Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 18:30, 15 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Doli- nie namawiałem cie do kupna nowego wału tylko do wymiany na nieuszkodzony może być i urzywany bo po napawaniu nie ma sie 100% gwarancji. Osobiście kupuje w sklepie jesli już naprawde to konieczne...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:55, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
|
Odezwij sie jesli nadal problem jest aktualny. Klina moge ci podeslac. Sam kupilem w sklepie do swojej M04 za 0,70 zl. Co do samego walu to jednak zgodze sie z pozostalymi. Rozejrzyj sie za nowym. Na Weteranie w Lodzi na pewno znajdziesz wal do M04. Pewnie bedzie wymagal regeneracji no ale to nie sklep z nowymi czesciami. Jak co to podesle ci namiar na goscia, ktory powinien miec wal. Jak nie on to na pewno ktos inny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:28, 09 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
|
Wał od SHL M04 jest identyczny jak w WFM M06, zapłon SHL jezeli chodzi o ustawienia wyprzedzen itp. jest dosc niewrażliwy, kiedys scielo mi klin,zapłon był za póżny (duzo) to palila na pych i chodzila dosownie jak czterosuw.
M04 to typowo humorkowy motorek. Pali kiedy chce
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Wto 11:45, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Mam pytanko, mianowicie we wczesnych odmianach silnika S01 na wale były zastosowane częściowe blaszane osłony na przeciwciężawach wału. Natomiast później zaczęto stosować pełne osłony. I teraz pojawia się pytanie kiedy wprowadzono tę zmianę? W katalogu części zamiennych SHL M04 z roku 1953 na rysunkach występuje jeszcze wał z częściowymi osłonami. W sumie nie maiłbym wątpliwości, bo moja shlka jest właśnie z 1953, jednakże spotkałem się z kilkoma shlkami w których rzekomo od nowości był wał z pełnymi osłonami. I teraz widzę dwie możliwości. Albo zmianę tę wprowadzono w trakcie przeniesienia produkcji silników do WFM i nie została ona uwzględniona w katalogu, gdyż nie spowodowała niewymienności części, albo w roku 1956 lub 1957 gdy były prowadzone modrnizacje tegoż silnika. Jako że zależy mi na pełnym oryginale, to mam nadzieję że ktoś rozwiąże moje wątpliwości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|