Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:28, 30 Lip 2010 Temat postu: 150ccm remont |
|
|
|
mam kilka pytan odnosnie remontu.. gdzie dostane polksiezyc kopniaka lancuszek sprzegla tarcze sprzegla i tlok? użytkuje ktos wal z allegro ten za 300zł? jak sie spisuje? jak ma byc zalozona podkladka pod zebatka tą co jest razem z walkiem zdawczym.. podkaldka ma ok 1-2mm. wycieciem w str sprzegla czy zaplonu? z gory dzieki za odp
juz sam nie wiem czy to jest 150 czy 175 tlok ma srednice 62mm sworzen 15 nie jest to wiatr
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 13:48, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:11, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witam wał lepiej zregenerowac koszt ok 150 zł jeśli potrzebujesz to moge ci dac namiary
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:34, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
wal ma jakies patenty na przeciw wagach - spawanie itd wiec wal raczej nowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pią 19:15, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
62mm to 175, części allegro albo skuter debica..... chociaż część ze starych zapasów teraz to już rzadkość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johny4421
|
Wysłany: Pią 19:19, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Prawdopodobnie na przeciwwagach poluzowaly sie blachy i ktos je przyspawal. Raczej zregeneruj go, jesli masz watpliwosci to w zakladzie powinni pomoc. Co sie tyczy lancuszka i sprzegla to poszukaj na forum, cos mi swita ze ktos juz napisał od czego pasuja. Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 10:35, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
z tymi nowymi walami jest cos nie tak ze wszyscy zalecaja regeneracje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johny4421
|
Wysłany: Sob 11:46, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Po prostu nie mamy zaufania do dzisiejszej techniki i wykonania wiekszosci czesci, a zwlaszcza ze na wielu mimo ze sprzedaja jako ORYGINAŁ to i tak dostajesz MADE IN TAIWAN. Poza tym wały dzisiejszej produkcji maja mniejsza twardosc i w wielu przypadkach sa cieższe a co sie z tym wiaze dluzej sie bedzie wkecal na obroty.
Poszukaj temat na forum, o walach, tlokach i innych jest sporo info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:52, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
a te spawane blachy przy org? nie bedzie z tym jakiegos problemu? jeszcze jakby mi ktos podpowiedzial cos z tymi tarczami i lancuszkiem.. tak w ogole jaki to jest typ silnika na deklach jest napis wfm srednica tloka 62mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Sob 13:33, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Najlepiej gdybyś porobił zdjęcia tego silnika. Z opisu wynika że S-32 ale równie dobrze może to być S-06 z tłokiem 175 na II szlif. Gdybyś chciał powrócić do oryginalnej pojemności to będzie pasował tłok od ETZ 150 na IV szlif w miejsce nominału. Zamki są w tych samych miejscach, sworzeń ma tą samą średnicę z tą tylko różnicą że tłok od ETZ jest ze stopu AK20 co znaczy że puchnie jeszcze mniej niż oryginał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Sob 13:33, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:33, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
po czym poznac czy s-32 czy s-06?
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Sob 19:39, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Po napisie na karterze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|