Autor |
Wiadomość
|
romi
|
Wysłany: Czw 14:34, 16 Lut 2006 Temat postu: [M04] Wał korbowy. |
|
|
Gość
|
potrzebuje materiałów na temat wału korbowego, a dokładnie w którymmiejscu znajduje się otwór na klina ; nie mogę ustawić zapłonu i podejżewam przekręcenie się ośki na wale, prosze pomóżcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
barteq
|
Wysłany: Czw 19:05, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
jak widać na rysunku w linku poniżej, miejsce na klinek jest na górze, gdy wał znajduje się w dolnym położeniu
[link widoczny dla zalogowanych]
ups a to gafe strzeliłem :oops: bo tobie przeciez chodzi o wał do m04
a sprawdzałeś czy może ci klina nie ścięło i magneto ślizga się po stożku wału??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
romi
|
Wysłany: Pon 13:36, 20 Lut 2006 Temat postu: shl mo 4 |
|
|
Gość
|
rozbierałem iskrownik dziesiątki razy, zamieniałem cewki na stojanie i nic klin jest napewno dobry
|
|
Powrót do góry |
|
|
romi
|
Wysłany: Pon 13:41, 20 Lut 2006 Temat postu: shl mo 4 |
|
|
Gość
|
z zapłonem to mam tak że jak ustawie rozwieranie się młoteczka w tym miejscu gdzie powinno nastąpić to nie emituje mi wogóle iskry ajak rozreguluje to całkowicie czyli przekręce stojanem z cewkami w lewo o jakiś centymetr iskre mam
|
|
Powrót do góry |
|
|
romi
|
Wysłany: Pon 14:10, 20 Lut 2006 Temat postu: mo 4 |
|
|
Gość
|
coś mi ten adresik nie odpowiada co mi podałeś na tej stronie mam cuś takiego: 403 Forbidden
You must supply a local referer to get URL '/katalog/km11-009.jpg' from this server.
--------------------------------------------------------------------------------
thttpd/2.21 20apr2001
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pon 17:42, 20 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
to wejdź tu [link widoczny dla zalogowanych] potem dział katalog części i wał
hm dziwna sprawa, iskra musi być albo jej musi nie być :?
sprawdź dokładnie rozmiar przerwy na przerywaczu i świecy a także kabelki czy nie maja gdzieś przebicia oraz czy układ nie jest zabrudzony :wink:
a nie robi ci się gdzieś styk z masą w tym miejscu?? bo to troche dziwne, jeśli w innym miejscu jest iskra :shock: może jakis kabelek przetarty, ewentualnie coś z magnesami ale to bardzo mało prawdopodbne,
a na przerywaczu ci iskrzy?? może kondensatorek padł,
sprubuj co sie będzie działo jak odłączysz kondensatorek, jeśli dalej nic to zrób tak: ustaw zapłon w odpowiednim miejscu, do młoteczka przerywacza podłącz kabelek do tego kabelka zasilanie + z baterii albo prostownika, z kowadełka tez poprowadź kabelek ale do żarówki, jeszcze tylko doprowadz do żarówki - z bateri i pokręć wałem, zobaczysz w którym miejscu dokładnie następuje rozwarcie styków (wzbudzenie iskry) pokombinuj z tym to może zauważysz jakieś złe styki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zak
|
Wysłany: Pią 17:07, 10 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Witam. Mam katalog od SHL M04. Jesli wystarcza ci zdjecia calego walu czesc po czesci to skrobnij @ do mnie na [link widoczny dla zalogowanych] .
