Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:09, 29 Wrz 2008 Temat postu: Jak rozmontować gażnik gm 24 |
|
|
|
Właśnie "zawiesiłem się" przy rozmontowaniu gaźnika (gm 24) mam tylko 1 sztukę i to dość zapuszczoną więc wole najpierw spytać zanim coś urwę
[link widoczny dla zalogowanych]
więc po kolei
1. cześć nr 33 wyrwać czy wykręcić (gwint normalny czy lewy) ?
2. cześć nr 17 jak wyjąć ją z korpusu w jaki sposób jest do niego przymocowana
u mnie wyglądają one tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
barteq
|
Wysłany: Pon 23:03, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
ad.1.
normalny gwint
ad.2.
część ta jest wciskana do korpusu, trzeba ją wybić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_M_M
|
Wysłany: Pon 23:08, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poręba Górna
|
Zamiast wybijać lepiej skorzystać z imadła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Wto 9:20, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Pierwszej części nie ma potrzeby wymontowywać to tylko śruba mocująca komorę pływakową pod nią nic nie ma.
Drugą część należy wybić od spodu gaźnika za pomocą drewnianego kołka, dobrze jest przed tą czynnością zapuścić WD-40 bo to cynkal i lubi sie zapiekać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:06, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
|
Dokladnie tak jak Panowie wyzej napisal. Ale uchwyt komory plywakowej mozna wyciągnać zeby było lepiej środek wyczyścic. Najlepiej tam na środku gdzie nie ma gwintu przytrzymaj kombinerkami i odkręcaj jak śrubę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:21, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
Tak z czystej ciekawości. Czy gm oznacza skrót General motors? xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pon 16:31, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Gaźnik motocyklowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:34, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
gm -gaźnik motocyklowy
24 - średnica gardzieli
choć twoje tłumaczenie mi jakoś bardziej podchodzi:)
a tak idąc dalej czym się różniły wersje U1-U2-U3 ?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 16:38, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 18:18, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
SlawekS napisał: |
gm -gaźnik motocyklowy
24 - średnica gardzieli
choć twoje tłumaczenie mi jakoś bardziej podchodzi:)
a tak idąc dalej czym się różniły wersje U1-U2-U3 ? |
GM24 U1 były chyba w Junakach,M11 i M11 Lux,U2 Nie mam pojecia.U3 w M11W/Lux i Gazeli.U1 ma dysze 180 a U3 160.
.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 13:35, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
W jankach były Pegaz GM 26. Niestety w SHL użycie tej 26 powoduje zalewanie, niekompletne spalanie mieszanki i niemozność ustawienia płynnej pracy silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 16:22, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
A co do różnicy w gaźnikach Pegaz to znalazłem to :
Cytat: |
-GM24 U1, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHl 175
-GM24 U2, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w OSA 175
-GM24 U3, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHL 175 M11 (W)
-GM26 U1, średnica gardzieli 26mm, dysza 140 stosowany w JUNAK
-GM26 U3, średnica gardzieli 26mm, dysza 180 stosowany w WSK 175 i SHL M17 GAZELA
jeśli wkradł sie błąd to proszę o sprostowanie |
.
wychodzi na to że nie ma różnicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Wto 22:09, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
No jest również różnica w budowie, jest to wyjaśnione w jednym z wydań motoru z lat 60 tych. Chodziło o zastosowanie sprężynki i kuliki jako amortyzacji iglicy otwierającej wlot benzyny do komory z pływakiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Wto 22:45, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
A w ktorych powinna byc kulka a w ktorych sam bolec?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Wto 23:05, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Postaram się odnaleźć ten artykuł, ale z tego co pamiętam to U3 miało kulkę. chodziło o amortyzację drgań tak by iglica się nie otwierała i nie wpuszczała do komory za dużej ilości paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Śro 17:21, 10 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Chodzi o to aby amortyzator pochłaniał drgania i nie powodował odginania języczka pływaka.
Gaźnik od junaka ma także inną wkładkę w gardzieli i charakterystykę dla silnika czterosuwowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|