Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M11W] kłopot z platynką

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11W] kłopot z platynką <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
krzysiek
PostWysłany: Śro 14:12, 22 Paź 2008 Temat postu: [M11W] kłopot z platynką


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

tak jak w temacie po ustawieni zapłonu motor chodzi bardzo ładnie a jak przejadę jakieś 50km to nie chce jechać i przestawię znowu przerwę i znowu dział po przejechaniu znowu 50km dalej muszę ustawiać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToX
PostWysłany: Pią 9:12, 24 Paź 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Chyba masz wszystko za lekko po dokręcane, musisz wszystko przykręcić mocno i wtedy zobacz, to pierwsze co mi przychodzi do głowy.

BTW. Używaj znaków interpunkcyjnych, wtedy lepiej czyta się całego posta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Pią 10:46, 24 Paź 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

KOLEGO TEŻ TO MIAŁEM!

u mnie przyczyną było to, że filc smarujący krzywkę nie dotykał jej albo nie był naoliwiony.
Po prostu ścierał sie młoteczek i przerwa się zmniejszała w końcu zanikła.

Filc musi być naoliwiony 1-2 krople i dotykać do mimośrodu.

Zacznij od tego!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gawin dnia Pią 10:48, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 16:32, 24 Paź 2008 Temat postu:







I sprawdź czy gwint przy platynkach(ten co utrzymuje platynki w swoim położeniu- na pewno wiesz o który chodzi), jest dobry. Bo może być, że w skutek drgań podczas jazdy poluzowuje się to połączenie i zmienia się przerwa.
Powrót do góry
krzysiek
PostWysłany: Pią 22:17, 24 Paź 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

Taki filc można kupić bo mój jest nie w stanie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 9:17, 26 Paź 2008 Temat postu:







Jak nie masz filcu to na razie przesmaruj krzywkę magneta smarem.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 22:27, 16 Kwi 2009 Temat postu:







Dzień dobry mam takie pytanie a mianowicie mam problem z shl m11w.gdy odpalam silnik wszystko dobrze chodzi a gdy nagrzeje się silnik gaśnie i muszę odczekać dopóki nie ostygnie czego to może być wina proszę o pomoc.
Powrót do góry
gawin
PostWysłany: Sob 21:45, 18 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

hmmm
problem dziwny, powinienes zaczac od zaplonu - sprawdx czy po nagrzaniu masz zaplon - potem sprawdz swiece. wiecej przyczyn na ta chwile nie widze. raczej te dwie rzeczy maja wplyw na prawidlowa prace silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 14:44, 29 Lip 2009 Temat postu:







Mam takie pytanie czy na gaźniku GM.26.U1 będzie jeździła shl m11w.
Powrót do góry
Doktor
PostWysłany: Śro 15:05, 29 Lip 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Co Ty!
M-11 zawsze jeździ....(tak słyszałem)..
.
Niepewny Wesoly Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Śro 21:15, 29 Lip 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

jak wypolerujesz kanały, zrobisz tak aby nie bylo uskoku przy połączeniu gaznika z kruccem to nawt poleci Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 12:06, 31 Lip 2009 Temat postu:







Mam problem założyłem gaźnik i normalnie odpala ale nie zbiera się na pełne obroty,tak gdzieś na 1\4 gazu normalnie chodzi,a jak mu dam więcej gazu to tak chodzi jak by ją zalewało.co zrobić?????
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M11W] kłopot z platynką
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group