Autor |
Wiadomość
|
krzysiek
|
Wysłany: Śro 14:12, 22 Paź 2008 Temat postu: [M11W] kłopot z platynką |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
tak jak w temacie po ustawieni zapłonu motor chodzi bardzo ładnie a jak przejadę jakieś 50km to nie chce jechać i przestawię znowu przerwę i znowu dział po przejechaniu znowu 50km dalej muszę ustawiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ToX
|
Wysłany: Pią 9:12, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Chyba masz wszystko za lekko po dokręcane, musisz wszystko przykręcić mocno i wtedy zobacz, to pierwsze co mi przychodzi do głowy.
BTW. Używaj znaków interpunkcyjnych, wtedy lepiej czyta się całego posta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gawin
|
Wysłany: Pią 10:46, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
KOLEGO TEŻ TO MIAŁEM!
u mnie przyczyną było to, że filc smarujący krzywkę nie dotykał jej albo nie był naoliwiony.
Po prostu ścierał sie młoteczek i przerwa się zmniejszała w końcu zanikła.
Filc musi być naoliwiony 1-2 krople i dotykać do mimośrodu.
Zacznij od tego!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gawin dnia Pią 10:48, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:32, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
|
I sprawdź czy gwint przy platynkach(ten co utrzymuje platynki w swoim położeniu- na pewno wiesz o który chodzi), jest dobry. Bo może być, że w skutek drgań podczas jazdy poluzowuje się to połączenie i zmienia się przerwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Pią 22:17, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
Taki filc można kupić bo mój jest nie w stanie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 9:17, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
|
Jak nie masz filcu to na razie przesmaruj krzywkę magneta smarem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:27, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
|
Dzień dobry mam takie pytanie a mianowicie mam problem z shl m11w.gdy odpalam silnik wszystko dobrze chodzi a gdy nagrzeje się silnik gaśnie i muszę odczekać dopóki nie ostygnie czego to może być wina proszę o pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gawin
|
Wysłany: Sob 21:45, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
hmmm
problem dziwny, powinienes zaczac od zaplonu - sprawdx czy po nagrzaniu masz zaplon - potem sprawdz swiece. wiecej przyczyn na ta chwile nie widze. raczej te dwie rzeczy maja wplyw na prawidlowa prace silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:44, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
|
Mam takie pytanie czy na gaźniku GM.26.U1 będzie jeździła shl m11w.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Śro 15:05, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Co Ty!
M-11 zawsze jeździ....(tak słyszałem)..
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Śro 21:15, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
jak wypolerujesz kanały, zrobisz tak aby nie bylo uskoku przy połączeniu gaznika z kruccem to nawt poleci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:06, 31 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
|
Mam problem założyłem gaźnik i normalnie odpala ale nie zbiera się na pełne obroty,tak gdzieś na 1\4 gazu normalnie chodzi,a jak mu dam więcej gazu to tak chodzi jak by ją zalewało.co zrobić?????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|