Autor |
Wiadomość
|
kameleon-21
|
Wysłany: Śro 23:20, 29 Lut 2012 Temat postu: m11 podwyższone dolne położenie tłoka |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Regów Stary
|
witam
mam taki otóż to problem: na jesieni kupilem silnik do m11 odpalal tylko po podlaniu paliwa pod swiece a dzis chcialem sobie pojezdzic i sprawdzając dlaczego nie dostaje paliwa zauwazyłem ze tłok zatrzymuje sie 2mm przed dolna krawędzią okna wydechowego!!!sprawdzilem wymiary skok jest ok parametry tłoka też !! prosze pomóżcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Czw 10:19, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
tak na początku to do powitalni powinieneś zawitać
a nie pali dlatego że na korbowodzie ma nieszczelności (dostaje lewe powietrze lub olej ze skrzyni biegów) - wymień zimmeringi na wale korbowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kameleon-21
|
Wysłany: Czw 11:27, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Regów Stary
|
ona pali tylko po podlaniu paliwa pod świece poniewaz tłok nie dochodzi do miejsca w ktory odsłania kanał paliwowy i nie zasysa paliwa!i właśnie niewiem dlaczego!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 14:24, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ej bądź bardziej słowny, na początku piszesz o wydechu, teraz o zasilaniu paliwem. Paliwo czerpie od dołu, więc od góry nie musi go być widać, a wydech jak masz wymiary i skok ok to przeczysz sam sobie. No chyba, że masz obniżony cylinder u jakiegoś tokarza, ale idiota tylko by stoczył i włożył standardowy tłok. Sorry za język Ogólnie nie wierze w twoje pomiary, może masz nawyki z WSKi i nie wiesz co to jest śruba spustowa komory korbowej. Nie opisujesz też jak Ci odpala po zalaniu paliwem, Obstawiam że tylko raz prychnie, a nie zapali. Jak masz wymiary i skok wału to napisz na forum, opisz co robiłeś z tym silnikiem (remont, znalazłeś, postanowiłeś tylko ożywić i zajeździć). Jak stał parę lat to jak kolega radził simeringi, a przy okazji jakiś remoncik serducha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kameleon-21
|
Wysłany: Czw 17:20, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Regów Stary
|
to nie chodzi o to czy on pali czy nie tylko o to ze tłok jak jest w maxymalnym dolnym polozeniu to zasłania kanal od gaznika (widac tylko pierscienie)a nie idzie bardziej do dołu przez co silnik nie dostaje paliwa z gażnika!jak to zobaczylem to nie wierzylem ze cos takiego wogole moze sie dziac !! a i mam nawyki z WSK nieukrywam i kompletnie niewiem co to jest śruba spustowa komory korbowej (niemoge nigdzie znależć) i nie rozumie co ona ma wspólnego ze skokiem tłoka??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 18:57, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Nie no kolega trochę słabo zapoznał się z zasadą działania silnika 2T.
Tłok (patrząc od góry czyli ze ściągniętą głowicą) nie odsłania kanału który prowadzi do gaźnika, to paliwo z gaźnika jest zasysane do skrzyni korbowej gdy tłok jest u góry a następnie gdy tłok idzie na dół wypycha to paliwo na górę przez kanały płuczące. Jak chcesz sobie o tym dokładniej poczytać wpisz w google hasło : zasada działania silnika dwusuwowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Czw 20:36, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
racja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 21:01, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2253
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Irytują mnie tacy ludzie, sorry może i masz brak wiedzy z zasady działania, ale o udzieleniu odpowiedzi to już nie pamiętasz. Zastanów się jaką odpowiedź chcesz dostać od forumowiczów. Śruby która jest na dole z lewej strony silnika, odkręć i uszczelnij jakąś podkładką miedzianą lub aluminiową, silikon nie zda tam egzaminu na długo. W wsk jej nie ma. Później kolejno zapłon i gaźnik do wyregulowania i wyczyszczenia. Powtarzam się, jak stał parę lat to czeka cie rozpoławianie, chcesz czy nie simeringi do wymiany. Bez żadnych informacji wróżki tutaj nie znajdziesz pamiętaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kameleon-21
|
Wysłany: Czw 23:30, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Regów Stary
|
Dzięki za wskazówki! rano wszystko sprawdze.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pią 0:26, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Myślę, że Mruty udzielił wyczerpującej odpowiedzi i rozwiał Twoje wątpliwości na temat "zasłaniania kanału od gaźnika przez tłok". Poczytaj trochę specjalistycznych książek, pomoże Ci to w przyszłości lepiej diagnozować usterki i niedomagania.
I mam do Ciebie małą prośbę, poza przedstawieniem się w powitalni używaj znaków interpunkcyjnych innych niż wykrzyknik.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|