Autor |
Wiadomość
|
miki605
|
Wysłany: Pon 15:32, 13 Lut 2017 Temat postu: części gaźnika M17 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oborniki
|
Witajcie,
zaczynam remont Gazeli, na początek gaźnik.
Czy można gdzieś dostać pojedyncze części do gaźnika? potrzebuje uszczelek, sprężynek i miedzianej rurki.
Przepraszam za brak fachowych określeń ale dopiero zaczynam
Pozdrawiam
Łukasz M.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 16:26, 13 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Pon 17:00, 13 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
W kwestii reanimacji gaźnika to polecam jednak wysyłkę do pełnej regeneracji do Puszczykowa. Zapłacisz trochę więcej ale gaźnik dostaniesz praktycznie jak nowy i w 100% sprawny.
Zaoszczędzisz dłubania i nerwów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki605
|
Wysłany: Wto 9:53, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oborniki
|
Mówicie że lepiej wysłać do regeneracji? czyli spodziewać się problemów jeśli sami chcielibyśmy to robić?
ile może kosztować taka usługa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 10:04, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zależy co rozumiesz pod pojęciem regeneracja. To nie wymiana dysz i uszczelek tylko skasowaniu luzu przepustnicy, uszczelnienie korpusa, regulacji poziomu paliwa i sprawdzenie dysz oraz zaworka iglicowego. W polecanym powyżej warsztacie dodatkowo myją w ultradźwiękach i cynkują elementy metalowe.
Ja robiłem w innym "warsztacie" szybciej, taniej, ale obejmowało tylko kasowanie luzu przepustnicy i uszczelnienie gardzieli, resztę można zrobić w swoim zakresie. Ja nie lubię aż tak idealnie lśniących gaźników, silników itp dlatego lekki syf zalegać u mnie wręcz musi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Wto 10:14, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
Ja zapłaciłem 240zł z przesyłką. Niestety długo się czeka (2-3 miesiące) bo gaźniki do regeneracji napływają tam nie tylko z polski a dla TVN Turbo robią poza kolejką
Tu masz ich stronę internetową :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki605
|
Wysłany: Wto 10:52, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oborniki
|
Fajna sprawa z tą regeneracją, cena chyba zależy także od stanu gaźnika. Chyba spróbuję sam, jak nie dam rady to dam do regeneracji, hmmm ale fakt sam nie "wyszkiełkuję" chociaż koledzy w piaskownicy szkiełkują
a tak swoja drogą macie może schemat gaźnika? nie wiem jak się nazywa ta miedziana rurka i od czego ona jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miki605 dnia Wto 11:00, 14 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 11:31, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Wto 11:33, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
Musisz jaśniej określić o jaką rurkę Ci chodzi.
Ja kojarzę dwie - jedna zakładana na linkę i sprężynkę przepustnicy ssania - poprawia prowadzenie sprężyny.
Druga siedzi w centrum gaźnika - to rozpylacz od góry wchodzi w nią iglica a od dołu wkręcona jest dysza główna - precyzyjny element jeżeli w jakikolwiek sposób została uszkodzona (widoczne wgniecenia, wygięcie) gaźnik nie będzie prawidłowo pracować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki605
|
Wysłany: Wto 12:13, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oborniki
|
czyli chodzi mi o tą od ssania, trochę jest powgniatana u góry ale jeśli ona tylko poprawia prowadzenie sprężynki to chyba mogę ją taką zostawić.
Nie oczekuję gotowych rozwiązań, chcę się czegoś nauczyć i zrobić sam tyle ile będę potrafił. Jestem Wam wdzięczny za każdą poradę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miki605 dnia Wto 23:03, 14 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki605
|
Wysłany: Śro 10:06, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oborniki
|
Większość części dostanę ale nie mogę poszukać tej prowadnicy sprężyny czyli "miedzianej rurki"
napiszcie proszę czy w tej prowadnicy znajduje się ta sprężyna w całości? czy ta prowadnica musi mieć "pełną przepustowość"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Śro 12:26, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
JCB i jesteś zadowolony z efektu? Czy ten gaźnik po regeneracji rzeczywiscie działa jak nowy?
jaki to gaźnik?
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Śro 12:49, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
Gażnik Pegaz do Gazeli. Jestem bardzo zadowolony z efektów.
Pisałem już o tym w innym wątku dodyczącym gaźnika.
Nie ma żadnych problemów z dostrojeniem gaźnika co w pegazach często się zdarza. Płynnie i wyraźnie reaguje na regulacje. Sam silnik pracuje jak po tuningu. Równiej , lepiej reaguje na dodanie gazu i stał sie bardziej elastyczny.
Efekt wizualny to dla mnie skutek uboczny regeneracji ale cieszy oko jak rozpakowuje się paczkę. W motocyklu i tak zakryty osłonami.
Gaźnik wraca wstępnie ustawiony z wyregulowanym poziomem paliwa.
Trzeba tylko dostroić skład mieszanki i wolne obroty.
W woreczku dostaje się stare elementy, które zostały wymienione.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Śro 12:51, 15 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Czw 8:02, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
O.. to to.... potwierdzam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki605
|
Wysłany: Czw 11:26, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oborniki
|
miki605 napisał: |
Większość części dostanę ale nie mogę poszukać tej prowadnicy sprężyny czyli "miedzianej rurki"
napiszcie proszę czy w tej prowadnicy znajduje się ta sprężyna w całości? czy ta prowadnica musi mieć "pełną przepustowość"? |
poradzicie coś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|