Autor |
Wiadomość
|
gawin
|
Wysłany: Pon 15:06, 29 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
miałem kiedyś podobnie z kondensatorem, na niskich obrotach śmigał na wyższych już nie. teraz mam dwa połączone równolegle i śmiga OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gazownik
|
Wysłany: Pon 20:19, 29 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
No zobaczymy. Zamówiłem dwa a aledrogo od fiata 126p z tego co tu wyczytałem będą pasować , no i są jakieś firmowe tak więc może nie będą zje...e fabrycznie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mo6b1
|
Wysłany: Pon 21:19, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
mruty napisał: |
Nie. A co do wolnych obrotów to miałem taki problem że mimo wykręconej śruby wolnych obrotów, miałem je za wysokie. Okazało się że styk między gaźnikiem a uszczelką był nieszczelny i łapał lewe powietrze. Weź szczelinomierz 0.05 i sprawdź czy możesz go wcisnąć między uszczelkę a króciec i gaźnik. |
U mnie jest taka sama sytuacja mimo wykręconej sruby wolnych obrotów są za wysokie. Srubki po prostu nie ma. Wykrecil ja poprzedni wlasciciel.
A co sadzicie o tym gaźniku? Na poprzedniej aukcji zostało sprzedanych 5 sztuk.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pon 23:25, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Jeżeli pomimo wykrecenia śruby od wolnych dalej masz za wysokie, to sprawdź czy pancerz linki nie jest napięty. Powinien mieć ok 2 mm luzu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mo6b1
|
Wysłany: Wto 20:49, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Pancerz linki sprawdziłem, myślę ze ten gaźnik jest po przejściach i już go nic nie uratuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 20:53, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Kranik nie ma odpowiedniego przepływu.
Wyczyść kranik i gaźnik.
Też tak miałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mo6b1
|
Wysłany: Wto 21:38, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Ale jakby kranik nie miał przepływu to motocykl chyba by nie przyspieszał? A tu chodzi tylko o wolne obroty które są za wysokie i nie można ich zmiejszyc. Myslisz ze jakby miał mało paliwa to by były za wysokie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 22:50, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Raczej nie, ale sprawdź szczelność króciec gaźnik- króciec cylinder.
Przy okazji wymontowania gaźnika, sprawdź czy przepustnica bez linki całkiem zamyka przepływ powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mo6b1
|
Wysłany: Śro 18:20, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Gaźniki te miały różne kąty ścięcia przepustnicy. Podejrzewam, że mój gaźnik to składak i nie domyka przepustnicy
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 19:00, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Fajna tabela, ale nie ma w niej zawartego gaźnika GM26U3 jaki jest w Gazeli.
[link widoczny dla zalogowanych] Na tej stronie trzeba przejść w "dane naprawcze i regulacyjne" a tam w "gaźniki"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Śro 19:01, 08 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gazownik
|
Wysłany: Czw 22:30, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Gaźnik poskładałem jeszcze raz wyczyściłem go bo jakiegoś syfu z zbiornika naleciało, zamontowałem filterek paliwa i jak na razie jest ok. Mam wstawiona nominalną dyszę 180. Tylko jest taka mała śmieszna zależność jak mi trochę zamknie się przepustnica ssania to od razu zaczyna moto się dusi (nawet przymkniecie o 1/3) czy to normalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gazownik
|
Wysłany: Nie 8:50, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Hmmm myślałem że po tygodniu ktoś "żuci" jakąś radę. Ok mniejsza z tym, kupiłem na alledrogo tanio gaźnik i kilka części do gaźnika. Wyczyszczę i poskładam ten nowo zakupiony wyreguluję go a następnie zamontuje do moto. Ten "nowy" wydaję się o wiele bardziej spasowany tzn, przepustnica nie ma praktycznie żadnych luzów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bromba111
|
Wysłany: Nie 16:22, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
A czy brak śrubki od wolnych obrotów nie powoduje dostępu lewego powietrza. Ona znajduję się pod przepustnicą od strony silnika, gdy jej nie ma to mamy dziurę 6mm w tym miejscu. Nie mam takich doświadczeń tak sobie tylko teraz pomyślałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mo6b1
|
Wysłany: Nie 17:28, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Dorwałem oryginalny czechosłowacki gaznik ikov od jawy 175po remoncie go zalożę i przetestuję a do pegaza dokupię śrubkę od obrotów i tez się przyda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|