Napisz tez czy ten wal nie byl regenerowany. Wiem ze znajomy mial "ukrecony" wal przy silniku typu S01 od SHL M05. Jakos to naprawial ale gosc, ktory mu to skladal mowil cos wlasnie o zaplonie. Dokladnie nie wiem o co chodzilo bo mnie przy tej rozmowie nie bylo. Pamietam, ze mialo sie gdzies dostawac paliwo i wlasnie to mialo powodowac problemy z ustawieniem zaplonu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:41, 16 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
|
Mineło troche czasu od kiedy zmagałes sie ze swoja usterką;;;(moze komus inemu sie rada przyda) ale jesli jest nadal unieruchomiona i powyzsze rady kolegów nie skutkowały to sprawdz czy nie masz w tym wale charakterystycznego nadmiernego luzu zanim zacznie obracac korbowodem (czopy sie obraca a korbowód stoi w miejscu)to powoduje ze zapłon moze byc w nieprawidłowym połozeniu, lub tez wymieniałes z innego modelu SHLki iskrownik w którym przerywacz jest w innym połozeniu niz orginał stad przesuniecie zapłonu lub wymieniałes magneto(ewetualnie krzywke) i krzywka jest w innym połozeniu niz powinna byc( musisz ja przestawic w prawidłowym ustawieniu,roznitowujac je)Mój wujek tak miał dal magneto do swojej SHLki M06u i ustawiał zapłon zanim zorientowałem sie w czym problem.... POZDRAWIAM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:38, 18 Cze 2006 Temat postu: ;] |
|
|
|
Witam otwór na klin powinien sie zanjdowac na dole gdy korbowód jest u góry.Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:06, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Witam wszystkich!
Chciałbym zakupić nowy wał do M04 i do M11 W2A czy ktoś może mi wskazać miejsce gdzie zrobią to wysłkowo?
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pią 23:59, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Poszukaj na ponizszych stronach... firmy te prowadza sprzedaz wysylkowa, jesli w tym momencie nie maja wału to zadzwon do nich i dogadaj sie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak apropo tego tematu to potrzebuje informacji jakiej szerokości powinien byc klin oraz czy mozna go gdzies kupic a jesli nie to z czego go zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:18, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Witam
Myśle że jeśli chciałbyś kupiś kilin do SHL M04 to spróbuj dopasować z WSK 125 dla pewności możesz przecież wziąść suwmiarkę i zmierzyć długość i grubość rowka klina, lub jeśli sie uprzesz to możesz go sam z robić z pręta o odpowiedniej średnicy i zahartować, ewentualnie uciąć za pomocą tokarki końcówke wiertła (tylko nie zagrzewaj go za bardzo podczas obróbki i skrawania bo sie rozhartuje, możesz jak by co zahartować ponownie) wcześniej obrabiając powstały "okrąg" do pożądanego wymiaru z którego ostatecznie wyjdzie nam klin do magneta..POZDRAWIAM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Sob 19:58, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Tyle ze mam problem poniewaz poprzedniemu wlascicielowi musial klin pujsc i gniazdo klinu nie jest oryginalne i bylo naspawywane... ale spoko dam rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:37, 15 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Witam
Doli- jak już ci się uda dorobić ten klin to aby dodatkowo wzmocnić jego wytrzymałość to wytraw cały storzek w magnecie i na wale, oraz nakrętke benzyną ekstrakcyjną i poklej specjalnym klejem "locate"("lokejt"). Jeśli rowek w magnecie jest wyrobiony to powinieneś wymienić krzywke, lub całe magneto, bo inaczej to może sie powtarzać.Najleprzym rozwiązaniem była by wymiana wału wraz z krzywką magneta, bo możesz poza tym mieć problemy z ustawieniem zapłonu jak klin nie będzie w prawidłowym miejscu po napawaniu...POZDRAWIAM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Nie 16:48, 15 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wole nie kupowac nowego walu bo widomo ze to nie to samo co oiryginal i wole stary zregenerowac
Apropo oryginalnych częsci to znalazlem na allegro.pl aoryginalne kolo żebate zdawcze i duze tylne i jeszcze sporo rzeczy ze starych zapasow wiec jak ktos potrzebuje to podam uzytkownika allegro ktory ma te czesci i linka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|