Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:40, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
|
OK - dzięki za info. Nie mam dźwigni na razie ). Wiem ale kiedy zamknięta kiedy otwarta. Panowie ale to pikuś. Jak już go dobrze zaleje to odpala i co....kolejka zagadka, a raczej masakra.. Wbijam jedynkę a ten jedzie do tyłu:)) ?????
Co to ma być ?. Na poprzednim gaźniku jechał do przodu a teraz jedzie do tyłu?. MOże mi ktoś wytłumaczyć co sie dzieje bo jeszcze trochę i zacznie latać
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szczesk
|
Wysłany: Nie 16:48, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Zapewne wał obraca Ci się w drugą stronę . Odpalasz ją z kickstartera czy na pycha?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:05, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
|
Na kopkę , ale na pych próbowałem też ale nie udało mi się .. zmieniłem ustawienie zapłonu do tego jak było. ale ciągle jedzie w tył. Co zrobić - rany pierwszy raz mi sie to zdarzyło..::
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Nie 17:27, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Zdejmij dekiel od magneta i patrz w którą stronę kręci się magneto podczas pracy silnika. Jak zgodnie z ruchem wskazówek zegara to chodzi dobrze, a jak w odwrotną to źle. Spójrz też co dzieje się z magnetem podczas uruchamiania silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 18:02, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
|
nie mam dekla więc widzę na bieżąco.. Kręci się w prawo. Ale czytam w międzyczasie na necie o tym. Większość wskazuje na zapłon, inni mówia o ściętym klinie. Jutro ściągnę magneto i zobacze. Często przy kopaniu silnik mi "odbijał" co może świadczyć o tym klinie chyba. sam juz nie wiem. Jeśli coś Wam przychodzi do głowy - jak to naprawić to czekam na wszstkie wskazówki
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 18:20, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Po pierwsze, iglica ma tą samą długość, tyle że główna różnica w gaźniku gm 24 i 26 jest taka, że średnica gardzieli się różni oraz dysza paliwowa. (przez to może go zalewać).
Po drugie, Iglica powinna być ustawiona na środku regulacji.
Po trzecie (ah lubie tak wyliczać ) jak Ci kopniak odbija to znaczy, że zapłon jest źle ustawiony !! Na [link widoczny dla zalogowanych] masz tam gdzieś spis problemów związanych z silnikiem i tam znajdziesz czy zapłon jest przyśpieszony czy opóźniony za bardzo.
A co do jazdy w tył to ja tu widzę paradoks pewien, skoro magneto się kręci w prawo, a motocykl jedzie w tył ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Nie 18:59, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Jeśli stało się to nagle to zapewne ścięło Ci klin i przestawił się zapłon. Odbijanie dźwigni rozrusznika świadczy o zbyt wczesnym zapłonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:00, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
|
Drix - Twoja uwaga o paradoksie przeszyła mnie na wskroś... i poszedłem 10 minut temu to sprawdzić no i....przyznaję ci rację..
W prawo to się kręci jak kopie, jak już zapali to kręci się już w lewo. Przepraszam za zamieszanie:))
Szczesk - jutro potwierdzę czy zerwało klin..- dzis jest niedziela i mam już dość emocji na dziś
Do sklikania niebawem
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 22:42, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Ty, ale z kopniaka Ci odpala ?? Bo to jakby też nie możliwe, że kopiesz to magneto się kręci w prawo i jak zaczyna palić to nagle wali w lewą. Po drodze by zgasł przecież.
Choociaż, a kopniak Ci oddaje jak kopiesz ?? Bo jeśli się nie mylę, w momencie "oddania", magneto kręci się w lewą stronę, prawda ? Więc wtedy było by to możliwe. Więc wg. tego musiałbyś przyśpieszyć zapłon.
A ja myślałem, że tylko z pycha motocykl 2T da się odpalić do tyłu
Swoją drogą, jechać motocyklem do tyłu? To musi być bardzo ciekawe przeżycie W dodatku nie żadnym ruskim, który ma wsteczny, a poczciwą polską SHLka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 22:54, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 8:47, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
|
No coż Drix, ja jestem tak samo zaskoczony. Ale jest jak napisałem. Pali z kopniaka, z tym że kopie to kreci się w prawo, jak już pracuje to daje w lewo.. Zagadka straszna. Po pracy, a raczej wieczorem sprawdzę ten klin. innej opcji chyba już nie ma.. Wracam do pracy.
P.S. jazda do tyłu wcale nie jest fajna ( tym bardziej bez hamulca
No to Panowie wszystko jasne:) Ścięło klina. Zdjąłem magneto no i sprawa się rozwiązała. Nie mam żadnego więc może jutro kupię ( nie chce mi się dorabiać).
Mam tylko nadzieję, że to już koniec niespodzianek. Pozdrawiam
Drugi raz edytuje posta:))
dorobiłem klina, i moto jeździ do przodu. No ale znowu ten gaźnik, nie wchodzi na obroty, nierówno pracuje, eechhh. te ustawianie:((
Jak się kręcił w lewo to wchodził na obroty rewelacyjnie i równiótko pracował.. teraz od nowa ..ała
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 22:24, 08 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|