Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->części gaźnika M17

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
części gaźnika M17 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
miki605
PostWysłany: Pon 15:32, 13 Lut 2017 Temat postu: części gaźnika M17


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

Witajcie,
zaczynam remont Gazeli, na początek gaźnik.
Czy można gdzieś dostać pojedyncze części do gaźnika? potrzebuje uszczelek, sprężynek i miedzianej rurki.

Przepraszam za brak fachowych określeń ale dopiero zaczynam Wesoly

Pozdrawiam
Łukasz M.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 16:26, 13 Lut 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Pon 17:00, 13 Lut 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Centralna

W kwestii reanimacji gaźnika to polecam jednak wysyłkę do pełnej regeneracji do Puszczykowa. Zapłacisz trochę więcej ale gaźnik dostaniesz praktycznie jak nowy i w 100% sprawny.

Zaoszczędzisz dłubania i nerwów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki605
PostWysłany: Wto 9:53, 14 Lut 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

Mówicie że lepiej wysłać do regeneracji? czyli spodziewać się problemów jeśli sami chcielibyśmy to robić?
ile może kosztować taka usługa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 10:04, 14 Lut 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zależy co rozumiesz pod pojęciem regeneracja. To nie wymiana dysz i uszczelek tylko skasowaniu luzu przepustnicy, uszczelnienie korpusa, regulacji poziomu paliwa i sprawdzenie dysz oraz zaworka iglicowego. W polecanym powyżej warsztacie dodatkowo myją w ultradźwiękach i cynkują elementy metalowe.
Ja robiłem w innym "warsztacie" szybciej, taniej, ale obejmowało tylko kasowanie luzu przepustnicy i uszczelnienie gardzieli, resztę można zrobić w swoim zakresie. Ja nie lubię aż tak idealnie lśniących gaźników, silników itp dlatego lekki syf zalegać u mnie wręcz musi Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Wto 10:14, 14 Lut 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Centralna

Ja zapłaciłem 240zł z przesyłką. Niestety długo się czeka (2-3 miesiące) bo gaźniki do regeneracji napływają tam nie tylko z polski a dla TVN Turbo robią poza kolejką Jezyk

Tu masz ich stronę internetową :



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki605
PostWysłany: Wto 10:52, 14 Lut 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

Fajna sprawa z tą regeneracją, cena chyba zależy także od stanu gaźnika. Chyba spróbuję sam, jak nie dam rady to dam do regeneracji, hmmm ale fakt sam nie "wyszkiełkuję" Wesoly chociaż koledzy w piaskownicy szkiełkują Wesoly

a tak swoja drogą macie może schemat gaźnika? nie wiem jak się nazywa ta miedziana rurka i od czego ona jest


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miki605 dnia Wto 11:00, 14 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 11:31, 14 Lut 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Tutaj masz katalog.
Pobierz, wydrukuj, poczytaj, poanalizuj i wszystko jasne.
http://www.shlka.fora.pl/pobieralnia,25/m17-gazela-katalog-czesci-zamiennych-format-pdf,11250.html
Ponadto pobierz instrukcję obsługi i analogicznie.
Prostych i oczywistych rzeczy nikt tutaj Tobie nie wytłumaczy.
Miłej lektury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Wto 11:33, 14 Lut 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Centralna

Musisz jaśniej określić o jaką rurkę Ci chodzi.

Ja kojarzę dwie - jedna zakładana na linkę i sprężynkę przepustnicy ssania - poprawia prowadzenie sprężyny.

Druga siedzi w centrum gaźnika - to rozpylacz od góry wchodzi w nią iglica a od dołu wkręcona jest dysza główna - precyzyjny element jeżeli w jakikolwiek sposób została uszkodzona (widoczne wgniecenia, wygięcie) gaźnik nie będzie prawidłowo pracować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki605
PostWysłany: Wto 12:13, 14 Lut 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

czyli chodzi mi o tą od ssania, trochę jest powgniatana u góry ale jeśli ona tylko poprawia prowadzenie sprężynki to chyba mogę ją taką zostawić.
Nie oczekuję gotowych rozwiązań, chcę się czegoś nauczyć i zrobić sam tyle ile będę potrafił. Jestem Wam wdzięczny za każdą poradę Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miki605 dnia Wto 23:03, 14 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki605
PostWysłany: Śro 10:06, 15 Lut 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

Większość części dostanę ale nie mogę poszukać tej prowadnicy sprężyny czyli "miedzianej rurki" Wesoly
napiszcie proszę czy w tej prowadnicy znajduje się ta sprężyna w całości? czy ta prowadnica musi mieć "pełną przepustowość"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Śro 12:26, 15 Lut 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

JCB i jesteś zadowolony z efektu? Czy ten gaźnik po regeneracji rzeczywiscie działa jak nowy? Mruga
jaki to gaźnik?
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Śro 12:49, 15 Lut 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Centralna

Gażnik Pegaz do Gazeli. Jestem bardzo zadowolony z efektów.

Pisałem już o tym w innym wątku dodyczącym gaźnika.

Nie ma żadnych problemów z dostrojeniem gaźnika co w pegazach często się zdarza. Płynnie i wyraźnie reaguje na regulacje. Sam silnik pracuje jak po tuningu. Równiej , lepiej reaguje na dodanie gazu i stał sie bardziej elastyczny.
Efekt wizualny to dla mnie skutek uboczny regeneracji ale cieszy oko jak rozpakowuje się paczkę. W motocyklu i tak zakryty osłonami.

Gaźnik wraca wstępnie ustawiony z wyregulowanym poziomem paliwa.
Trzeba tylko dostroić skład mieszanki i wolne obroty.

W woreczku dostaje się stare elementy, które zostały wymienione.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Śro 12:51, 15 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Czw 8:02, 16 Lut 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

O.. to to.... potwierdzam:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki605
PostWysłany: Czw 11:26, 16 Lut 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

miki605 napisał:
Większość części dostanę ale nie mogę poszukać tej prowadnicy sprężyny czyli "miedzianej rurki" Wesoly
napiszcie proszę czy w tej prowadnicy znajduje się ta sprężyna w całości? czy ta prowadnica musi mieć "pełną przepustowość"?


poradzicie coś ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->części gaźnika M17
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group