Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->gaźnik gazela

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
gaźnik gazela <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
halcik
PostWysłany: Czw 15:00, 04 Lut 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

BlackRider coś udało się już cyknąć aparatem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackRider
PostWysłany: Czw 19:09, 04 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

Aaa, przepraszam. Kompletnie mi to z głowy wyleciało. Jutro będę u dziadków na warsztacie to pyknę fotki i zobaczę co tam mam z tym gaziorem. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackRider
PostWysłany: Nie 18:42, 14 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

Trochę późno, ale coś dodam. Niestety nie będą to zdjęcia, bo coś mi BikePics zamula. W sumie nie ma sensu też dodawać zdjęć, bo U2 z tego co zauważyłem nie różni się budową od U3.
Teraz co udało mi się ustalić (oczywiście mowa o gaźnikach GM26):
rozpylacz:
U2 (270) U3 (275)
d. główna:
140 180
przepustnice takie same (35)
oznaczeń mniejszych dysz nie widziałem.
Ogólnie to GM26U2 był montowany tylko w Mikrusach.
Co ciekawe, do każdego gaźnika dodawano 2 przepustnice (30 i 35), które stosowano zamiennie zależnie od pory roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 15:17, 15 Lut 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

W sumie masz rację. Nigdy nie spotkałem się z tym gaźnikiem, ale poszukałem i rzeczywiście jest on od mikrusa. Człowiek ciągle się uczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotek
PostWysłany: Pon 20:47, 15 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

BlackRider napisał:

przepustnice takie same (35)


A w U3 nie była tylko przepustnica 30? Mówisz, że dawali dwie przepustnice zależnie od pory roku. Zakładam że przepustnica 35 była na zimne pory?! Mam rację?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kotek dnia Pon 20:47, 15 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackRider
PostWysłany: Pią 0:23, 19 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

Co do dwóch przepustnic to pisałem tylko o U2. Jak wygooglujesz nazwę gaźnika to pojawi ci się link do forum motocykli ze Świdnika i tam będziesz miał wszystko co chcesz na temat U2.
Co do U3 to może się ktoś jeszcze wypowie na temat przepustnicy ? Jaka powinna być ? W Pancewiczu nic nie wiedziałem na ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pią 9:43, 19 Lut 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Bitels kiedyś pisał na ten temat, poszukaj przez wyszukiwarkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Pon 9:45, 25 Kwi 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Centralna

JCB napisał:
Mój gaźnik wczoraj został dostarczony do Puszczykowa.
Dopiero tuż przed wysyłką dobrze go sobie obejrzałem - przepustnica strasznie wyrobiona.

Marco - ile czekałeś na zrobienie gaźnika w Puszczykowie ?


Mój gażnik przyjechał do mnie w czwatek 21.04 - czyli czekałem dwa i pół miesiąca ale nawet moja małżonka stwierdziła, że wygląda jak klejnot :-)
Mam nadzieję , że będzie działał równie dobrze jak wygląda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 10:54, 25 Kwi 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jak możesz to wrzuć kilka zdjęć na zachętę. Mnie interesuje widok przepustnicy i współpracującej części gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Pon 12:53, 25 Kwi 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Centralna

Gaźnik wygląda dokładnie tak jak te w galerii zakładu w linku poniżej.

Powierzchnia robocza przepustnicy jest mosiężna ale do środka jeszcze nie zaglądałem więc nie wiem jak wygląda kanał przepustnicy.

Szczerze mówiąc jestem ostatnio mocno zabiegany wiec nie wiem czy znajdę chwilę na zrobienie zdjęć nie mówiąc już o montażu gaźnika w motocyklu w najbliższym czasie.

Paczka przyszła, rozpakowałem, obejrzałem i położyłem na półce w garażu.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Pon 12:55, 25 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Pon 10:07, 02 Maj 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Centralna

Gaźnik zamontowany.

W kwestii wykończenia przepustnicy i jej kanału - przepustnica pokryta mosiądzem i szlifowana - kanał przepustnicy przeszlifowany.

Efekty regeneracji - łatwiejszy rozruch i regulacja, więcej mocy w dolnym zakresie obortów, gładkie przejscie na wyższe obroty przy dodaniu gazu, lepsza reakcja na ruch manetki.

Niestety na razie jeszcze sobie nie pojeżdżę bo odkryłem uszkodzenie tylnego amortyzatora - dolna (krótka) sprężyna połamana na cztery częsci Zalamany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotek
PostWysłany: Pon 10:26, 02 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Dzięki za odpowiedzi Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek 1234
PostWysłany: Pią 16:14, 01 Lip 2016
PRZENIESIONY
Wto 14:18, 05 Lip 2016 Temat postu: shl gazela m17


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam mam gazele shl m17silnik jest po kapitalnym remoncie posiada nowy gaźnik nowy kruciec nowy cilinder era z tlokim i głowica nowy wał łożyska i wszystkie uszczelki więc nie ma prawa ciągnąć lewego powietrza natomiast jak odpala motocykl wchodzi na maksymalne obroty nie reaguje na ustawienia gaznika cały czas są maksymalne obroty . Proszę o radę co mam zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 19:26, 01 Lip 2016
PRZENIESIONY
Wto 14:25, 05 Lip 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Gaźnik masz nowy oryginalny czy chinola ? Nowe gaźniki CHINA EKSPORT to loteria, co niektórzy mają i jeżdżą, ale jakim cudem nikt nie wie. Bardzo kiepskie wykonanie i wszechobecne przedmuchy, jednym słowem chinszczyzna Kwasny Jak masz współczesny, to zamień na inny, oryginalny, jakikolwiek Pegaz,
Sprawdź czy przepustnica zamyka przepływ powietrza i czy masz luz na pancerzu linki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 16:10, 04 Lip 2016
PRZENIESIONY
Wto 14:28, 05 Lip 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Objawy masz jak by się paliwo kończyło.
Może cuś z przepływem?
Kranik, zagięty wężyk itp...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->gaźnik gazela
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group