Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 9:49, 12 Maj 2010 Temat postu: [M11W] Prawy simering.. |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Witam...szukałem odpowiedzi na forum, lecz nie znalazłem, więc zrobiłem nowy temat.
Czy po zdjęciu 3 łożyska wału (tego prawego) dało by radę, bez rozbierania silnika wymienić prawy simering wału ??
2 sprawa.. pamiętam, że gdzieś był temat o tym 3 łożysku ale nie mogę się do niego dokopać... Jak się w nim ten simering wymienia ? I gdzie taki kupić...?
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 12:25, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
|
W silniku W2A oba uszczelniacze są w podporze wału więc nie powinno być problemu z ich wymianą, nie są też trudne do zdobycia. Jedyne na co warto zwrócić uwagę to wyczyszczenie kanalików smarujących, i odpowiednie uszczelnienie.
Ja uszczelniacze kupowałem pod Lesznem w Lasocicach bo znam hurtownie od dłuższego czasu, no i przy okazji jechałem. Wydają mi się dość mocne z podwójnymi wargami. Komplet kosztował chyba coś koło 40zł a te dwa z podpory wału konkretnie oznaczenia mają, wg. katalogu części:
A20X42X10 PN-57/M-86960
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 12:29, 12 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 13:26, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Dzięki za konkretną odpowiedź Ale jeszcze nie do końca zrozumiałem, 2 z podpory walu czyli lewy i prawy ?
Jeszcze jakby ktoś mi powiedział jak wymienić simering w tym 3 łożysku..
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:27, 17 Maj 2010 Temat postu: jaki to silnik? |
|
|
|
Coś zakręciłeś chłopie.
Piszesz o jakim silniku W2, czy S32?
Z tego co pamiętam W2 ma po jednym łożysku na stronę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 13:58, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
|
w W2A Na wale tak, jedno z lewej drugie z prawej, dalej jest uszczelniacz (już w podporze) później chyba dystans, łożysko i na koniec uszczelniacz. Do autora tematu: polecam ściągnąć katalog części, poszukaj na google czy też na forum tam wszystko jest ładnie rozrysowane a z wymiana nie będzie najmniejszego problemu, odkręcasz podporę mocowaną na trzy śruby (po wcześniejszym zdjęciu magneta i zapłonu), zdejmujesz podporę (dość oporne, mile widziana inwencja twórcza w postaci dorobienia ściągacza) a jak już wszystko masz zdjęte to widzisz jak wygląda i wyciągasz/wybijasz, rozbierasz sobie wszystko najlepiej, myjesz wszystkie elementy (wyczyść kanaliki smarujące) zakładasz nowe co trzeba i składasz w odwrotnej kolejności i pozamiatane
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 14:21, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Aha dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|