Autor |
Wiadomość
|
rafo13
|
Wysłany: Nie 18:16, 21 Lis 2010 Temat postu: Gaźnik G20 nieszczelny |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam
Szukałem w starszych tematach i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Problem polega na tym że kupiłem nowy gaźnik G 20. Zamontowałem wyregulowałem i okazało się że paliwo mi ucieka z gaźnika do filtra powietrza. Ponoć to wina iglicy. Czy ktoś wie na jakim ząbku powinna być ustawiona iglica? Lub czemu tak się dzieje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 19:34, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Może Ci się pływak zawiesił. A co do iglicy to najpierw ustaw na środkowym rowku później podczas regulacji można zmienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 20:37, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Przychylam sie do zdania kolegi mruty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 21:44, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
A ja myślę że zamiast nowego chińskiego powinieneś kupić używany oryginał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafo13
|
Wysłany: Nie 22:58, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
oryginał mam i właśnie go czyszcze. Jeśli ten nowy szmelc bedzie dalej sprawiał problem to zamontuje stary.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafo13 dnia Nie 22:59, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 23:57, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Te chińskie gaźniki są dużo lepsze od starych polskich ,wielu moich znajomych pozakładało je do WSK czy WFM i motocykle ożyły trzymają wolne obroty, po prostu nie ciągną lewego powietrza.
Kolega z forum Picek sam go używa i jest zadowolony.
A co do Twojego problemu ustaw właściwie poziom paliwa w komorze pływakowej i problem zniknie.Obecnie masz za wysoki i gaźnik się zachowuje tak jakby cały czas był przelewany.
Tylko muszę cię uprzedzić ,że aby zrobić to dobrze trzeba zrobić sobie odpowiedni przyrząd ,który jest opisany w książce Pancewicza ,a działa na zasadzie naczyń połączonych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pon 8:48, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Tak, ja mam chińczyka i jestem zadowolony- mam całą skrzynkę niekompletnych gaźników G20 więc jak ktoś chce to pisać- ale uważam że te nówki są całkiem dobre oczywiście mają swoje niedociągnięcia ale przynajmniej wiem że nie powinny lewego powietrza łapać. Co do twojego problemu to tak jak napisał bitels- ale powinno ci jeszcze zalewać świece i motocykl powinien sam gasnąć po rozgrzaniu cylindra.
Regulacja G20 w stosunku do Pegaza to bułka z masłem więc dasz rade ją zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|