Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:05, 28 Sie 2010 Temat postu: łańcuszek sprzęgłowy shl m06 |
|
|
|
Witam przeglądam forum ale nie mogę znależć nic na temat łańcuszka do shl m06 sprzęgłowego i zębatki od łańcuszka ta mała ma 13 zębów i jest podwujna czym to moę zastąpic ? może od wsk czy od shl m11 co poradzicie mój łańcuszek jest bardzo lużny . A tak po zatym ile powinien miec ogniw łańcuszek i jaki luz powinien posiadac ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
picek
|
Wysłany: Sob 14:51, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Zachęcam do zaopatrzenia się w książkę o SHLkach, zębatkę musisz zakupić też o 13 zębach i łańcuszek nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Sob 19:47, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Pierwsze słyszę że jest tam podwójna zębatka, podwójne były w MZ. Łańcuszek będzie pasował od WSK 125 a zębatka od WFM S-34. Gdybyś miał problem ze znalezieniem zębatki to można przeszczepić małą i dużą razem z łańcuszkiem od M11 W/WSK 175, nieznacznie zwiększy się wtedy przełożenie z 2:31 do 2:33 (różnica może 3km/h w prędkości maksymalnej).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Sob 21:02, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Podwójna w sensie dzielona na pół, nie taka jak w MZ.
Dzielona po to,że w w środku ma podtoczenie w które wchodzi wkładka gumowa, która wytłumia łańcuszek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:24, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Sob 22:31, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Takiej już nie kupisz...
Musisz założyć pełną.
Czyli podobnie jak u mnie łańcuszek nie był wymieniany od początku motocykla. Te zębatki spotyka się tylko w M06, pierwszych M11 i pierwszych Osach. Potem zaprzestali produkcji i uprościli do standardu zwykłej zębatki.
Zwykła jest prostsza technologicznie i tańsza w produkcji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Sob 22:37, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 8:26, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
To kolejna przydatna informacja, ale przecież w M11 jest zębatka 17z.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 9:34, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ale kolega pisze o M06.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 10:00, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
To jaką muszę kupić moja ma 13 zębów są na allegro ale 14 zębów czy będzie dobra?
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 12:50, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zapytaj w skuter Dębica powinni mieć 13.
Ale 13 czy 14 to naprawdę niewielka różnica, nie odczujesz jej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 20:21, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
A ja zastanawiałem się dlaczego mam taką zębatkę w silniku od m11 więc chodzi o tłumienie łańcuszka ? Na czym to polega czy dzięki takiej zębatce silnik jest cichszy moja jest w super stanie więc nie będę jej wymieniał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 21:27, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Pooglądaj ją dokładnie , pierścień gumowy wystaje delikatnie w każdym zagłębieniu koła. Po tej gumie przesuwają się rolki w łańcuszka i go wygłuszają , poza tym samo koło nie rezonuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Nie 21:28, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:29, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
panowie dzisiaj pogrzebałem w swoich gratach i znalazłem silnik od s32 zdjełem pokrywę i jest tam całe kompletne sprzęgło z łańcuszkiem i zebatką mała zebatka ma 13 zębów natomiast tarcze są jakies inne niż w m06 a jak to całe sprzęgło bym przełożył jak to by wyglądało może ktoś takie eksperymenty robił?
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 12:48, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Ja robiłem, mam całe sprzęgło, łańcuszek i zębatkę od WFM S-34. M11 jest na takim zestawie wolniejsza ale do M06 będzie w sam raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|