Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M11] [M17] dźwignia startera

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11] [M17] dźwignia startera <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
akr
PostWysłany: Śro 11:03, 03 Lip 2013 Temat postu: [M11] [M17] dźwignia startera


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witojcie,
W M11 z 1965 roku, ale też i w M17, mam zamontowane dźwignie startera, jak na załączonym zdjęciu.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Wg katalogu dźwignie powinny mieć walcowe zakończenie ramienia, te zaś mają kanciaste. Czy spotkaliście się z takimi dźwigniami rozrusznika w swoich motocyklach? Od czego mogą pochodzić, jesli są nieoryginalne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 10:55, 05 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Od niczego Wesoly Jest to współczesny zamiennik polskiej produkcji pasujący do większości sprzętów z PRLu. Jest mocniejszy od oryginału, ale oryginał bardziej mi się podoba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
akr
PostWysłany: Pią 12:10, 05 Lip 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Korozja wskazywałaby na to, że kopnik wiekiem dorównuje motorowi. Jeśli rzeczywiście jest współczesny, to dokładnie wskazuje na jakość obecnie robionych chromów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 14:30, 05 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Może nie współczesna produkcja tylko zamiennik.
Lata temu też miałem taki przy WSK 125 i 175. Teraz kupiłem nowy identyczny do Heli taki jak Twój. Jest on tylko trochę za bardzo odgięty i co za tym idzie przeszkadza trochę podczas jazdy Zdegustowany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
akr
PostWysłany: Pią 20:29, 05 Lip 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

marcoM11 może rzeczywiście masz rację. Współczesne dźwignie, np.
[link widoczny dla zalogowanych]
mają nieco inną konstrukcję. Moje to może po prostu ówczesne rzemiosło, zastępujące wyrób fabryczny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M11] [M17] dźwignia startera
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group