Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 15:47, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
|
Nie wiecie co moze być przyczyną nie chęci przelatywania paliwa z komory pływakowej dalej do gaźnika i cylindra? Gdy przeleję gaźnika to odpala tylko na chwilkę, ale potem gaśnie i duzo paliwa zostaje w komorze pływakowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:29, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
|
Mam problem z wyregulowaniem gaźnika w SHL 175 pegazus.
jeżeli ktoś wie jak go wyregulować to bardzo proszę o pomoc.
można odpisywać na moje gg 10996349
dziękuje z góry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jenny
|
Wysłany: Czw 20:43, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Czyżby kolejna kobieta na forum?!?!?!?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:33, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witam wszystkich, jestem od tygodnia szczęśliwym posiadaczem SHlki M11 z 65 roku. Motocykl nie był na chodzie, lecz dzisiaj. Jest jednak drobny problem - podobnie jak u Kolegi na zaciągniętym ssaniu (linka jest zaciągnięta, zapadka w gaźniku jest podniesiona,)motocykl prawie nie jedzie... Jak jest z tym ssaniem. Czy jak dźwigni jest w skrajnym położeniu w lewo (przeciwnie do wskazówek zegara) wtedy motocykl jest na ssaniu, czy odwrotnie? Zauważyłem też że brakuje u mnie filtra powietrza i jak motocykl pracuje, z gaźnika gdzie powinien być filtr (rurka filtra? Ten filtr jest w tej czarnej skrzynce? Nie wiem...) bryzga paliwo, Czy to normalne.
Poziom pytań i opisu może wydawać się infantylny ale jestem świerzakiem w tym temacie a cieszę się z tego motocykla jak dziecko
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Sob 21:57, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Skaramanga- zrozumiałe jest że każdy kiedyś zaczyna przygodę z naprawami- ale zacznij pod powitalni, potem poczytaj forum i zadaj pytanie.
Poczytaj dobrze forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 23:02, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
|
Cześć, byłem w powitalni i przeskanowałem forum i za cholerę nie mogę tego znaleźć. Pojawił się dodatkowy problem. Motocykl pracuje normalnie przez kilka sekund a potem wchodzi na wysokie obroty jakby brakowało benzyny i miał za dużo powietrza. Jak się przytka wlot powietrza ręką chodzi normalnie. Wykręcanie śruby wolnych obrotów nie pomaga...
Znalazłem na forum, że ssanie jest włączone jak dźwignia jest do góry, czyli linka nie jest naciągnięta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|