Autor |
Wiadomość
|
daris666
|
Wysłany: Pon 23:06, 27 Sty 2014 Temat postu: Nowy cylinder shl 175 |
|
|
Gość
|
Na allegro są dostępne nowe cylindry do shl. Ktoś jeździ na takim ? Na forum nic nie mogę sensownego znaleźć na temat tych cylindrów. Zakupiłem taki i szlifuję go na 1 nadwymiar pod tłok fso poznań.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pon 23:42, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
No to chyba będziemy mieli pierwszego testera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daris666
|
Wysłany: Wto 0:18, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Bardzo dziwne. Pytałem się sprzedawcy, który twierdzi, że sprzedał dość dużo tych cylindrów, nie było żadnych reklamacji. I nikt tego wyrobu tu nie testował ?
No to będę pierwszy. Wizualnie wygląda identycznie jak oryginał, jakość wykonania dobra. Materiał nie wiem, sprawdzę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 0:34, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Jesienią w jednym ze sklepów widziałem dwa cylindry współczesnej produkcji, nawet oglądałem, a sprzedawca zachwalał towar twierdząc, że nie odbiega on jakością od prl-owskich.
Cylindry może i są ok. ale tłoki pewnie lipa.
Dobra alternatywa dla tych, co nie mają już co u siebie szlifoiwać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daris666
|
Wysłany: Wto 0:37, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Tłok totalna lipa. Dlatego ze sklepu od razu jechałem z nim na szlif. No zobaczymy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 0:59, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Kupiłeś taki komplet i co?
Tłok nie pasował do cylindra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daris666
|
Wysłany: Wto 1:08, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Co za pytanie , oczywiście że pasował. Wręcz idealnie ...
Rozumiem, że przeczytałeś i zrozumiałeś to co napisałem na początku tematu ?
Ostatnio zmieniony przez daris666 dnia Wto 1:10, 28 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 9:30, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
A dlaczego zaraz do szlifu jechałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniekgazela
|
Wysłany: Wto 14:04, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
paweł gazela napisał: |
A dlaczego zaraz do szlifu jechałeś? |
Szlifuje na pierwszy nad wymiar, pod tłok fso Poznań
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daris666
|
Wysłany: Wto 15:21, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Gość
|
maniekgazela dzięki. Jak odpalę silnik dam znać czy warto. Właśnie na allegro jest oryginalny cylinder , licytacja już 450 zł chyba
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin93
|
Wysłany: Pią 23:53, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wisła
|
a mnie ciekawi jak z wymiarami kanałów przelotowych w tym nowym cylindrze , bo na przykład we współczesnych cylkach do Wsk 125 są dużo mniejsze i przez to silnik nie ma wystarczającej mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kris
|
Wysłany: Sob 18:31, 07 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słomniki
|
I co z tym cylindrem, bo też zastanawiam się nad kupnem. Przetestowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 13:43, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Nie wiem jakie są wymiary kanałów, ale te nowe cylindry są OK. Mój kolega kupił i zamontował taki w swojej M11 i jest bardzo zadowolony. Mówi, że nawet jakoś zbytnio jej nie docierał, a zrobił już ok 200 km. Mówi też, że daje jej czasami ostro w rurę i nie ma czegoś takiego jak puchnięcie tłoka. Ja w swojej M11 zrobiłem szlif i zamontowałem ten badziewny ogólno dostępny tłok i efekt jest taki, że po 5 km jazdy z prędkością 45-50km/h silnik staje dęba, a jak jadę 40km/h to staje dęba po 6 km jazdy. Wobec czego zamierzam też kupić taki komplet w najbliższej przyszłości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 21:13, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Towot, jak masz cylek po szlifie, to kup nowy tłok z cross impexu pod wymiar cylindra i powinno być dobrze. Pawel Gazela tak miał ze swoją helą, wymienił tłok na CX i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 21:43, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Potwierdzam
Tłoki z CX są najlepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|