Autor |
Wiadomość
|
mrowka95
|
Wysłany: Śro 16:11, 04 Wrz 2013 Temat postu: Cylinder z Wiatra do s32? |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam ! Wczoraj stałem się posiadaczem shl w bardzo słabym stanie , shl nie kompletna dużo części brak ale że dostałem ją za darmo to będę ją próbował zrobić zdjąłem głowice a cylinder zardzewiały i mam pytanie czy cylinder od wiatra bedzie pasował do s32? Ponieważ mógłbym mieć taki cylinder po szlifie 2 i z tłokiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mrowka95 dnia Śro 16:15, 04 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 20:16, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Bez przeróbek nie pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 20:37, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Nie będzie, na pewno są inne kanały płuczące, nie wiem czy rozstaw śrub się zgadza, ale na pewno kolanko też nie będzie pasować, inny jest sposób mocowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowka95
|
Wysłany: Śro 20:57, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
No okej a więc muszę szukać oryginału Cieszyłem się bo świeca była wkręcona ściągam głowicę a tam rdza... Ogólnie łożyska stoją magnetem zakręcić się nie da , czy wsk 125 i shl s32 mają takie same magneto ? Bo mam magneto od wski przymierzałem i wychodzi ze takie same są.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Śro 21:17, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Nie próbuj odpalać, nie ma sensu
Rozbierz silnik,wymień łożyska uszczelniacze, uszczelki i wszystko to co wymaga wymiany, zrób wał i szlif cylindra. Ewentualnie możesz kupić nowy cylinder w komplecie z tłokiem. Tutaj masz link :
[link widoczny dla zalogowanych]
Magneto od WSK 125 pasuje do SHL
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Śro 21:19, 04 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Śro 22:06, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
a ja proponuję potraktować gładź cylindra papierem wodnym 2000 na mokro. całkiem możliwe że jeśli jest tylko rdzwy nalot bez grubszych wżerów i rys uda się bez szlifu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Śro 22:10, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Spróbować odpalić zawsze można A nuż da się jeszcze pośmigać przed zimą, a jak już przyjdą mrozy wtedy można na spokojnie rozbierać i robić porządnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowka95
|
Wysłany: Śro 22:25, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Jak już mówiłem shl mocno nie kompletna . Brak zebatek łańcucha tego od sprzęgła koło magneta brak sprzęgła oraz pokryw do wymiany tylny wachacz brak bębna tył. Ogólnie do zrobienia nawet nie miałem zamiaru odpalać. Cylinder ma dość spory nalot ,póki co chciałem wyciągnąć silnik ale nie da rady ponieważ nie mogę odkręcić nakrętki kolanka . Ale jak za darmo to nie tak źle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mrowka95 dnia Śro 22:27, 04 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 6:23, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
To potraktuj nakrętkę jakimś specyfikiem albo jak masz czym to podgrzej. Nie takie rzeczy się odkręcało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 20:07, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Jako ciekawostkę dopiszę że cylinder od Wiatra ma ten sam rozstaw szpilek, ale żeby to działało to kanały w karterach trzeba rozwiercić do tego stopnia że bez nadspawania się nie obejdzie. Do tego musisz albo zmienić korbę na wale albo frezować kartery bądź cylinder. Widziałem ostatnio taki silnik który miał dodatkowo zasilanie na membranie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowka95
|
Wysłany: Pią 18:01, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Ogólnie lipa zalałem płynem hamulcowym z góry przez kolanko i od strony gaźnika leżało całą noc i nic , próbowałem drewienkiem przez tłok bić i nic, problem jest taki że łożysko od strony sprzęgła jest zardzewiałe i stoi... Po tym płynie nalot rdzy trochę zszedł i myślę że po przeszlifowaniu papierkiem 800-2000 będzie ok . Chciałem też dodać że cylinder jest po chyba 2 szlifie bo jest na nim N2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Pią 18:08, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
jak niema wżerów to papierkiem na mokro go z rdzy oczyść , wysusz i natłuść gładź cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowka95
|
Wysłany: Pią 18:17, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wiem wiem przerabiałem już to z komarem który miał nominał cylinder i był zastany za 50 zł go kupiłem.No ale co dalej? A nic nie idzie tego rozruszać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 20:47, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A przez świece nie lałeś? Wlej też w kanały płuczące i zostaw na dzień. Niektórzy opisują naftę zamiast płynu hamulcowego, ale myślę, że twój pomysł jest lepszy. Najlepiej różniej jakimś drewienkiem pobijać. Albo osadź cylinder na jakiś podkładkach i dopiero bij w tłok. Tak to może sam cylinder zdejmiesz . Tutaj ważna jest cierpliwość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowka95
|
Wysłany: Pią 20:51, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Powiem ci tak ja mam głowicę odkręconą i leje bezpośrednio na tłok dziś znów zalałem i stoi ale wydaje mi się ze nawet rdza z cylindra schodzi wiec jest ok Muszę ściągacz z kuzynem zrobić i będziemy się męczyć , lałem płyn dot3 jakieś niepotrzebne resztki. Pukałem w tłok kawałkiem prostego drewka suchego. Gdyby łożysko było ok to podejrzewam że by puściło ale jest zardzewiałe i stoi boję się że zerwę gwint od kolanka przy odkręcaniu jutro będę próbował i zdam relacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|