Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 20:06, 09 Sie 2008 Temat postu: Brak siły, Niie wchodzi na obroty, dusi sie... |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No to teraz mam problema... do dzisiaj gdy jeździłem po polach motórem. W pewnym momęcie zgasł i nie odpalił z kopa... no to co... jest górka to z popychu... i odpalił ale na obroty już wejść nie chciał, siły nie mial tym bardziej i miałem wrażenie jakby sie dusił ale to chyba normalne jak nie ma siły ani obroty nie wchodzą a daje sie gazu... I tak myślę, że to może być wina kondensatora... ? Powiedzcie co o tym sądzicie i czy mam racje... aha, iskra jest taka, że by konia zabiła , na przerywaczu niby przerwa dobra i iskrownik ustawiony jest centralnie na środku i całe życie tak mój tata jeszcze na niej jeździł. Nie wiem czy to jeszcze ma znaczenie, ale kiedyś zerwałem gwint w głowicy i prowizorycznie jest przerobiona na swiece M60 (od motopompy).
A i najważniejsze co zauważyłem to, to że krzywka na magnecie ma niewielkie luzy. (ale to by chyba aż tak wielkiego znaczenia by nie mialo ?)
P.S. Wiem, że troche nie zbyt dobrze ułożyłem zdania, ale nie chce mi się poprawiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gabste91
|
Wysłany: Sob 20:40, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Moim zdaniem to wina pegaza albo masz zatkane dysze albo wyregulować
p.s. nie chcesz przedac wiatra alb wiesz kto ma do sprzedania??? napisz na priva plis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 20:50, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
nie, nie, gaznik odpada bo zaglądałem tam. a co do regulacji standardowa
Mieszanka - na maksa dokrecic i odkrecic na 1-3 oborty max tak ? a z obrotami to dokręcić i odkręcić 2 obroty do 3 ? ale że na obroty nie chce wchodzić to nie ma znaczenia regulacja to to wtedy jakby niechciał odpalić albo by za bardzo kopcił choć kopcenie to też może być spowodowane złą mieszanką paliwa z olejem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 21:03, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Sob 21:03, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
yyyyyy mylisz sie ale ok niech sie pozostali wypowiedza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 21:15, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
ale w czym się mylę ? jak tak jest to wyprowadź mnie z błędnego myślenia po to napisałem temat co mu dolega i co o tym sądzicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Sob 21:17, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Kod: |
ale że na obroty nie chce wchodzić to nie ma znaczenia regulacja to to wtedy jakby niechciał odpalić albo by za bardzo kopcił choć kopcenie to też może być spowodowane złą mieszanką paliwa z olejem |
ja mam cos podobnego przywsk z silnikim w2a i wlasnie jest to wina gaźnika a nie tak jak to napisales
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 21:21, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
gaźnika ale co dokladniej ? dyszcze nie są zapchane filterek też nie... a jaka powinna byc mniej wiecej regulacja ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 21:23, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Nie 9:48, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Jaka regulacja??? to ja tez nie wiem musisz sam do tego dojść ja tez mam problemy z ustawianiem tych pegazów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 10:34, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Prawdopodobnie rozszczelnił się silnik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Nie 10:38, 10 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 12:03, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
masz na myśli uszczelki ?? - Sprawdzałem...pod glowicą wymieniłem i pod cylindrem... ale nic nie dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 12:31, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Pierścienie uszczelniające, uszczelki na kraterach, jakie masz łożyska silnika? Jeżeli maja luzy to rozbiło simeringi i tamtędy łapie lewe powietrze, pisałeś ,że silnik dymi - to też objaw rozszczelnienia, zasysa olej ze skrzyni biegów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Nie 12:31, 10 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 22:11, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
osz w pyte No to chyba se nie pośmigam juz w wakacje na motorze po polach a łożyska z tego co sie orintuje tata wymieniał ze 3,4 lata temu
P.s. wiecie co wam powiem... ? pytałem ojca o rade... on mówi ze to może byc wina albo właśnie magneta że ma za duże luzy albo własnie o kondensatorze... ale jutro wam powiem czy mial racje czy nie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 22:24, 10 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Nie 22:13, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
po polach ?????? nie szkoda ci shelki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 22:25, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
w tym stanie co ona teraz jest JESZCZE mi nie szkoda bo i tak remont się szykuje i tak )
kolejna ukryta wada... macie chyba racje co do rozszczelnienia silnika... tu gdize jest magneto jest dosłownie mokro... lekko zwilrzone jakby jakimś olejem ?
ale kondensatora jeszcze nie wymienilem bo jak to powiedział mój wujek jak pokazałem mu nowy kondensator "Cholerni prywaciarze robią gówna" dlatego tak poweidział bo nie ma objemy na niego żeby móc przymocowac go do iskrownika
magneto wymienione i juz odpala
obroty ma ale sily to on zbyt wiele nie ma...
I juz siłe ma, lecz nie zawsze odpala... bo jak kopne to raz iskra jest a raz nie ma i jak jest to nie zawsze odpowiednia żeby odpalił... czy to może być wina tego że źle przerywacz ustawiony jest ?
SIMERING USZCZELNIAJACY od strony magneta wymieniony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 17:22, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:15, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
wyreguluj dobrze zaplon, aby iskra byla 4mm przed szczytem tloka w cylindrze. Mowie Ci czasami sie wydaje ze to nic nie daje, ale tam sa milimetry roznicy a nawet mniej a ogromna zmiana, a i najwazniejsze sprawdz stan klinu na wale czy nie ma luzow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|