Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 9:42, 13 Cze 2010 Temat postu: dziwne odgłosy w silniku |
|
|
|
Witam na wstepie chciałbym napisać iż poczytałem na forum o wale tłokach itp i prosze o poradę mam silnik 150 rozwiercony na 175 tłok i pierscienie nowe z firmy kross wał ma boczny luz zrobiłem na nim 150 km i zaczeło wydawac się z silnika jakies dziwne odgłosy takie pstrykanie siłe ma nie dusi się wszystko pracuje tylko takie pstrykanie w czasie jazdy bardzo głośne w cylindrze czy to pierscienie sa słabe czy wał jednak trzeba regenerować czy może łożysko od strony magneta się zatarło jeśli to wał jest do regeneracji wał 150 czy jak dokupie korbowód od 175 na sworzeń 15 będzie pasował i czy w skuterze debicy są dobre te korbowody zastanawiam sie może nad kupnem silnika s32 dobrym i przełożyc cały wał z tłokiem co wy na to co wyjdzie lepiej i taniej ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marcio
|
Wysłany: Nie 11:02, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Napisz to jeszcze raz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:14, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 13:11, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Napisales jednym ciągiem i trudno skumać o co biega.
Wstaw kropki itd. wtedy bedzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:08, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witam napisze tak . Mam silnik 150 zrobiony szlif na 175 , wał ma luz na boki przejechałem na tym silniku dopiero 150 km i zaczął się wydobywać dziwny odgłos pstrykania .Czy to moga być pierścienie ? PO ZDJĘCIU GŁOWICY TŁOK BARDZO LEKKO Z CHODZI W DÓŁ I GÓRĘ. PROSZĘ O PORADĘ JAK DO TEGO PODEJŚĆ CZY REGENEROWAC WAŁ , JEŚLI TAK TO CZY KORBOWÓD Z SILNIKA S 32 BĘDZIE PASOWAŁ ? A MOŻE KUPIC SILNIK S32 I PRZEŁOŻYĆ CAŁY WAŁ WRAZ Z TŁOKIEM CZY SZUKAC PRZYCZYNY GDZIE INDZIEJ
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 20:58, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcio
|
Wysłany: Nie 22:40, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
A masz dobrze dobrany szlif tloka po taki cylinder? Oraz czy pierscienie rowniez sa dobrze dobrane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 14:44, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
a co do wału to każdy wał ma luz na boki. Wał nie może mieć luzu góra-dół. A to pstrykanie to w którym miejscu słychać ? Bo u mnie też jest takie coś, tyle, że to słychać tu przy lewym deklu...i u mnie hałas prawdopodobnie robi łańcuszek sprzęgłowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 14:45, 14 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:23, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witam panowie dzisiaj rozebrałem cylinder i tak pierscienie ok cylinder tok zero rys jedynie to co mnie żdziwiło to to ze trzymajac za korbowód reką tłok lata na wszystkie strony bez zadnego oporu załozyłem nowe pierscienie i odpaliłem i to samo zmieniłem też łańcuszek sprzęgłowy pstrykanie tak samo wydobywa sie z prawej jak i zlewej strony karterów przy zgaszonym silniku i kopląc kopaczką tak samo pstryka postawił bym na wał co o tym sadzicie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 20:57, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
byc może skoro tłok ma luz, to pewnie tulejka korbowodu, a może cały korbowód... przy wyrobionym korbowodzie najbardziej slychac stukanie gdy silnik zchodzi z obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:15, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
to co byś proponował zrobic ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Wto 1:00, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
proponował bym ci wziąc za korbowód i zobaczyc gdzie jest luz ,jesli na wale to gorszy problem bo czeka cie regeneracja wału ,a jesli to luz na tulejce sworznia to kup druga tulejke ,pierwsze zlokalizuj gdzie jest luz stawiam na tulejke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 14:53, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
Wał ma na boki spory luz ale wymienie narazie ta tulejkę i zobaczymy bo raczej korbowodu to ciężko będzie zdobyc czy od m11 bedzie pasował? czytałem na forum że przy korbowodzie jest mniejsza średnica przy wale m11 ma 22 a m06 20.6 i tu jest problem jedynie pozostaje wał z silnika s 32 . a tą tulejkę korbowodu to się wprasowuje czy tylko wkłada_____ bez wyciagania silnika obejdzie się czy nie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:50, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
A czy tą tuelejkę można dotoczyć na własna rekę z dobrego materiału najlepiej brązu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Wto 20:58, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
no i trzeba mieć rozwiertak..... wiec nie do końca samemu to się da zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:04, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
a jest jakaś różnica tej tulejki od m11 a m06 czy są takie same i jak się ją montuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|