Autor |
Wiadomość
|
Kwinto
|
Wysłany: Wto 17:47, 20 Lis 2012 Temat postu: obroty ???? |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubsza/Brzeg
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 18:28, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
nie wkręca się na obroty, może ma filtr przypchany albo się zalewa przy odkręceniu manetki. Warto byłoby zajżeć do gaźnika lub w pierwszej kolejności do filtra. Spróbuj odpalić bez niego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwinto
|
Wysłany: Wto 18:32, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubsza/Brzeg
|
jak zdiołem wogole rure odpalił troche olejem chyba nazygał , zastanawiam sie jeszce aby tlumik przeczyscic tylko jak ??
zobacze ten ffiltr
jedno mnie cieszy komprecha jest w hu.... mocna odbija bardzooo mocno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Wto 18:53, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Zapłon masz padnięty. Zacznij od kondensatora, skoro Ci odpala od startera (podłącz pod kostkę na próbę zamiast ściągać koło). A tak przy okazji — takie obroty to zabójstwo dla tego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
scorpi
|
Wysłany: Wto 20:12, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
a konkretnie dla wału.... obroty z 2 razy takie jak teraz na filmiku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Wto 21:08, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Konkretnie to dla układu korbowo-tłokowego. I nie „z 2 razy takie” tylko ok 1500 RPM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwinto
|
Wysłany: Wto 22:22, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubsza/Brzeg
|
to jak je podkreci tak na chlopski rozum w jednym zdaniu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kufel1233
|
Wysłany: Śro 0:05, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam. Ja tak miałem jak był źle wyregulowany gaźnik. Musisz jej dać po prostu więcej powietrza. Najlepiej od nowa zacząć regulację. Czyli: W gaźniku dolną śrubę wykręć w ogóle, a tą górną mniejszą dokręć do końca. Odpal wtedy i odkręcaj ją powolutku tak żeby były możliwie najniższe równe obroty, ale nie tak niskie jak są teraz. Później wkręć dolną śrubę i wtedy wkręcaj ,aż obroty troszkę się podwyższą (tak żeby "pukała" mniej więcej dwa, trzy razy na sekundę). I to wszystko. Jak nie pomoże, w co nie wierzę bo w sumie SHLa ładnie puka to pozostaję ci jeszcze troszkę podciągnąć lub popuścić linkę gazu przy gaźniku. Jak i to nie pomoże to wtedy trzeba kupić zestaw naprawczy gaźnika i porządnie go wymyć. Powodzenia i pisz czy coś udało ci się zrobić. Jak byś potrzebował jakiejś pomocy lub nie jasno napisałem daj znać spróbuję jaśniej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kufel1233 dnia Śro 0:15, 21 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwinto
|
Wysłany: Śro 17:05, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubsza/Brzeg
|
kufel1233 napisał: |
Witam. Ja tak miałem jak był źle wyregulowany gaźnik. Musisz jej dać po prostu więcej powietrza. Najlepiej od nowa zacząć regulację. Czyli: W gaźniku dolną śrubę wykręć w ogóle, a tą górną mniejszą dokręć do końca. Odpal wtedy i odkręcaj ją powolutku tak żeby były możliwie najniższe równe obroty, ale nie tak niskie jak są teraz. Później wkręć dolną śrubę i wtedy wkręcaj ,aż obroty troszkę się podwyższą (tak żeby "pukała" mniej więcej dwa, trzy razy na sekundę). I to wszystko. Jak nie pomoże, w co nie wierzę bo w sumie SHLa ładnie puka to pozostaję ci jeszcze troszkę podciągnąć lub popuścić linkę gazu przy gaźniku. Jak i to nie pomoże to wtedy trzeba kupić zestaw naprawczy gaźnika i porządnie go wymyć. Powodzenia i pisz czy coś udało ci się zrobić. Jak byś potrzebował jakiejś pomocy lub nie jasno napisałem daj znać spróbuję jaśniej. |
probowałem regulowac i zabardzo to chyba nic nie dało az wkoncu kopniak mi sie zablokował i nie moge wogole odpalic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Omen
|
Wysłany: Śro 19:07, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Witam. Moim zdaniem to coś z zapłonem. Typowe objawy za małej przerwy na przerywaczu.. Sprawdź też kondensator.. Jeśli nie pomoże to zostanie cewka. Zablokował się kopniak? a kołem da się zakręcić silnikiem?? Może właśnie wał nie wytrzymał tych niskich obrotów..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Śro 19:26, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Omen napisał: |
Typowe objawy za małej przerwy na przerywaczu.. |
A za dużej, to już nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwinto
|
Wysłany: Śro 21:58, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubsza/Brzeg
|
nie wiem panowie szybko kur... ciemno w mojej małej szopce brak prądu i zimno i nic nie zrobilem , bedzie trzeba robic cały silnik regeneracje i tyle tylko najgorsze ze zabardzo sie nie znam
nie sprawdzałem czy wał sie kreci jak sie uda to jutro cos pogrzebie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwinto dnia Śro 22:10, 21 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|