Autor |
Wiadomość
|
mopek
|
Wysłany: Pon 8:52, 05 Mar 2012 Temat postu: cylinder i tło k do 150 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
witam, rozebrałem na częsci cały silnik i zastanawia mnie jedna rzecz, silnik wg. nr. z dw. są takie same na silniku i w dowodzie , ale tłok i cylinder mam na 62mm, z czego wychodzi ze to 175cm3 pojemnosci czy co ??( w 150 cm3 ma tłok w grancach 52 mm i cylinder pewnie tez )
na deklach mam napis WFM po obydwu str. może mi ktoś pomuc i wytłyumaczyć o co chodzi??? dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Pon 11:14, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
52mm mają WSKi 125ccm itp.
S06 mają w granicach 57 - 58mm
Natomiast Twoje 62mm wygląda na 3 szlif silnika S 32
Zapodaj jakieś foto będzie łatwiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 11:18, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A więc tak poświęciłem trochę czasu i przejrzałem twoje inne posty (nie napisałeś jaki motorek masz). Druga sprawa, jakie masz numery silnika, oznaczenie S32 czy S06? A trzecia i ostatnia to informacja dla ciebie, że kiedyś z braku tłoków do 150 przerabiało się je na 175. Dekle z napisem WFM były chyba w każdym z silników SHL, nie zależnie od pojemności. Różniły się tylko sposobem wlewania oleju, twoja z tego co kojarzę powinna mieć śrubkę od góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mopek
|
Wysłany: Pon 13:33, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
tak ma srobe od góry i s 06 model silnika, czyli III szlif wyglaa na to , to dobrze, szczerze powiem wam sugerowałem sie tym co na allegro i dla tego zgłupiałem w temacie do reszty, dobrze ze są ludzie mondrzejsi na tym forum, dzięki wielkie chłopaki, bo nocy nie przespałem z nerwów ze mam nie orginalny silnik pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 14:06, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Nie ma sprawy taka uwaga, poczytaj na forum o zmianie dysz na większe bo do cylindra obecnie 175 masz gaźnik dopasowany do pojemności 150 albo 125, zależy czy ktoś się tam bawił. Udanego remontu życzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mopek
|
Wysłany: Wto 9:46, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
to w koncu mam 150 cm3 czy 175?? bo nic z tego juz nie wiem,,,,
jeszcze bym wstawił zdiecie silnika ale kurw, sie nie da,,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 10:48, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jak cylinder masz okrągły, wyjście na gaźnik jak w wsce 125 i średnice 62 to masz przeróbkę z 150 na 175, jak wyjście na gaźnik masz taki jak w wsce 175 to masz garnek od shl175
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|