Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Gaźnik G20 nieszczelny

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Gaźnik G20 nieszczelny <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
rafo13
PostWysłany: Nie 18:16, 21 Lis 2010 Temat postu: Gaźnik G20 nieszczelny


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam
Szukałem w starszych tematach i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Problem polega na tym że kupiłem nowy gaźnik G 20. Zamontowałem wyregulowałem i okazało się że paliwo mi ucieka z gaźnika do filtra powietrza. Ponoć to wina iglicy. Czy ktoś wie na jakim ząbku powinna być ustawiona iglica? Lub czemu tak się dzieje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 19:34, 21 Lis 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Może Ci się pływak zawiesił. A co do iglicy to najpierw ustaw na środkowym rowku później podczas regulacji można zmienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 20:37, 21 Lis 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Przychylam sie do zdania kolegi mruty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Nie 21:44, 21 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

A ja myślę że zamiast nowego chińskiego powinieneś kupić używany oryginał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafo13
PostWysłany: Nie 22:58, 21 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

oryginał mam i właśnie go czyszcze. Jeśli ten nowy szmelc bedzie dalej sprawiał problem to zamontuje stary.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafo13 dnia Nie 22:59, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 23:57, 21 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Te chińskie gaźniki są dużo lepsze od starych polskich ,wielu moich znajomych pozakładało je do WSK czy WFM i motocykle ożyły trzymają wolne obroty, po prostu nie ciągną lewego powietrza.
Kolega z forum Picek sam go używa i jest zadowolony.

A co do Twojego problemu ustaw właściwie poziom paliwa w komorze pływakowej i problem zniknie.Obecnie masz za wysoki i gaźnik się zachowuje tak jakby cały czas był przelewany.
Tylko muszę cię uprzedzić ,że aby zrobić to dobrze trzeba zrobić sobie odpowiedni przyrząd ,który jest opisany w książce Pancewicza ,a działa na zasadzie naczyń połączonych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Pon 8:48, 22 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Tak, ja mam chińczyka i jestem zadowolony- mam całą skrzynkę niekompletnych gaźników G20 więc jak ktoś chce to pisać- ale uważam że te nówki są całkiem dobre oczywiście mają swoje niedociągnięcia ale przynajmniej wiem że nie powinny lewego powietrza łapać. Co do twojego problemu to tak jak napisał bitels- ale powinno ci jeszcze zalewać świece i motocykl powinien sam gasnąć po rozgrzaniu cylindra.
Regulacja G20 w stosunku do Pegaza to bułka z masłem więc dasz rade ją zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Gaźnik G20 nieszczelny
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group