Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:31, 11 Cze 2010 Temat postu: [M11]zdejmowanie cylindra. |
|
|
|
Mam zamiar może kupić SHL M11 (w powitalni więcej). Obecny właściciel napisał, że w czasie jazdy przyłapuje tłok z powodu złego szlifu, lub nieodpowiedniego materiału na tłok. Przed wizytą u tego człowieka chcę się dowiedzieć, czy po odłączeniu osprzętu i zdjęciu zbiornika można zdjąć cylinder przy zostawionym silniku w ramie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 12:49, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Można, nie bój nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:54, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki serdecznie. Temat do zamknięcia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 21:08, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
nic nie musisz ściągać zbiornika, wystarczy, że zdejmiesz głowice, a potem wykręcisz szpilki te, które będą blokować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Sob 23:50, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Słuchaj Suchego, bez ściągania zbiornika to można świecę co najwyżej wykręcić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 18:38, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
Tak też myślałem, ale wolałem uniknąć ściągania szpilek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|