Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:34, 29 Paź 2009 Temat postu: Brak 3 go biegu |
|
|
|
Cześć koledzy piszę do was bo mam problem z kobuzem , jak wrzucam trójkę to wchodzi ale zgrzyta i nie jedzie na nim . Pozostałe biegi są . Silnik rozebrałem i nie bardzo wiem które koło zębate jest odpowiedzialne za 3 ci bieg , zębatki wyglądają na dobre wybieraki mają w tym miejscu co przesuwają się po automacie 6mm i klapa nie wiem co wymienić proszę o pomoc. Aha przepraszam bo to jest forum SHL ANIE KOBUZA , ale już mi ręce opadają nic w internecie nie mogę znaleźć na ten temat dlatego moją proźbę kieruję do was .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:34, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Sob 21:21, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Skrzynia w kobuzie jest tak jak we wiatrze??
Jak tak to koledzy wiatrowcy pomóżcie kobuzowi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 23:12, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
zapewne padły Ci kły na jednej z zębatek... no i to w zasadzie tyle... powód- zużyte wodziki, mechanizm sterowania wodzikami lub nie zdystansowana skrzynia.... do wymiany ruchome zębatki oraz te osadzone na wałakch koszt ok 40-50pln
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:00, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
a czy to możliwe że te zębatki zazębiają tylko 2mm bo tak z 2mm widać ślady zazębiania .A macie może jakiś opis schemat jak to powinno bić zdystansowane bo jest tam jedna zębatka taka z trzema dziurkami i tam jest luz 2mm i jakbym ją wysiągnoł to podkładka by się tam zmieściła , a dokładnie to które koła są z 3 go biegu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Nie 11:34, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
poszukaj katalogu częsci do WSK 175 i tam znajdziesz wszystko... no i jeszcze były jak sie nie mylę 3 rodzaje wodzików( blaszane i 2 rodzaje kutych) o 2 rodzaje tarcz sterujących wodzikami...
a dystansuje się w ten sposób ze składasz 2 połówki ze skrzynia w srodku i przesuwasz wałkiem i mierzysz ile ma luzu na boki, następnie rozkładasz połówki i dokładasz podkładki dystansowe o takiej grubości jak zmierzyłeś. no i składasz całą skrzynie w lewym karterze i sprawdzasz jak się kły zazębiają i podkładki podkładasz tak żeby się dobrze zazębiały...
ale nei więcej niż zmierzyłeś bo silnik się nie złoży... no i pamiętaj o grubości uszczelki jeżeli dajesz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:51, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
Paweł 86 daj maila to ci wyślę zdjęcie tej skrzyni może byś mi zaznaczył te koła trzeciego biegu i dzięki za odp
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Nie 15:55, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
to dodaj na jakiś serwer i wyslij na PW albo normalnie w temacie, pooglądaj dobrze kły na sebatkach tam gdzie bedą krawędzie wyslizgane(zaokrąglone) sa do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|