2013 Temat postu: Debata. |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Witajcie. To jaki konsensus waszej debaty? Zaczęliście od tulei dystansowej między łożyskami a kończycie na podkładce pod zębatkę.
Ja po rozłożeniu silnika nie miałem ani tej podkładki
[link widoczny dla zalogowanych]
ani tej tulei:
[link widoczny dla zalogowanych]
i teraz znowu dam Wam pole do popisu co mam tam włożyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Czw 12:25, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Postaw silnik na moim warsztacie to ci założe co trzeba, przez forum to można pogadać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Czw 12:37, 14 Lut 2013 Temat postu: re |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Niestety nie wierze nikomu nawet sobie więc dzięki za pomoc poradzę sobie.
Interpunkcja. Popraw post.
//Drix1994
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Sob 14:27, 16 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|