Autor |
Wiadomość
|
sebaw28
|
Wysłany: Nie 10:20, 09 Lip 2017 Temat postu: Dziwne dźwięki w cylindrze |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Cześć. Do niedawna borykałem się z brakiem mocy na 2 i 3 biegu. Sprawdziłem przerywać, gaźnik itd. Ostatecznie zrobiłem szlif cylindra- wyszedł na 1. Założyłem nowy tłok i pytałem Pana od szlifu czy to gotować w oleju itp- wyśmiał mnie. Założyłem całość. Okazało się, że problem dalej jest. Zacząłem ponownie regulować gaźnik i cud. Moc wróciła. Chciałem dziś przejechać się i po około km usłyszałem dziwny dźwięk z cylindra- motor zgasł. Nie byl to dźwięk metaliczny. Po chwili odpalił i znowu po ,,pary metrach'' były te same objawy. Dojechałem do domu. Tak się cieszyłem, że wreszcie w tym roku pojeżdżę a tu znowu zonk. Jak myślicie co się dzieje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Nie 11:49, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
Podczas jazdy silnik sam gaśnie czy gaśnie gdy np pracuje na luzie ? Bo za bardzo nie rozumiem.
Robiłem2 razy szlif na kujawskiej w Białymstoku, niestety tłoki z Solca, które dostałem od szlifierza są gó...o warte - u mnie 2 tłoki z Solca puchły i to w taki sposób, że do prędkości 40 km/h mogłem jednorazowo pokonać i 100 km i nic się nie działo, a prędkość podkręcałem do 50 - 60 i silnik zdychał dosłownie po 1 km. Cylinder dałem do honowania - i nic nie pomogło, drugi nowy tłok i pierścienie (Solec Kujawski) i dalej tłok puchł (1:20 mieszanka).
Teraz mam 3ci tłok od Alliena i jak narazie jest ok ale mam na nim dopiero 200 km więc jeszcze nie przekraczałem 50 km/h
Ale u mnie ewidentnie puchł tłok i się zacierał.
Opisz bardziej ten dźwięk.
Gdzie robiłeś szlif? Na Kujawskiej ? Jaki tłok otrzymałeś od szlifierza ?
Jakbyś ogarnął motocykl, mozna było by gdzieś polatać na 2 SHL i to dwie z 1964r
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Nie 11:50, 09 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebaw28
|
Wysłany: Nie 13:58, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Gasł podczas jazdy, po przekroczeniu 40km/h, tak jak w twoim przypadku. Szlif robiłem na Kujawskiej. Dźwięk o którym pisałem nie jest dźwiękiem typowym od tarcia pierścieni, tj nie był mechaniczny. Był bardziej cichy. K.... takie są teraz tłoki. Swój nowy tłok kupiłeś na allegro, czy gdzieś w Białymstoku. Napisz dokładną nazwę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Nie 21:06, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
[link widoczny dla zalogowanych] u tego sprzedajacego kupowałem obecny tłok.
Zapytaj o tłok do SHL S32.
Cena nie jest niska bo płaciłem coś około 140 -150 zł ale póki co (oby nie wykrakać) jest ok.
Dziś przejechałem w trasie 135 km (kręciłem się w okolicach Gródka i Michałowa), robiłem 3 przystanki aby kości rozprostować. Jechałem przeważnie 50, czasami i 60 km/h, raz nawet 70 ale na bardzo krótkim odcinku i póki co tłok jeszcze nie spuchł.
Te współczesne tłoki z Solca pięknie się błyszczą i pięknie by się prezentowały na półce ale nie w cylindrze - w cylindrze jedynie dobrze to one puchną
Nikt mnie już nie przekona do tych tłoków, miałem 2 i nie sądzę, że te 2 to tylko zbieg okoliczności, że były źle odlane.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebaw28
|
Wysłany: Pon 0:01, 10 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Dzięki za info.
Jak tylko ogarnę sprzęt odezwę się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebaw28
|
Wysłany: Nie 16:45, 20 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Kupiłem tłok od tego Pana. Napisał, żeby przehonować cylinder do tego tłoka o 0,07mm. Nie zrobiłem tego, złożyłem i przejechałem się. Znowu zaczął puchnąć. Wymontowalem tłok i okazało się, że jest porysowany. Chyba cylinder też został porysowany. Jak nie urok to sr.... Coś czuję, że nie pojeżdżę w tym roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Nie 23:31, 20 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Jaaaak mozesz zakladac tlok bez spasowania go z cylindrem?? Cos czuje ze w przyszlym roku tez nie pojezdzisz...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ruszi dnia Pon 8:28, 21 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebaw28
|
Wysłany: Pon 14:45, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Pomyślałem, że 0,07mm to cały... i dlatego zamontowałem. Szkoda pisać o mojej bezmyślności. Póki co mam czym jeździć i nie jest to moto, tylko maluch z 85r. .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|