Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->Korbowód do m17 silnik W2

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Korbowód do m17 silnik W2 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Siemek
PostWysłany: Śro 15:48, 29 Kwi 2015 Temat postu: Korbowód do m17 silnik W2


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Panowie potrzebuje się dowiedzieć szybko gdzie moge kupić korbowód do Gazeli M17 silnik W2 bo podobno są 2 długości korbowodu.
Oddałem wał do szlifierni ale koleś po 5 miesiącach powiedział mi ze nie może znaleźć takiego wału i dzisiaj mi powiedział ze jak znajdę sam to mi to zrobi PO 5 MIESIĄCACH MI TO POWIEDZIAŁ

Dla tego prosiłbym o jakąkolwiek pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Śro 16:30, 29 Kwi 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

allegro.pl, olx.pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
golot
PostWysłany: Śro 16:40, 29 Kwi 2015 Temat postu: Re: Korbowód do m17 silnik W2


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Siemek napisał:
Panowie potrzebuje się dowiedzieć szybko gdzie moge kupić korbowód do Gazeli M17 silnik W2 bo podobno są 2 długości korbowodu.
Oddałem wał do szlifierni ale koleś po 5 miesiącach powiedział mi ze nie może znaleźć takiego wału i dzisiaj mi powiedział ze jak znajdę sam to mi to zrobi PO 5 MIESIĄCACH MI TO POWIEDZIAŁ

Dla tego prosiłbym o jakąkolwiek pomoc


hej a co jest z tą korbą nie tak ?
z reguły dają się zregenerować
jak wyślesz mi fotkę dam znać czy nadaje się do regeneracji

pozdro Golot


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siemek
PostWysłany: Śro 19:34, 29 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Z korbą jest tak ze jest przerdzewiała i przegnita silnik stał w garaży i jak go rozebrałem był zalany wodą nie wiem dlaczego
i nie wiem czy nie lepiej by było kupić cały wał korbowy zamiast bawić się w regeneracje starego, ale chce mieć w tym jak najwięcej oryginalnych części Wesoly
jutro zadzwonię jeszcze raz do gościa żeby mi podał długość całkowita tego korbowodu.
No zdjęcia nie zrobię bo wszystko leży u gościa na szlifierni a kawałek do niego mam to bez sensu jechać tylko po to żeby zdjęcie zrobić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Czw 8:38, 30 Kwi 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jeśli korba nie jest krzywa anie przegrzana, a wymiary pod łożysko się zgadają to jest zdrowa Może gość sam ją zepsuł i teraz wmawia Ci, że trzeba ją wymienić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 11:41, 30 Kwi 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Magicy robią też tak, że wymieniają łożysko na ciut większe lub dorabiają sami wałeczki, korbę powiększają, a sworzeń dolny zmniejszają na środku. Mogą też być inne kombinacje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekshlm06t
PostWysłany: Pią 23:08, 19 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

No i co z tą korbą? Poszło do przodu?
Nie wgryzałem się w silnik wiatra, ale mało prawdopodobne są dwie długości korby.
W silniku wski 250 (motocykl MR16T, bardzo unikatowy, ale mieliśmy go na falbanku), pojemność była zwiększona przez rozwiercenie cylindra oraz przez większe wykorbienie, ale nawet w nim była seryjna korba.
Oświecicie mnie?
Bo ciekaw jestem....


halcik napisał:
Magicy robią też tak, że wymieniają łożysko na ciut większe lub dorabiają sami wałeczki, korbę powiększają, a sworzeń dolny zmniejszają na środku. Mogą też być inne kombinacje.

Ja widzę tak:
szlifowanie bieżni zewnetrznej łożyska stopy korbowodu, do zabielenia, aby nie stracić twardości korby,
dorobienie koszyka łożyska,
dorobienie nadwymiarowego czopa łożyska korbowego,
szlifowanie czopa do wymiaru korby,
składam do kupy z nowymi igłami i latam.
Wypróbowane, będzie pan zadowolony.

Może w przypadku wiatra nie ma to ekonomicznego uzasadnienia, ale jest to jakiś sposób.

Poza tym jest tyle dostępnych korbowodów do japońców, razem z łożyskami korbowymi, że jakieś się dobierze.

Dokładanie w łożysku do swobodnie złożonych igieł, dodatkowej igły kasującej luz to półśrodek. Prędzej czy później to łożysko się zablokuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomekshlm06t dnia Pią 23:24, 19 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->Korbowód do m17 silnik W2
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group