Autor |
Wiadomość
|
PawelSHL
|
Wysłany: Pon 11:54, 30 Lis 2009 Temat postu: Korbowód shl m11w i wsk175 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów
|
Mam pytanie odnosnie tematu. Czy mozna regenerowac wal od shl-ki m11w typ silnika w2a uzywajac do tego korbowodu od wsk 4? Gdzies slyszalem ze na korbowodzie od wsk4 wychodzi wal za szeroki o 1mm i nie da sie skrecic karterów. Czy to prawda? Jak sobie z tym poradzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 15:41, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
|
Z tego co słyszałem na forum to korbowód od WSK175 pasuje do M11W.
|
|
Powrót do góry |
|
|
golot
|
Wysłany: Śro 11:13, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
krótko mówiąc da się mimo drobnych różnic w konstrukcji.
tylko po co sobie komplikować.
tu porównanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdro golot
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez golot dnia Śro 14:16, 24 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Śro 20:18, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
golot, takie jak masz na zdj były też montowwane w pierwszych WSK później zostało to poprawione i zmiany jak na kolejnych zdj, można je stosować zamiennie, jednak te nowsze są trwalsze..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
golot
|
Wysłany: Śro 23:34, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
nie mówię że tak nie było sam widziałem te z "SHL" w WSK
jednak częściej się zdarza że w WSK 175 jest ten mocniejszy korbowód
pytanie było czy się da, więc się da:)
tylko po co ?
pozdro golot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johny4421
|
Wysłany: Czw 15:22, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Witam.Do mojej elki M11 1961r kupiłem korbowod na allegro, kosztował mnie 79zł, razem z nim bylo lozysko i sworzen, niestety okazało sie ze sworzen odrobinke za gruby i pseudo serwis miał problemy... Poza tym wymiary korby tak nie do konca sie zgadzaly, poza jej długością-jest taka sama. Jesli ktos by chcial to moge przedstawic fotki nowej korby i tej zdemontowanej, ktora na moje oko jest w dobrym stanie. Na starej jest oznaczenie 14HG WFM a nowa korba ma ZMD 16 HG. Jestem ciekaw jak bedzie sie sprawował wał po zamontowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 18:39, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
14HG i 16HG to bodajże twardość, więc chyba lepsza twardszza....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba8080
|
Wysłany: Pią 23:21, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam
Ale poco takie Kombinacje robić ja mam korbowód z łożyskiem w głowce znacznie mocniejszy od WSK który montuje do SHL M11
łożysko jest w Aluminiowym koszyku co zwiększa trwałość całego układu, i zapobiega wycieraniu bieżni
Polecam takie rozwiązanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba8080
|
Wysłany: Pią 23:21, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
al
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seba8080 dnia Pią 23:24, 29 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|