Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->m11 podwyższone dolne położenie tłoka

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
m11 podwyższone dolne położenie tłoka <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
kameleon-21
PostWysłany: Śro 23:20, 29 Lut 2012 Temat postu: m11 podwyższone dolne położenie tłoka


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Regów Stary

witam
mam taki otóż to problem: na jesieni kupilem silnik do m11 odpalal tylko po podlaniu paliwa pod swiece a dzis chcialem sobie pojezdzic i sprawdzając dlaczego nie dostaje paliwa zauwazyłem ze tłok zatrzymuje sie 2mm przed dolna krawędzią okna wydechowego!!!sprawdzilem wymiary skok jest ok parametry tłoka też !! prosze pomóżcie!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Czw 10:19, 01 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

tak na początku to do powitalni powinieneś zawitać
a nie pali dlatego że na korbowodzie ma nieszczelności (dostaje lewe powietrze lub olej ze skrzyni biegów) - wymień zimmeringi na wale korbowym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kameleon-21
PostWysłany: Czw 11:27, 01 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Regów Stary

ona pali tylko po podlaniu paliwa pod świece poniewaz tłok nie dochodzi do miejsca w ktory odsłania kanał paliwowy i nie zasysa paliwa!i właśnie niewiem dlaczego!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 14:24, 01 Mar 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ej bądź bardziej słowny, na początku piszesz o wydechu, teraz o zasilaniu paliwem. Paliwo czerpie od dołu, więc od góry nie musi go być widać, a wydech jak masz wymiary i skok ok to przeczysz sam sobie. No chyba, że masz obniżony cylinder u jakiegoś tokarza, ale idiota tylko by stoczył i włożył standardowy tłok. Sorry za język Wesoly Ogólnie nie wierze w twoje pomiary, może masz nawyki z WSKi i nie wiesz co to jest śruba spustowa komory korbowej. Nie opisujesz też jak Ci odpala po zalaniu paliwem, Obstawiam że tylko raz prychnie, a nie zapali. Jak masz wymiary i skok wału to napisz na forum, opisz co robiłeś z tym silnikiem (remont, znalazłeś, postanowiłeś tylko ożywić i zajeździć). Jak stał parę lat to jak kolega radził simeringi, a przy okazji jakiś remoncik serducha

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kameleon-21
PostWysłany: Czw 17:20, 01 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Regów Stary

to nie chodzi o to czy on pali czy nie tylko o to ze tłok jak jest w maxymalnym dolnym polozeniu to zasłania kanal od gaznika (widac tylko pierscienie)a nie idzie bardziej do dołu przez co silnik nie dostaje paliwa z gażnika!jak to zobaczylem to nie wierzylem ze cos takiego wogole moze sie dziac !! a i mam nawyki z WSK nieukrywam i kompletnie niewiem co to jest śruba spustowa komory korbowej (niemoge nigdzie znależć) i nie rozumie co ona ma wspólnego ze skokiem tłoka??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Czw 18:57, 01 Mar 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Nie no kolega trochę słabo zapoznał się z zasadą działania silnika 2T.
Tłok (patrząc od góry czyli ze ściągniętą głowicą) nie odsłania kanału który prowadzi do gaźnika, to paliwo z gaźnika jest zasysane do skrzyni korbowej gdy tłok jest u góry a następnie gdy tłok idzie na dół wypycha to paliwo na górę przez kanały płuczące. Jak chcesz sobie o tym dokładniej poczytać wpisz w google hasło : zasada działania silnika dwusuwowego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Czw 20:36, 01 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

racja Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 21:01, 01 Mar 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Irytują mnie tacy ludzie, sorry może i masz brak wiedzy z zasady działania, ale o udzieleniu odpowiedzi to już nie pamiętasz. Zastanów się jaką odpowiedź chcesz dostać od forumowiczów. Śruby która jest na dole z lewej strony silnika, odkręć i uszczelnij jakąś podkładką miedzianą lub aluminiową, silikon nie zda tam egzaminu na długo. W wsk jej nie ma. Później kolejno zapłon i gaźnik do wyregulowania i wyczyszczenia. Powtarzam się, jak stał parę lat to czeka cie rozpoławianie, chcesz czy nie simeringi do wymiany. Bez żadnych informacji wróżki tutaj nie znajdziesz pamiętaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kameleon-21
PostWysłany: Czw 23:30, 01 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Regów Stary

Dzięki za wskazówki! rano wszystko sprawdze.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 0:26, 02 Mar 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Myślę, że Mruty udzielił wyczerpującej odpowiedzi i rozwiał Twoje wątpliwości na temat "zasłaniania kanału od gaźnika przez tłok". Poczytaj trochę specjalistycznych książek, pomoże Ci to w przyszłości lepiej diagnozować usterki i niedomagania.

I mam do Ciebie małą prośbę, poza przedstawieniem się w powitalni używaj znaków interpunkcyjnych innych niż wykrzyknik.

Pozdrawiam Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->m11 podwyższone dolne położenie tłoka
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group