Autor |
Wiadomość
|
halcik
|
Wysłany: Czw 15:00, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
BlackRider coś udało się już cyknąć aparatem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BlackRider
|
Wysłany: Czw 19:09, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Aaa, przepraszam. Kompletnie mi to z głowy wyleciało. Jutro będę u dziadków na warsztacie to pyknę fotki i zobaczę co tam mam z tym gaziorem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackRider
|
Wysłany: Nie 18:42, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Trochę późno, ale coś dodam. Niestety nie będą to zdjęcia, bo coś mi BikePics zamula. W sumie nie ma sensu też dodawać zdjęć, bo U2 z tego co zauważyłem nie różni się budową od U3.
Teraz co udało mi się ustalić (oczywiście mowa o gaźnikach GM26):
rozpylacz:
U2 (270) U3 (275)
d. główna:
140 180
przepustnice takie same (35)
oznaczeń mniejszych dysz nie widziałem.
Ogólnie to GM26U2 był montowany tylko w Mikrusach.
Co ciekawe, do każdego gaźnika dodawano 2 przepustnice (30 i 35), które stosowano zamiennie zależnie od pory roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 15:17, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
W sumie masz rację. Nigdy nie spotkałem się z tym gaźnikiem, ale poszukałem i rzeczywiście jest on od mikrusa. Człowiek ciągle się uczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotek
|
Wysłany: Pon 20:47, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
BlackRider napisał: |
przepustnice takie same (35)
|
A w U3 nie była tylko przepustnica 30? Mówisz, że dawali dwie przepustnice zależnie od pory roku. Zakładam że przepustnica 35 była na zimne pory?! Mam rację?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kotek dnia Pon 20:47, 15 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackRider
|
Wysłany: Pią 0:23, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Co do dwóch przepustnic to pisałem tylko o U2. Jak wygooglujesz nazwę gaźnika to pojawi ci się link do forum motocykli ze Świdnika i tam będziesz miał wszystko co chcesz na temat U2.
Co do U3 to może się ktoś jeszcze wypowie na temat przepustnicy ? Jaka powinna być ? W Pancewiczu nic nie wiedziałem na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pią 9:43, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Bitels kiedyś pisał na ten temat, poszukaj przez wyszukiwarkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Pon 9:45, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
JCB napisał: |
Mój gaźnik wczoraj został dostarczony do Puszczykowa.
Dopiero tuż przed wysyłką dobrze go sobie obejrzałem - przepustnica strasznie wyrobiona.
Marco - ile czekałeś na zrobienie gaźnika w Puszczykowie ? |
Mój gażnik przyjechał do mnie w czwatek 21.04 - czyli czekałem dwa i pół miesiąca ale nawet moja małżonka stwierdziła, że wygląda jak klejnot :-)
Mam nadzieję , że będzie działał równie dobrze jak wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 10:54, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jak możesz to wrzuć kilka zdjęć na zachętę. Mnie interesuje widok przepustnicy i współpracującej części gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Pon 12:53, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
Gaźnik wygląda dokładnie tak jak te w galerii zakładu w linku poniżej.
Powierzchnia robocza przepustnicy jest mosiężna ale do środka jeszcze nie zaglądałem więc nie wiem jak wygląda kanał przepustnicy.
Szczerze mówiąc jestem ostatnio mocno zabiegany wiec nie wiem czy znajdę chwilę na zrobienie zdjęć nie mówiąc już o montażu gaźnika w motocyklu w najbliższym czasie.
Paczka przyszła, rozpakowałem, obejrzałem i położyłem na półce w garażu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Pon 12:55, 25 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Pon 10:07, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
Gaźnik zamontowany.
W kwestii wykończenia przepustnicy i jej kanału - przepustnica pokryta mosiądzem i szlifowana - kanał przepustnicy przeszlifowany.
Efekty regeneracji - łatwiejszy rozruch i regulacja, więcej mocy w dolnym zakresie obortów, gładkie przejscie na wyższe obroty przy dodaniu gazu, lepsza reakcja na ruch manetki.
Niestety na razie jeszcze sobie nie pojeżdżę bo odkryłem uszkodzenie tylnego amortyzatora - dolna (krótka) sprężyna połamana na cztery częsci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotek
|
Wysłany: Pon 10:26, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek 1234
|
Wysłany: Pią 16:14, 01 Lip 2016 PRZENIESIONY Wto 14:18, 05 Lip 2016 Temat postu: shl gazela m17 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam mam gazele shl m17silnik jest po kapitalnym remoncie posiada nowy gaźnik nowy kruciec nowy cilinder era z tlokim i głowica nowy wał łożyska i wszystkie uszczelki więc nie ma prawa ciągnąć lewego powietrza natomiast jak odpala motocykl wchodzi na maksymalne obroty nie reaguje na ustawienia gaznika cały czas są maksymalne obroty . Proszę o radę co mam zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pią 19:26, 01 Lip 2016 PRZENIESIONY Wto 14:25, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Gaźnik masz nowy oryginalny czy chinola ? Nowe gaźniki CHINA EKSPORT to loteria, co niektórzy mają i jeżdżą, ale jakim cudem nikt nie wie. Bardzo kiepskie wykonanie i wszechobecne przedmuchy, jednym słowem chinszczyzna Jak masz współczesny, to zamień na inny, oryginalny, jakikolwiek Pegaz,
Sprawdź czy przepustnica zamyka przepływ powietrza i czy masz luz na pancerzu linki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 16:10, 04 Lip 2016 PRZENIESIONY Wto 14:28, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Objawy masz jak by się paliwo kończyło.
Może cuś z przepływem?
Kranik, zagięty wężyk itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|