Autor |
Wiadomość
|
barteq
|
Wysłany: Śro 23:34, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
picek napisał: |
równa się 700 razy powiedzmy tylko 10 tirów równa się 7000tyś
a jeśli by wydłużyć czas pomiędzy przeglądami z 40tyś na 80tyś to kase z jednej wymiany mamy w kieszeni a to jest koszt naprawdę ogromny. |
Picek a co to masz za jednostki bo układ SI to raczej nie jest na politechnice chyba was takich nie uczą bo dla mnie np. 7000tys to jest 7000 x 10^3 czyli 7 mln
ale dobra dzisiaj mam taki dzień że sie czepiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 21:21, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
no nie zauważam błędu
70litrów potrzeba rocznie na wymiany oleju w jednym samochodzie, różnica w cenie jednego litra to 10zł co daje 70l x 10zł = 700zł. Teraz te 700zł mnożę przez ilość tirów ( dla łatwiejszej matematyki przyjąłem że jest ich tylko 10sztuk) czyli 700zł x 10 = 7000tyś zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Czw 21:44, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
nie chodzi mi o to że w obliczeniach jest błąd tylko te tyś po tych 7000, to tak jakby napisać 7000k co jest równe 7000x1000 czyli 7000 000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 11:56, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
he he już poprawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:20, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
|
siema w jakich proporcjach trzeba mieszać olej Mobil Extra 2t z paliwem.PO remoncie silnika wymieniony tłok ,pierścienie
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 15:21, 19 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Pon 0:24, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Normalnie miesza się 1:50(półsyntetyk), przez pierwsze 100KM lej 1:35 później już 1:40, i po 500KM możesz już lać normalnie czyli 1:50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 9:08, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
O kurde!!! A ja leję półsyntetyk 1 do 30 I jak się To jeździ na takim czymś? Nie ma żadnych negatywnych objawów??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Pon 11:58, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Pewnie dymi troszkę bardziej... no i perfekcyjne ma smarowanie, poza tym wszystko też zależy od tego jaki olej lejesz, jeśli jakiś półsyntetyk Orlenu czy BP to lepiej lej więcej bo nigdy nie wiadomo na czymś takim co się stanie... Ja wolę być przezorny i zawsze ubezpieczony!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 17:08, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ja się pytam Ciebie jakie ma Twój silnik wrażenia od jazdy 1do 50??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Wto 10:17, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Ja na razie nie jeżdżę, SHLka stoi w garażu, składam ją jeszcze do kupy . Ale jak jeszcze była cała to jeździłem tak i było wsio dobrze, nie dymiła, odpalała z kopa no i świeca oczywiście kawka z mlekiem . Ale niestety po ponad 40 latach jazdy na jakimś chłamie straszny nagar się zbierał... A teraz jak ją tak tylko na chwilę odpalam to nawet nie patrzę ile leje benzyny i ile oleju, jak już pojadę nią na stacja zaleję 1/2 baku i wtedy przygotuje mieszankę. Ostatnio zalałem jakieś 2 litry benzyny i na to łyżkę stołową oleju... Pluje olejem niesamowicie i świeca czarna jak noc .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Wto 23:13, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
A dlaczego nie używacie olejów do dwusuwów z dodatkami mineralnymi, zmniejszającymi tarcie, ograniczające temperaturę itp. (jak ktoś już wcześniej wspomniał o oleju Sthil-owskim, czy Husqvarna XP) fajny kolor benzynki czerwona lub zielona.
Jeśli chodzi o to co pisał picek - o żywotności oleju. Ja na swoich obserwacjach silników pracujących pod ogromnym obciążeniem (np. w Bizonach) powiem tylko - olej a olej to duuuża różnica... samo ciśnienie oleju 1,5 atmosfery, po zmianie olej na Superol 3,2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 9:21, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
mówicie o syntetykach i o tych dwusuwowych ale o Mixol'u nie stytetycznym tylko Mixol S nawet słowa nie było. Więc co sądzicie o nim lejąc go 1;30 ? Bo wg. mnie jest dobrze tylko jak jest tyle litrów co trzeba... Bo u mnie w Kraśniku jest tak ze w CPN mają w dystrybutorach przekręcone liczniki lejesz 5l a masz 4,5...
więc jaka jest wasza opinia ? Bo ja własnie leje 1:30 i nie wiem czy dobrze robię czy źle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafalg
|
Wysłany: Śro 10:27, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Nie bardzo rozumię co piszesz drix1994 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Śro 15:49, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Też nie potrafię zrozumieć co poeta miał na myśli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 21:38, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
mam na mysli to:
wy pisaliscie o olejach syntetycznych i był jeden post o oleju mixol 2t syntetic. a ja pytam o Mixol S. Co o tym sądzicie mieszając go z paliwem 1:30. ? Bo moja ocena jest taka iż wlejąc na równe 30 l paliwa 1 l oleju jest git.
tyle da sie zrozumiec tamto troche zamotane tamto było ale D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Śro 21:41, 20 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|