Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 19:05, 08 Paź 2010 Temat postu: Anodowanie tłoków ? |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Co wy o tym sądzicie ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Proces opisany na stronie ma sens ?? Spotkał się ktoś z tym ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marcio
|
Wysłany: Pią 23:21, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Nawet jeśli jest tak jak zostało to opisane w artykule, to pojawia się pytanie po co? Czy jeśli zespół cylinder - tłok jest spasowany tak jak być powinien, pierścienie są poprawnie dobrane, używana jest odpowiednia mieszanka aż wreszcie silnik jest eksploatowany tak jak zakładał konstruktor to czy wtedy występują problemy opisane w artykule?
Nawet jeśli nie spełniamy całkowicie tych warunków, a najczęściej tak jest to tamte problemy pojawiają się stosunkowo rzadko. W przypadku gdy ktoś ma dobrej jakości tłok to może ich wogole nie być.
Myślę że takie działania nie są niezbędne przy takich silnikach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Sob 14:36, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Na pytanie "po co ?" jest prosta odpowiedź - bo tak. Gdyby się w to zagłębić to są ludzie którzy weteranów używają do dalekiej turystyki a tłok który nie puchnie w ekstremalnych warunkach znacznie ją ułatwia, są też tacy co po prostu maja takie kaprycho.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|