Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 15:29, 26 Lip 2007 Temat postu: [M11] Oring tuleji dystansowo uszczelniającej wału |
|
|
|
robię właśnie listę rzeczy potrzebnych ze skuterdębica i mają w ofercie dwa rodzaje wymienionych w temacie oringów ......
tylko jaki ja potrzebuje ??
jak to zmierzyć/sprawdzić ????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 16:17, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
ja bym stawiał na wiekszy choć najbezpieczniej jest kupić oba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:20, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
|
picek napisał: |
najbezpieczniej jest kupić oba |
taak to najlepsze rozwiązanie
ale ciągle pozostaje pytanie który z dwóch ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pią 4:43, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Szczerze mowiąc nie mam pojęcia o czym mówisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Pią 8:04, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Podstawowe pytanie. Wiesz jak wygląda oring ?? nie pomyliłeś się przypadkiem z simmeringiem. W pobliży wału nie ma żadnych oringów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:01, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
|
wiem jak wygląda oring i simmering też.......
na stonie skutera jest tak napisane:
Oring tuleji dystansowo-uszczelniającej wału(szer.2,9mm) 3,00 zł
Oring tuleji dystansowo-uszczelniającej wału(szer.2,3mm) 3,00 zł
chyba ze mają zły opis
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pią 11:05, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
a ja wiem oco chodzi, w silniku M11 jest z lewej strony piercień dystansowyn na który zakłada się oring, oring powinien być na tyle duży aby uszczelnić otwór o średnicy 47mm, więc oring powinien mieć podobny rozmiar lub troche mniejszy ponieważ mniejszy da się naciągnąć, gorzej z większym
a co do grubości to zależy w jakim stanie masz otwory na łożyska, grubszy oring lepiej uszczelnia jeśli są wyrobione,pytanie tylko czy wejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:28, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
|
a gdzie ten oring konkretnie idzie ???????
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pią 11:48, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
na schemacie silnika dostępnego na www
nr 63 tulejka
nr 20 oring, zakładany na tulejke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:21, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
|
boszoje spasiba Barteq !
a mógłbyś wrzucic jeszcze opis bloku napędowego, plisssss !!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Sob 20:19, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
dodano
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pią 15:07, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Trochę temat odgrzeję jestem podczas składania silnika S32 i postanowiłem, że zastosuję te oringi tak jak fabryka kazała. Nie wiem czy i u Was ale u mnie rowki w obu tulejach troszkę się różnią. Mianowicie w tej cieńszej tuleji od strony zębatki mam rowek nieco szerszy od tego co jest w tej dużej tuleji od strony magneta (coś rzędu 0,2mm). Zniszczyłem już ponad 8 oringów chcąc dopasować optymalny rozmiar i kupując oringi o grubości 2,5 mm i zaczynając od średnicy 44 mm schodząc w dół co 1 mm (niestety grubości miałem co 0,5mm zatem 2,00 i 3,00 nie wchodziło w grę także wybrałem stałą grubość 2,5mm i regulowałem średnicą). Udało mi się dopasować te gumki i teraz już znam wymiary powyżej, których oring ulega zniszczeniu (nacięciu). Zanim podam wymiary to jeszcze wspomne, że do wciśnięcia obu telejek posłużyla mi śruba z nakrętką oraz płaskownik z dziurą (zapewne wiecie o co chodzi, bo dzięki temu mogę równomiernie i powolutku zagłębiać oring pomagając mu co chwile śrubokrętem) do tego dla świętego spokoju zastosowałem przezroczysty silikon (bo taki tylko mam). Myślę, że jak do tego dodatkowo wkleję łożyska to prawdopodobieństwo przecieku bedzie minimalne. A oto wyniki moich żmudnych prób:
1) 2,5 x 40 mm (od strony zębatki)
2) 2,5 x 38 mm (od strony magneta)
Oczywiście ile głów tyle pomysłów i wymiarów.
Mam nadzieję, że komuś to pomoże. Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|