Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Króciec GM24 u1

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Króciec GM24 u1 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
morgan
PostWysłany: Nie 21:53, 30 Kwi 2017 Temat postu: Króciec GM24 u1


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Mam takie pytanie: czy króciec do gaźnika GM24 u1 też powinien mieć 24 mm średnicy czy były tylko 26mm.
Będę wdzięczny za uświadomienie Mruga
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 22:28, 30 Kwi 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Króciec.24 ma 24. Może może ktoś rozpiłował?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Czw 19:00, 04 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Rozmawiałem z poprzednim właścicielem (pierwszym) i co się okazało; to on zmienił gaźnik i króciec (w latach 70-tych) na 26 ponieważ chciał mieć mocniejszą. Gaźnik mam, króciec powoli zdobędę, a na razie zostaję przy 26

Halcik dzięki za uświadomienie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 20:24, 04 Maj 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ważny jest próg przy przejściu z 24 na 26. Niektóre motory nie pracują prawidłowo i mają problem z pracą silnik. Ale może ktoś u Ciebie obrabiał bardziej i dopasował króciec do cylindra.
Że 24 to 24 wiedziałem prawie od dziecka, ale jak ktoś nie wie to lubię się dzielić taką wiedzą Wesoly
Ps a 2+2=4 choć tegie głowy mówią że nie zawsze Wesoly
Oby uśmiech w Twoim poście nie był ironią bo mi się udzieliło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Czw 21:44, 04 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

To nie ironia tylko uśmiech podziękowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Króciec GM24 u1
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group