Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M04] Wał korbowy.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M04] Wał korbowy. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 18:30, 15 Paź 2006 Temat postu:







Doli- nie namawiałem cie do kupna nowego wału tylko do wymiany na nieuszkodzony może być i urzywany bo po napawaniu nie ma sie 100% gwarancji. Osobiście kupuje w sklepie jesli już naprawde to konieczne...
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 12:55, 26 Lis 2006 Temat postu:







Odezwij sie jesli nadal problem jest aktualny. Klina moge ci podeslac. Sam kupilem w sklepie do swojej M04 za 0,70 zl. Co do samego walu to jednak zgodze sie z pozostalymi. Rozejrzyj sie za nowym. Na Weteranie w Lodzi na pewno znajdziesz wal do M04. Pewnie bedzie wymagal regeneracji no ale to nie sklep z nowymi czesciami. Jak co to podesle ci namiar na goscia, ktory powinien miec wal. Jak nie on to na pewno ktos inny.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 23:28, 09 Kwi 2007 Temat postu:







Wał od SHL M04 jest identyczny jak w WFM M06, zapłon SHL jezeli chodzi o ustawienia wyprzedzen itp. jest dosc niewrażliwy, kiedys scielo mi klin,zapłon był za póżny (duzo) to palila na pych i chodzila dosownie jak czterosuw.

M04 to typowo humorkowy motorek. Pali kiedy chce Mruga
Powrót do góry
szczesk
PostWysłany: Wto 11:45, 21 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Mam pytanko, mianowicie we wczesnych odmianach silnika S01 na wale były zastosowane częściowe blaszane osłony na przeciwciężawach wału. Natomiast później zaczęto stosować pełne osłony. I teraz pojawia się pytanie kiedy wprowadzono tę zmianę? W katalogu części zamiennych SHL M04 z roku 1953 na rysunkach występuje jeszcze wał z częściowymi osłonami. W sumie nie maiłbym wątpliwości, bo moja shlka jest właśnie z 1953, jednakże spotkałem się z kilkoma shlkami w których rzekomo od nowości był wał z pełnymi osłonami. I teraz widzę dwie możliwości. Albo zmianę tę wprowadzono w trakcie przeniesienia produkcji silników do WFM i nie została ona uwzględniona w katalogu, gdyż nie spowodowała niewymienności części, albo w roku 1956 lub 1957 gdy były prowadzone modrnizacje tegoż silnika. Jako że zależy mi na pełnym oryginale, to mam nadzieję że ktoś rozwiąże moje wątpliwości Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M04] Wał korbowy.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group