Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:47, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
|
A mam pytanie... bo na tłoku mam napisane R2 to znaczy ze to jest drugi szlif? skoro tak to w cylindrze powinienen miec 61,50 a mam 61.25 chyba ze moja suwmiarka oszukuje. Bo ja kupilem pierscienie na 1 szlif... jakie wasze zdanie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 13:06, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
no R2 to na pewno 2 szlif, ale powiem Ci, że u mnie wymiary z Pancewicza nie grają z wymiarami z gara i tłoka co mam, także pierścionki kupowałem na 2 szlif.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 13:11, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:43, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
|
Haaa no własnie mi też to nie pasiło .. no nic Jutro do Opola po pierscionki na drugi szlif i zobaczymy co będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 16:51, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
ale z drugiej strony, przecież pierścionki na I szlif by nie weszły na tłok z II szlifu.. przynajmniej tak mi się wydaję, że na pewno by się nie domknęły na zamkach i raczej by nie weszło w gar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:26, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
|
no własnie jak ja włożyłem pierscien w cylinder to mialem przerwe na zamku ponad 1 mm i to mi nie pasowalo dlatego sprobuje kupic na drugi szlif. Najwyżej lekko spiłuje pilnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 20:05, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
te na II szlif będą latać idealnie, o ile gładź Ci się nie zjechała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 18:40, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
|
No i tak... kupiłem pierscienie na R2 .. Pasują IDEALNIE w cylinder i IDEALNA przerwa na zamku. Założyłem .. wpasowało się ładnie, super sprężanie, odpaliła z 2 kopa i co..? Dalej ten parszywy dźwięk jest już nie mam pojęcia co to może być.. może kolanko ociera że za głęboko wchodzi? A może to że nie mam podkładki pod głowicą..? Chyba pojade do zaufanego mechanika bo sam juz nie daje rady
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 18:50, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Wiesz co, u mnie podobny dźwięk słychać, tylko jest nieco cichszt. I ja to stawiam, że zębatka wału może taki hałas robi (u mnie ma troszkę luzu), albo jak już ktoś pisał - łańcuszek sprzęgłowy(w moim przypadku odpada, bo kolega z forum mi opylił nówkę ) lub sprzęgło. Bo u mnie to bardziej słychać z lewej strony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 18:53, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:42, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
|
U mnie ten dźwięk wyraźnie dochodzi z cylindra.. jutro skoczę do mechanika zobacze co mi powie. Mam nadzieje że SHL przejedzie te 10 km ... normalnie załmka
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 21:28, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Sworzeń tłoka nie ma za dużego luzu w tulei ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:43, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
|
no kupiłem nadwymiarowy musiałem nawet delikatnie papierem wodnym przejechać. Fajnie siedzi nie ma luzu ... to taki dźwięk jak by tłok o coś ocierał, ale nawet gładź cylindra nie jest naruszona..
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 21:59, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
to tobie nie chodzi o to takie "pykanie" ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:30, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
|
Dalej jest ten sam dzwiek co na filmiku. Ten glosny halas dobiegajacy z cylindra nie pykanie. Tylko jak sie przysluchac pracy silnika (nie z wydechu) tylko silnika to slychac to szuranie.. Ja juz trace sily moze tlok mam na odwrot zalozony..? zamkami do gaznika mam, musialem je dosciskac przez kanal ssacy by weszly...
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pon 23:55, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
To czeka Cię jeszcze jedna rozbiórka cylindra... na tłoku jest strzałka, która wraz z zamkami pierścieni ma być skierowana w stronę rury wydechowej. Zamki podczas pracy tłoka nie mogą trafiać na którekolwiek otwory w cylindrze. Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 8:17, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
|
Aha.. no ok dzisiaj zamienie, bo strzałką mam w strone wydechu i mam zamki od strony gaznika.. ale ok zamienie i zobacze moze akurat...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|